noniii! nüüd said küsimused ka otsa! esialgu. ma arvan et paariks nädalaks kuni paariks kuuks! edasi tuleb juba tegutseda ja otsida sobiv auto millest võiks asja saada.Landy kirjutas:
Üldislet jagaks su suto tuuningu projekti kulutused kolmeks, milelst vid viiamse aljotuse puhul on võimlikkompromisse teha:
1)Hooldus ja prfülaktika-
*Kõigi õlide ja vedelike vahetus
*Rihmade kontroll
*silllad koost lahti ja pooltelgede püsikiirusliigendite ning laagrite/simmerite kontroll
*pidurite kontroll
*siduri kontroll
*pukside ja patjade kontreoll
*elektrissteemi kontroll
*välajalskesüsteemi kontroll
*mootori kontroll
*konditsioneeri kontroll
*Vedrudeja amortide kontroll
2)Ennetav tegevus:
*Geneka ja kondi rihamade vahetus
*Siduri(konplekti) vahetus
*Kõigi püsikiirusliigemdite ja pooltelgede vahetus tegvdatuste vastu, kõigi laagrite ja simmerite vahetus
*Vajadusle pidurite remont (silindritejaklotside vahetus)
*Polürteenpukside paigaldus ja vajdule mootori-ning käigukastipatjade vahetus
*Mootori hammasrihma vahetus ja vajdudel mudue reguleerimiene või detilide vahetus
*Automatkasti puhul lisajahutus
*Konditsioneeri täitmine vajdusel
*Vajadusel vedrude ja amortide vahetus
3)Mugavusvarustuse lisamine
*Põhja-, varda- ja difrikaitsed
*Küljerauad
*Esiruad
*Vints
*Katuseraam
*Lisatuled
*Navigatsioonivahendid
*Sidevahendid
*Sillalukud
*Tõstesari
*Teised veljed
*Teised rehvid
*Muu offroadvarustus("sand tarcks", latttungraud, köied, seeklid, labidad, kirved, kirkad jne.)
üks asi ehk siiski: et kui eelnev kõik ette võtta, siis mida võiks nüüd potensiaalse auto valikul kindlasti silmas pidada? et mida ilusam välimus, seda parem? mootori häälest võiks ka midagi välja lugeda? on mingeid konkreetseid soovitusi kuidas kohe aru saada kui mingi asjaolu on rikki mineku äärekese peal või juba omadega kaput?
kogu selle suure portsu hea infi eest panen raudselt korralikud õlled välja tulevikus või midagi sarnast;)
ja kui mõni hea auto silmapiiril peaks olema siia andke aga teada! Kahjuks unikaalne Helga jääb väikseks mulle...