Kütusepump siriseb
Kütusepump siriseb
Hei, mure kütusepumbaga. Siriseb (hääl) teine. Mida see sümptom ütleb? Kauaks veel pumpa jäänud on ja kas on teada mingi pumba detail, mis seda põhjustab või tuleb kogu tükk välja vahetada?
Ma ei tea päris täpselt, mis versioonist Sa juttu tegid. Mul TD5 kohapealt isiklik väike kogemus on ja loodetavasti ütlevad teadjamad kodanikud veel paar tõetera lisaks.
Minu kogemuste kohaselt võib undava kütusepumbaga sõita seni, kuni undamine lakkab ehk teisisõnu pump maha kärvab. Vaatamata ka mittetöötavale pumbale TD5 mootor käivitub ja masin liigub, kuigi mitte täisvõimsusel (isiklikult katsetatud).
Mõneti kasulik, undamist vähendav ja pumba elu lihtsustav toiming oleks selle küljes asuvate sõelade puhastamine.
Teisest küljest on paagi mahakruttimine (vähemasti minu 110-l on) paras vaev ja võimalik, et kui see ette võtta, siis tasub juba uus pump panna.
Minuteada on pumba küljes 2 liikuvat osa - mootor ja kütuse taseme ujuk. Muud plastmass-jupid seal eriti ei kulu ja suurt ei maksa kah.
PS. kui siiski remontimise fanaatik oled, siis võin Sulle ühe vana pumba laialiharutamiseks anda okolaadi vastu.
Minu kogemuste kohaselt võib undava kütusepumbaga sõita seni, kuni undamine lakkab ehk teisisõnu pump maha kärvab. Vaatamata ka mittetöötavale pumbale TD5 mootor käivitub ja masin liigub, kuigi mitte täisvõimsusel (isiklikult katsetatud).
Mõneti kasulik, undamist vähendav ja pumba elu lihtsustav toiming oleks selle küljes asuvate sõelade puhastamine.
Teisest küljest on paagi mahakruttimine (vähemasti minu 110-l on) paras vaev ja võimalik, et kui see ette võtta, siis tasub juba uus pump panna.
Minuteada on pumba küljes 2 liikuvat osa - mootor ja kütuse taseme ujuk. Muud plastmass-jupid seal eriti ei kulu ja suurt ei maksa kah.
PS. kui siiski remontimise fanaatik oled, siis võin Sulle ühe vana pumba laialiharutamiseks anda okolaadi vastu.
Valge Defender110 e. Rahvamaja
TD5 ja undav pump on nagu sukk ja saabs. Reglina hakkab pump oma olemasolust häälekalt märku andma kusagail 200-250t km läbimise järel. Midagi ohtliku selles pole, lihtsalt pump ütleb omanikule, et on aeg hakata uue ostmiseks raha koguma (vist oli 7KEEK kandis, aga küsi see Hr. Utkinilt üle). Sellise suriveva pumbga on sõidetud isegi aastaid, kuni üks hetk saabub vaikus ja siis tuleb pratamatu vahetus ette võtta.
Seega asu rahulikult raha koguma.
Seega asu rahulikult raha koguma.
Viimati muutis landy, E Mai 04, 2009 14:20, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tänud, umbes midagi sellist ootasingi. Küsimuse panin, sest äkki on seal mingi teada-tuntud workaround või konkreetne jubin, mille vahetamisega saaks probleemist lahti. Paagi mahavõtmine on jah suurem töö ehk siis tõenäoliselt uus pump juba pigem panna jah.
Allauto mehed webasto paigaldamisel kruttisid paaki korduvalt maha aga siis ei olnud veast veel märki.
Allauto mehed webasto paigaldamisel kruttisid paaki korduvalt maha aga siis ei olnud veast veel märki.
Kristjan - ära nüüd inimest päris ära kah hirmuta
Pumba hind jääb ~2500.- kanti (2008.a sügis).
Samas soovitaks minagi koguda 7000.- ja siis saada suurem rahulolu eeldatust tunduvalt madalamast hinnast ning kulutada ülejääk ikkagi enda LR juppidele, millest saab veel lisalaengu positiivsust!
Pumba hind jääb ~2500.- kanti (2008.a sügis).
Samas soovitaks minagi koguda 7000.- ja siis saada suurem rahulolu eeldatust tunduvalt madalamast hinnast ning kulutada ülejääk ikkagi enda LR juppidele, millest saab veel lisalaengu positiivsust!
Valge Defender110 e. Rahvamaja
vahetasin pumba 2007 aasta sügisel, autoks Disco 2, TD5. Pump Utkinilt ostetuna ca 7000.- kanti läks, täpset summat ei mäleta. Dsicoveril pole paaki vaja maha võtta, (kuudi põrandas on katte all auk, pump tuleb ülevalt välja). Siriseva pumbaga sain sõita ca 10-15 000km. Võibolla defekatel on asi teisiti, kuigi mootor peaks ju sama olema.
Edu!
rs
Edu!
rs
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Pumbast
WFX000260G In-Tank Fuel Pump/Sender Unit - Diesel - 110/130 Td5 from XA159807 GENUINE
Ŗ233.900 Ex VAT
Ŗ268.99 Inc VAT
See peaks olema kui otsida saab ka odavamalt vast. mingi kõikumine on.
Ŗ233.900 Ex VAT
Ŗ268.99 Inc VAT
See peaks olema kui otsida saab ka odavamalt vast. mingi kõikumine on.
Mootor sama, kuid aju erinev (aga see pole praegu oluline). See pumba kestmine peale häälitsema hakkamist on VÄGA individuaalne.Rändsell kirjutas: Siriseva pumbaga sain sõita ca 10-15 000km. Võibolla defekatel on asi teisiti, kuigi mootor peaks ju sama olema.
Eks see 15K ole ka mõnele kahe kuu, mõnele kogu aasta läbisõit.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Pumbast
Auto Defender 110 TDI 5 1998 - olen pumba juba korra vahetanud kuid, selline undamine tuli kohe ka uue pumbaga! nii, et minu kogemus ütleb, et olgu uus või vana, undab ikkagi.
Pump on kaheastmeline jah.
Idee järgi käib kütus algul filtrist läbi ja seejärel läheb läbi teise astme mootorisse. Tegin endale pumba probleemide lahendamise käigus asja selgeks, aga kuna aeg on mälu osaliselt kustutanud, siis ma skeemi küll praegu joonistada ei julge - kui kellelgi skeem on, võiks selle üles panna.
Aga mis puutub kõikvõimalike asenduspumpade paigaldamisse, siis on asi täiesti teostatav, kuid ma pooldaks seda vaid juhul, kui alternatiiviks on auto metsa jätmine (aga võib-olla pole ma piisavalt kaua vene aega näinud, kui pesumasina-trumleid polnud kusagilt saada ja igas teises masinas oli peedist asendus tehtud )
Idee järgi käib kütus algul filtrist läbi ja seejärel läheb läbi teise astme mootorisse. Tegin endale pumba probleemide lahendamise käigus asja selgeks, aga kuna aeg on mälu osaliselt kustutanud, siis ma skeemi küll praegu joonistada ei julge - kui kellelgi skeem on, võiks selle üles panna.
Aga mis puutub kõikvõimalike asenduspumpade paigaldamisse, siis on asi täiesti teostatav, kuid ma pooldaks seda vaid juhul, kui alternatiiviks on auto metsa jätmine (aga võib-olla pole ma piisavalt kaua vene aega näinud, kui pesumasina-trumleid polnud kusagilt saada ja igas teises masinas oli peedist asendus tehtud )
Valge Defender110 e. Rahvamaja