Süüde vale??
Süüde vale??
Mure järgmine, süüde vale ning pakuti välja variant viga pumba keti välja venimises. Ideeliselt peaks saama seda kuidagi pumba keeramisega muuta kuid kas see on lahendus ning kauaks selline asi pidama jääks?
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_
Re: Süüde vale??
Kuidas saab olla "süüde vale"? Sellel masinal on peal BMW mootor ja ka kõrgsurvepump. Kaant ei ole vaja ega saa keerata. Pumba kaan on kinni 4 poldiga. Lased natuke neid polte lahti ning koksid puuhaamriga kaane paika. Mina soovitan sul seda teha kuskil teadjama venna juures, kellel olemas vastav elektroonika, et kaan ikka saaks õige koha peale. Tulemuseks on normaalne kütuse kulu ja minek. Muidugi võid ise ka teha. Vaatad, et läheks normaalselt pöördesse ja ei tehmaks väga.taff22 kirjutas:Mure järgmine, süüde vale ning pakuti välja variant viga pumba keti välja venimises. Ideeliselt peaks saama seda kuidagi pumba keeramisega muuta kuid kas see on lahendus ning kauaks selline asi pidama jääks?
Kui kellelgi kogemust 96.a. RRII 2.5 dse variandi antud murega ning oleks võimeline sellist tööd teostama siis olen suur kõrv_
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
saab küll olla süüde vale kui kett venib välja. süütenurka saab pumba keeramisega muuta, selleks ongi kinnituspoltide all piklikud augud, neid on seal kolm aga liigipääs on sinna kehva. aga kui kett on veninud siis oleks mõistlikum ta välja vahetada.
pumbakaanega saab ainult küte kogust reguleeerida.
pumbakaanega saab ainult küte kogust reguleeerida.
See ongi pumba viga, mis on nendel BMW mootoritel üsna tüüpiline. Mul oli endal RR mille läbisõit oli 350000 ja polnud häda midagi. Lase mõnel diislivennal see pumba kaan õieti paika panna ning käivitub iga ilmaga igasuguse temperatuuri juures. Ma olen enda mõlemal RR-l käinud pumba kaant paika panemas Oisus. Kui sa külastad BMW foorumit, siis leiad seda probleemi lahkava teema kergelt ülesse- tüüpviga.taff22 kirjutas:üle 300 000. Keti välja venimine on välja pakutud kuid mitte faktina välja toodud.
Tuttava bemmil oli sama jama, külmast peast läheb nigu naksti tööle kuid soojana ketra nii kuis jaksad ning tahmab kergelt rohkem kui diislile omane.
Tol bemmil keerati pumpa ning sai asja paremaks..
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Diislil ei ole mitte süüde vaid pritsenurk. Vaata BMW klubi foorumit, seal on 5. seeria tehnilise all kleeps 525 TD-TDA-TDS-TDSA ei käivitu ja muud vead.
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?f=39&t=38094
"A Land Rover immobilised is a moral defeat for the driver and bad publicity to the vehicle"
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Pagan, nii palju variante pakutakse välja, et ei teagi kohe kust alustada. Iga töö vajab aega ja raha ning iga asjaga ka tegeleda ei jõua.
``Mees kuulis häält, käis otsis maja, maja ümbruse ning kuuri läbi. Otsis metsa läbi, vaatas taeva poole ning leidis hääletekitajaks olevat hoopis iseenda``
Kuna ise kapote alusest elust suurt ei jaga siis millest oleks ehk kõige arukam alustada?
``Mees kuulis häält, käis otsis maja, maja ümbruse ning kuuri läbi. Otsis metsa läbi, vaatas taeva poole ning leidis hääletekitajaks olevat hoopis iseenda``
Kuna ise kapote alusest elust suurt ei jaga siis millest oleks ehk kõige arukam alustada?
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Et siis minu masinal oli ka raskusi soojalt käivitumisega, käisin diislivendade juures ja liigutati pumba kaant ning asi paranes. Arvan, et võiksid lasta ka kuskil kellelgi natuke sättida, sest juppide (keti ja pingutite) vahetamine on muidugi kõige kindlam, aga ka kahjuks kõige kallim lahendus.
RR P38A autom. 2,5td 98a.