Möksisin Defenderi rattalaagrid BP Energrease L2-ga, nüüd jäi kõrva, et ketaspidurite puhul tuleks hoopis kasutada spetsiaalset kõrgemat temperatuuri taluvat määret. See määre, mis ennem sees oli, tundus olema veidi parem, sitkem (võimalik muidugi, et ta aja jooksul selliseks muutus).
Mis määre ametlikult soovitatud on? Kas ma peaks asja uuesti üle tegema, või võib mingi aeg siiski rahulikult sõita?
See NLGI 2 on selline minimaalne baasstandard, sellele vastavad erinvate (lisa)omadustega määrded. See millega määrisin vastab ka, aga ta ei talu nii palju kuuma kui spetsmäärded. Tahtsingi uurida, et kas see on probleem või mitte.
Ei oska kommenteerida määrde standardi sesukohalt. Defenderi pidurid väga just ei kipu ülekuumenenma. Rattalagritega on rohkem seda probleemi esinenud, et paljudel on need Land Roverid nn vaba aja autod, ja siis mõne kuise sesimisega pärast poris müttamist vana määrde ja vanade laagritega teeb rooste oma töö ära. Kau asjale tõsiselt läheneda, valiks mina maksimaalst kvaliteetse määrde. Kuidas ei ütlegi, peaks natuke uurima. Igal juhul, pole määre nii suur väljaminek, kui laagrite vahetus. Kuskil poes mulle seletati(Laagri MG autos) vist, et punane määre on Fordidele ja kollane Opelitele. Kui ma küsisin, kas laagrimäärdes on kasutatud liitium ühendeid kuumakindluse tõstimseks, siis müüja pilk märgatavalt ähamastus.