RR2 salongisoojendus
RR2 salongisoojendus
diisel mootoriga RR2 96 aasta väljalase. autol elektrooniline tabloo salongis, aga juhi poolele puhub ainult külma. milles võib viga olla ja kas on võimalik seda remontida???
Mõni õhtu suunamise elemant kinni jäänud või elektrooniline juhtimine haige. Paldiski mnt. 225 saab abi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Andur
http://rangerovers.net/repairdetails/blendmotor.html siin küllnäidatud kaasreisija poolne asi. seal peaks ka olema temperatuuri andur.
Seal see servo masin. seal võimalik et hamasrattal mõni hammas maas, mootoril hari katki või siis resistor läbi või mootori kollektor tolmuseguse grafiit määrdega koos. Aga see kõik on parandatav koduste vahenditega.
Lammutamine paras k...p ja aega peab varuma.
Seal see servo masin. seal võimalik et hamasrattal mõni hammas maas, mootoril hari katki või siis resistor läbi või mootori kollektor tolmuseguse grafiit määrdega koos. Aga see kõik on parandatav koduste vahenditega.
Lammutamine paras k...p ja aega peab varuma.
Kui uusi juppe ei raatsi osta ja kodus korda ei saa, tasub kasutaja "inseneer" Imedepõldu külastada, ehk sealt saab mõne puuduva pulika.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 3
- Liitunud: E Dets 31, 2012 13:11
- Asukoht: Lõuna- Eesti, Põlva, Tartu
Ei hakka uut teemat tegema vaid jätkan eelmise teema algataja teemat ku isobib.
Nimelt siis endal 97a. masin ja sellele ka ei tule juhipoole pealt sooja ja kui aus olla siis enam ei tööta ka salongiventikad.
Kui reguleerida juhtpaneelilt juhipoole temperatuuri siis ragistav kõrvalistuja poolne mootor ja kui juhtpaneelilt reguleerida kõrvalistuja temperatuuri, siis samuti ragistab kõrvalistuja poolne mootor.
Korra isegi sai need salongiventikad puhuma aga ka väga pika jebimisega, et kiiruse reguleerimise nuppu hästi tasakesi keerates ja juhtpaneeli taga olevaid juhtmeid sakutades.
Mootorid ise on korras, otse vool taha öhendada siis töötavad ja kõik kaitsmed ja releed korduvalt läbi juba käidud.
Võtsin ka selle juhtpaneel korra lahti, sees oli mingi pisike "kolmejalgne" ära vahetatud aga muidu mitte mingeid kahjustuse jälgi ei olnud.
Ise arvan, et ikkagi probleem selles juhtplokis?
Nimelt siis endal 97a. masin ja sellele ka ei tule juhipoole pealt sooja ja kui aus olla siis enam ei tööta ka salongiventikad.
Kui reguleerida juhtpaneelilt juhipoole temperatuuri siis ragistav kõrvalistuja poolne mootor ja kui juhtpaneelilt reguleerida kõrvalistuja temperatuuri, siis samuti ragistab kõrvalistuja poolne mootor.
Korra isegi sai need salongiventikad puhuma aga ka väga pika jebimisega, et kiiruse reguleerimise nuppu hästi tasakesi keerates ja juhtpaneeli taga olevaid juhtmeid sakutades.
Mootorid ise on korras, otse vool taha öhendada siis töötavad ja kõik kaitsmed ja releed korduvalt läbi juba käidud.
Võtsin ka selle juhtpaneel korra lahti, sees oli mingi pisike "kolmejalgne" ära vahetatud aga muidu mitte mingeid kahjustuse jälgi ei olnud.
Ise arvan, et ikkagi probleem selles juhtplokis?
tere
mul oli mõni aeg tagasi sama jama.algas kõik sellest,et ei puhunud juhi poole sooja ja lõpuks lõpetas üldse puhumise.sai mootorid maha võetud ja harjad vahetatud,edasi panin aku pealt otse voolu ja toimis aga kui sai tagasi külge pandud tõõtas ja ei tõõdanud.võtsin siis mõõtorid kaasa ja läksin targemate meeste juurde,et mis võib viga olla ja õeldi kohe et kollektor otsas ja remont võib minna kuni 200euri tükk leidsin õnneks odavama lahenduse selle näol,et paigaldasin uued mootorid ja asi toimib ilusti
mul oli mõni aeg tagasi sama jama.algas kõik sellest,et ei puhunud juhi poole sooja ja lõpuks lõpetas üldse puhumise.sai mootorid maha võetud ja harjad vahetatud,edasi panin aku pealt otse voolu ja toimis aga kui sai tagasi külge pandud tõõtas ja ei tõõdanud.võtsin siis mõõtorid kaasa ja läksin targemate meeste juurde,et mis võib viga olla ja õeldi kohe et kollektor otsas ja remont võib minna kuni 200euri tükk leidsin õnneks odavama lahenduse selle näol,et paigaldasin uued mootorid ja asi toimib ilusti
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 3
- Liitunud: E Dets 31, 2012 13:11
- Asukoht: Lõuna- Eesti, Põlva, Tartu
Pole küll eriti pädev selle koha pealt aga kas need soojendusmootprid mitte ei toimeta nii, et kui keerad süüte sisse, siis antakse mootorile toide peale aga mootorid ei käivitu kuna juhtaju peab andma korralduse kui kiiresti mootor peab käima, kui tuleb korraldus, et mootor käivitu, siis hakkab mootor töötama ja saadetakse ajule tagasiside, et mootor "käib nii kiirest"
Ajust läheb mootorile 3 juhet.
1.blower control Output
2.blower safety Output
3.blower voltage feedback Input
Testriga mõõtes 1. jookseb nii mootori juurde+ kui ka kaitsmeplokki, millele lülitatakse peale akuvool relee abil.
2 ja 3 jooksevad mootori juurde.
Ajust läheb mootorile 3 juhet.
1.blower control Output
2.blower safety Output
3.blower voltage feedback Input
Testriga mõõtes 1. jookseb nii mootori juurde+ kui ka kaitsmeplokki, millele lülitatakse peale akuvool relee abil.
2 ja 3 jooksevad mootori juurde.
ei ole see autoelekter mul ka just kõikse tugevam koht aga ennem kui läksin targemtae meeste juurde siis sai veel proovitud nii,et kui mootor ringi ei hakanud käima siis aitasin käega kaasa ja toimis,muutis ilusti põõrdeid nupust reguleerides.aga kui jäi seisma siis enam uuesti käima ei hakanud.ja lõpuks ei aidanud ka käega kaasa aitamine kui oli ühendatud auto juhtmestikuga.otse aku pealt proovides aga toimis jälle ,et kui sa väidad,et mootorid kindlasti korras ja toimivad siis ei oska kahjuks aidata
RR 2 soojendus
Mul on ka selline viga et puhub ainult külma.Nimelt parempoolne soojaklapi mootor väsib ära.Selle mootori kättesaamine pole just lihtne töö.Mina võtsin mootori lahti ja panin sinna asemele trossi ja asi toimib.Sooja saab iga ilmaga.See küll ajutine lahendus,aga ei pea külmetama vähemalt niikaua kui lahendus on leitud.
Lugupeetud Turbohoolik!
`97 aasta LR RR salongi ventilatsioon, sealhulgas temperatuuri reguleerimine, allub juhtkompuutrile. Süsteemi vea diagnoosimiseks on vajalik proffesionaalne Land Roveri kompuuterdiagnostika. Testritega ja muude käepäraste vahenditega on väga raske süsteemi korralikult tööle saada. Ka igasugune servode ja ventikamootorite testimine vormis "panin plussi ja miinuse külge, töötas/ei töötanud" pole õige. Vastupidi- pole keeruline "mõrvata" mõnda vidinat, milleta süsteem hakkama ei saa ja uue soetamiseks tuleb tublisti kukrut kergendada. Kui ikka tahate autosse sooja saada (loe: süsteemi korda saada), on Tallinnas abikoht Paldiski mnt.-l nn. Landroveripesa või siis meie juures Tartus Tähe tänaval Offroadservices. Nii palju kui meil selliseid soojahädaseid LR RR-e on käinud, kõik on tööle hakanud. Universaalsetest diagnostika kompuutritest soovitan hoiduda. Säästate raha ja oma kallist aega. Parimat! Heikki, Tartu Offroadservice, 5032970
`97 aasta LR RR salongi ventilatsioon, sealhulgas temperatuuri reguleerimine, allub juhtkompuutrile. Süsteemi vea diagnoosimiseks on vajalik proffesionaalne Land Roveri kompuuterdiagnostika. Testritega ja muude käepäraste vahenditega on väga raske süsteemi korralikult tööle saada. Ka igasugune servode ja ventikamootorite testimine vormis "panin plussi ja miinuse külge, töötas/ei töötanud" pole õige. Vastupidi- pole keeruline "mõrvata" mõnda vidinat, milleta süsteem hakkama ei saa ja uue soetamiseks tuleb tublisti kukrut kergendada. Kui ikka tahate autosse sooja saada (loe: süsteemi korda saada), on Tallinnas abikoht Paldiski mnt.-l nn. Landroveripesa või siis meie juures Tartus Tähe tänaval Offroadservices. Nii palju kui meil selliseid soojahädaseid LR RR-e on käinud, kõik on tööle hakanud. Universaalsetest diagnostika kompuutritest soovitan hoiduda. Säästate raha ja oma kallist aega. Parimat! Heikki, Tartu Offroadservice, 5032970
"Inglise dentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078