Lugupeetavad,
Sihukene mure,et ise nagu värske RR omanik,auto veerenud 290000 km.Muidu igati tipp topp riistapuu aga avastasin, et lisaks bentsu janule,mis iseenesest vaffa ja ei häiri.Häirib hoopis see,et õlijanune on!800 versta pääle mingi 3liitrit.Kuna hooldused on tehtud ernevates kohtades,siis erilist hingeelu ei tea.Kuskilt ei leemeta,ega loodust õlilaikudega ei reosta,järelikult kaob rasvaine läbi tuletorude.Küsimus siis teadjameestele,palju on suurmootori normaalne õlikulu?Kas piisab ainult klapisääretihendi vahetusest,või tuleb 290000km pealt juba rõngaste kallale minna?
1)Ole hea ja märgi enda profiilis lahter "Asukoht" ära!
2)Sellise õlikoguse peale peaks ikka taga juba õli põlemise lõhna või sinist vingu olema. Kas trorust tulev on visuaalselt ja apraadiga mõõtes normis?
Viimati muutis landy, L Veebr 13, 2010 22:36, muudetud 1 kord kokku.
landy kirjutas:1)Ole hea ja märgi enda profiilis laheter "Asukoht" ära!
2)Sellise õlikoguse peale peaks ikka taga juba õli põlemise lõhna või sinist vingu olema. Kas trorust tulev on visuaalselt ja apraadiga mõõtes normis?
Ei pea olema õli lõhna.
Piisab ka lekkimisest, mis on omane kõigile Land Roveritele.
Kui Land Rover'il ei tilgu õli siis tähendab,k et õli on otsas
LittleSuzi kirjutas:
Ei pea olema õli lõhna.
Piisab ka lekkimisest, mis on omane kõigile Land Roveritele.
Kui Land Rover'il ei tilgu õli siis tähendab,k et õli on otsas
Teema algataja jutust sain aru, et ei leki. Veiko olevat oma silmaga anäinud, LR-e mis pole alt õlised. Seega erand kinnitab reeglit.
Olen muidu keskmaa mees ja eluaegse kroonilise nohuga .Otsest sinist pole tähendanud ja pisut kordan ennast,et leket kuskil pole ja loodussõbralik.Kui,selge sinine tagant tuleb,on minu tagasihoidliku mehaanilise taibu juures tegu klapisääre tihendiga j.n.e aga sinist netu,Järelikult mingi muu kala.Ega vist enne aru saa,kui rektaalselt uurida
Isiklikult arvan,et selle aja peale on selle mootori plokikaaned vähemalt 2x pealt ära käinud.Silindri seinad ei kipu neil kuluma küll aga rõngad.Muidugi ka klapisääre tihendid.Seega mõõda surved ära ja siis saab edasi vaadata mis toimub.Üks asi veel kas karteri tuulutuse torudega on kõik korras?
W.
ära mööda surveid se ei näitta essugi. saad hoopis küünlad valesse keermesse. kas mitte keegi siin foorumis pole vanasi usakaid remonttinud et ei tea mis on v8 viga kui väga !!!!!! palju öli vötab.klapisäärtest ei lähe nii palju öli läbi kuna tsaari tölla mootoril on nukkvöll mootori keskosas.väljalaskele pole tegelikult üldse klapisäärikuid vaja.jäävad üle veel röngad vöi siis.......... aga sellest räägin ehk oma järgmises saates.
ahty1 kirjutas:ära mööda surveid se ei näitta essugi. saad hoopis küünlad valesse keermesse. kas mitte keegi siin foorumis pole vanasi usakaid remonttinud et ei tea mis on v8 viga kui väga !!!!!! palju öli vötab.klapisäärtest ei lähe nii palju öli läbi kuna tsaari tölla mootoril on nukkvöll mootori keskosas.väljalaskele pole tegelikult üldse klapisäärikuid vaja.jäävad üle veel röngad vöi siis.......... aga sellest räägin ehk oma järgmises saates.
Ole hea mees ja püüa korrektsemalt kirjutada. Oskad küll ju. Nii palju jõudu ikka päevatööst üle on, et väikse sõrmega Shifti alla vajutad, et suurt tähte saada ja komad ja kõik muu.. Sa ju tugev poiss. Usu mind, see ei ole nii raske.
tähtsam on minuarust mida siia kirjutada mitte kuidas kirjutada.yrita nyyd oma teadmistega parem mulle markki teha.ajasid mul tegelt yldse kirjutamis isu ära ja nyyd jääbki buicki mootor öli vötma.
Landy peab siin foorumis rohkem oma sõna sekka ütlema.
Sellised lahedad eesti keele tundjad ja austajad.
Üks asi on eksimine kuid teine teema on meelega eesti keele reeglite rikkumine.
ahty1 kirjutas:ära mööda surveid se ei näitta essugi. saad hoopis küünlad valesse keermesse. kas mitte keegi siin foorumis pole vanasi usakaid remonttinud et ei tea mis on v8 viga kui väga !!!!!! palju öli vötab.klapisäärtest ei lähe nii palju öli läbi kuna tsaari tölla mootoril on nukkvöll mootori keskosas.väljalaskele pole tegelikult üldse klapisäärikuid vaja.jäävad üle veel röngad vöi siis.......... aga sellest räägin ehk oma järgmises saates.
OT:Mis on selles postituse ültse kasulikku????Oleks sa siia kirjutanud,et minu kogemustele põhinevalt võtavad V8 õli kuna.... siis oleks ju kõik hästi olnud aga ajada siin mingit Streetrace foorumi taolist ümmargust mulli no ma ei tea.Seega kui sul on midagi asjalikku lisada sellesse teemase siis tee seda muidu peab su postid lihtsalt kustutama.
Teemasse:Kui sa ei oska surveid mõõta on see sinu probleem.Isiklikult olen V8 nii mõnegi korda teinud aga ennem kui midagi lahti võtta tuleb probleem diagnoosida.Sellega ma olen nõus,et vanadel V8 puuduval klapisääre tihendid kuid sellega kaasneb korralik pahvakas suitsu esmasel käivitamisel .Uuematel on aga kõigil klapisääre tihendid olemas.Kaasa arvatud Buick V8-l
See mida ma teha oskan ja milliseid autosi olen ehitanud jätan enda teada.Tegija vend survestab silindri selleks valmistatud tööriistaga ja teeb selle pöhjal järeldusi.edu.