TALVERETK 2010
Starteegiline plaan näeb ette, et esimest korda klubi ürituste jaloos ei sõida kõige ees mitte korraldajate auto, vaid Indreku 35"rehviude ja 2x ARB lukkudeg amsin, mida temajäljes liikuda üritavast korraldajate autost juhendatakse.Indrek kirjutas:Huvitav palju nii 33-35 rehviga on tulemas?
Õnneks on üritusel 99% ühesuguse silla konstrultsiooni ja laiusega autod (Defekad ja Disco II/IIA mudelid). Lisks üks Disco III (võetaks vajadusel paela otsa) Seeg ei pea autod enda difritele ja ratastele uut jälge rajama. Kuus autot on ka vintsiga varustatud (esimesel päeval).
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Ei ütleks, et alamõõdulinecala kirjutas:ma saan aru, et Disco 3 on matkaliste silmis alamõõduline... ja peate juba ette peenikest naeru aga ühte ma ütlen
hangede vahel näeme rsk.
Kriitikat võivad avaldada need, kellel pole või kes on osalenud Paris-Dakaril
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee
Sai siin viimase tuisuga mitut moodi lumes mütatud. Seda mitte ainult lustist vaid ka asja pärast...
Labida valik sõltub lumest:
- Kinni jäänud masina sildade ja mootori alt kõva ja kokku pressitud lume eemaldamiseks on hea pika varrega üleni metallist Fiskars labidas või kitsas kühvel.
- Nina ette kuhjunud lumevalli või ka muu pehmema pudi teisaldamine aga läheb oluliselt jõudsamalt laiema, soovitavalt metallist lumekühvliga. Va plastikvidinad kipuvad kõva külmaga lagunema.
Seega igaks petteks vaja võtta 2 erinevat labidat.
Keegi foorumlastest soovitas isegi kangi kaasa võtta.
Isegi harjavars pagasnikus on pisut parem, kui paljad käed - omal nahal järgi proovitud.
Harjavarrest oluliselt parem aga on sapöörilabidas, mis mahub suvalise auto pakiruumi.
Labida valik sõltub lumest:
- Kinni jäänud masina sildade ja mootori alt kõva ja kokku pressitud lume eemaldamiseks on hea pika varrega üleni metallist Fiskars labidas või kitsas kühvel.
- Nina ette kuhjunud lumevalli või ka muu pehmema pudi teisaldamine aga läheb oluliselt jõudsamalt laiema, soovitavalt metallist lumekühvliga. Va plastikvidinad kipuvad kõva külmaga lagunema.
Seega igaks petteks vaja võtta 2 erinevat labidat.
Keegi foorumlastest soovitas isegi kangi kaasa võtta.
Isegi harjavars pagasnikus on pisut parem, kui paljad käed - omal nahal järgi proovitud.
Harjavarrest oluliselt parem aga on sapöörilabidas, mis mahub suvalise auto pakiruumi.
Viimati muutis APA, R Veebr 26, 2010 13:06, muudetud 1 kord kokku.
Andrus & D90 "Helga"
Ringvaate saade tegi 18. jaanuaril lumelabida testi http://etv.err.ee/arhiiv.php?id=101826, eks igaüks ise otsustab mis ta seekord kaasa võtab. Minul on endal see sama testi võitja autos ja ühekorra on sellega freelander hangest välja kaevatud.
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6