Defenderi otsinguil
Moderaator: landy
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Veebr 23, 2010 13:07
- Asukoht: Pole Teie Asi!
Kust pärineb arvamus, et D130 on kehva läbivusega?hulkuvhunt kirjutas:mul selline kuri plaan et osta täitsa uus masin hetkel veel kahe vahel kas 110 või 130 mõlemal head ja vead, viimasei väga ei ole. 130 miinus on vähene maastiku läbivus kolmapäeval ootab ees kohtumine Märt-Jaanusega et kokku panna midagi. rohkem loomult kisub metsa.
Sellise masinaga küllat offroaditud:
Praegu ei leia pilte üles.
Käidud lolle päästmas:
http://www.lahe.net/landy/offroad/240606/index.htm
Ka vägagi kitsastes oludes klubi üritust ette valmistatud:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... /index.htm
Minu meeleset üks praktilisemaid autosid- 6 reisjat, tonn kaupa kasti ja 3,5 tonni haagisega sappa.
Loe siit foorumist kasutaja Keelustsoon kogemusi.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- keelutsoon
- Esimesed mudapiisad :-)
- Postitusi: 34
- Liitunud: E Juul 11, 2005 22:01
- Asukoht: mäeküla
- Kontakt:
130 passis ikka 5 reisijat. ning tegelikkuses ei ole üheski defekas ka 3 inimesel tagaistmel pikka otsa kuigi mugav sõita, mina räägiks oma kogemuste põhjal (80000km 130-ga) ikka defekast pigem kui 4-kohalisest autost.
(kugi, noori rüblikuid on ka 14 mahutatud kasti ja lõbusõitu tehtud...)
130 soovitaks siis, kui on selge, et tahad asja kaasa vedada - olgu see jalgratas vm.
kui aga kaasa vedamiseks lihtsalt reisivarustus, siis 110 jälle etem, ei pea taha kasti juurde ronima ja lahti kiskuma ning külast võtma.
lühikeste autodega metsas koos olles olid tal muidugi omad miinused, kinnijäämist rohkem.
aga samas nt maanteel või ka haagist vedades on pikem alati stabiilsem.
(praegu on 4x4 auto lühike ja kuigi sellega ma teedele palju ei roni, on lühikese õõtsumine ja hüplemine mulle ebameeldiv.)
(kugi, noori rüblikuid on ka 14 mahutatud kasti ja lõbusõitu tehtud...)
130 soovitaks siis, kui on selge, et tahad asja kaasa vedada - olgu see jalgratas vm.
kui aga kaasa vedamiseks lihtsalt reisivarustus, siis 110 jälle etem, ei pea taha kasti juurde ronima ja lahti kiskuma ning külast võtma.
lühikeste autodega metsas koos olles olid tal muidugi omad miinused, kinnijäämist rohkem.
aga samas nt maanteel või ka haagist vedades on pikem alati stabiilsem.
(praegu on 4x4 auto lühike ja kuigi sellega ma teedele palju ei roni, on lühikese õõtsumine ja hüplemine mulle ebameeldiv.)
raske lapsepõlv, rauast mänguasjad...
www.keelutsoon.ee
www.keelutsoon.ee
Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Manööverdamisvõime on 110-l vaieldamatult parem kui 130-l. 90-l jälle parem kui 110-l. Eks ta sihipärase kasutamise alusel otsustamine ole.
Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?
Manööverdamisvõime on 110-l vaieldamatult parem kui 130-l. 90-l jälle parem kui 110-l. Eks ta sihipärase kasutamise alusel otsustamine ole.
Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
Uued Fordi mootoriga 110-d ju ainult 7 -kohalised ja 90-d 4 -kohalised.LoJack kirjutas:Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
Kasutaja "Andres" Defender 130 on juba Fordi mootoriga, rikkaliku lisvarustusega ja heas korras ning hästi hoitud.Kui otsid 130-t siis kas mitte siinne kasutaja Andres ei tahtnud oma 130-t müüa?
http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2617
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Osta siis uus 300TDI Inglismaalt. Tuntud teemalandy kirjutas:Uued Fordi mootoriga 110-d ju ainult 7 -kohalised ja 90-d 4 -kohalised.LoJack kirjutas:Minu 110-l on passis 9 istekohta, vajadusel mahub peale ka tonn kaupa ja 3,5 tonni käru taha.
--- One life. Live it. ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
--- Gas, grass or ass, nobody rides for free ---
See soovitus on kulda väärt!LoJack kirjutas: Osta siis uus 300TDI Inglismaalt. Tuntud teema
300tdi mootoriga on tõeline Isalt-pojale auto!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Veebr 23, 2010 13:07
- Asukoht: Pole Teie Asi!
smmukene lähedamal, põhjaks sai valitud Land Rover Defender 110 DCPU E ja sinna asju juurde laotud, kast sellelgi piisavalt suur et mahuks sisse üks euro alus, aeg-ajalt on tekknud vajadus vedada sellist jama, ja vedrustus sai ka tugevamaks vahetatud, mõned lahtised otsad veel jäänud ja siis on lootust vb Jaanipäevaks juba näha ja katsuda ka. Tänud teadlikuse ja abi eest Märt-J. kes on kannatanud välja igasugute minu mõtteväljatuste ja muutmisplaanidega. Pilt on muidugi maaliliselt ilus, ei taea kuhu sohu see ära uputada kohe, kurvem on asja pool see mis on selle hind, aga vastuargument on ka see et konstruktor on mulle ja järgnevatele põlvedele ka veel...
Kirjuatsid, et valituks osutus: Land Rover Defender 110 DCPU E
Ega sa juhuslikult HCPU-d ei mõelnud? Kui ei kas DCPU alla mõtlesid Doubce Cab mudelit? Viimsse kasti euroalust panna ei saa, luuk liiga kitsas!
Kindlasti hangi ostes või hiljem KOHE juurde varraste ja difrikorpuste kaitsed.
Ega sa juhuslikult HCPU-d ei mõelnud? Kui ei kas DCPU alla mõtlesid Doubce Cab mudelit? Viimsse kasti euroalust panna ei saa, luuk liiga kitsas!
Kindlasti hangi ostes või hiljem KOHE juurde varraste ja difrikorpuste kaitsed.
Viimati muutis landy, T Mär 16, 2010 10:09, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 4
- Liitunud: T Veebr 23, 2010 13:07
- Asukoht: Pole Teie Asi!
See oleks siis Eestis esimene Fordi mootoriga Doublecab ja Eestis üldse teine selline uus.hulkuvhunt kirjutas:ikka jah Doubce Cab kuigi kasti andmete järgi peaks see sina ära mahtuma küll, mitte et see oleks vajalik vedu. EI ole ju kahjuks Eesti võimalik kuskil esindustes käija ja vaadata. Enamus eeltööda saab teha ainult mööda netti ringikolades ja ise uurides.
Doube-cab tagaluuk on sama lai/itsas, kui tavalise defenderi tagauks. (Saad salonigs oleva D90 luugi pealt vaadata-mõõta)
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage82.htm
Mõned pildid Eesti esimesest doublecab-ist
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... image4.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage12.htm
Lisaks vaata:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... paev06.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!