Edastan küsimuse, kas ja kui suurte kulutustega on võimalik
1,8 B vahetada 2,0 D vastu?
Seda 2,0D pidi romulates saada olema aga 1,8B pole kuskilt
võtta.
Igasugune informatsioon on teretulnud
terv Ants
Küsimus ümber ehituse kohta.
Ilmlset on kõige suuremad tööd seostud elektri ja elektroonika ümber tõstmisega.
Kardan, et see ümberehitus (kui kõike ise ei tee) läheb kallimaks, kui 1,8 bensuka juppideks müük ja korrliku 2,0 diisli ostmine.
Kardan, et see ümberehitus (kui kõike ise ei tee) läheb kallimaks, kui 1,8 bensuka juppideks müük ja korrliku 2,0 diisli ostmine.
Viimati muutis landy, R Jaan 21, 2011 16:01, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- inseneer
- Aitab LR varuosadega!
- Postitusi: 816
- Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157
Kuna see 2,0 diisel on elektrooniline, siis sellise asja käima saamiseks oleks vaja vahetada enamus auto elektrist. Kuna on odavalt saada ainult inglaseid, siis Inglise juhtmsestik puht füüsiliselt ei sobi. Mina võtaksin ja vahetaksin sellise töö puhul välja enamuse kapotialust v.a. vahekast k.a. veovõllid, vedrud ja vist amordid ka. Siis kogu elektriskeemi koos abiseadmetega. Lisaks tuleksid veel radiaatorid, kindlasti veel midagi. Üldiselt on odavam osta diiselfriikartul ja veel odavam see ostmata jätta
P.S. Kui jutt on ikka sellesamast õnnetust friikartulist, mille mootori tarnimine mul ei õnnestunud ja kindlasti paksu pahandust tekitas, siis võin öelda et vahepeal on neid 1,8 bensukaid ikka juurde tekkinud.
P.S. Kui jutt on ikka sellesamast õnnetust friikartulist, mille mootori tarnimine mul ei õnnestunud ja kindlasti paksu pahandust tekitas, siis võin öelda et vahepeal on neid 1,8 bensukaid ikka juurde tekkinud.
Inseneer, jutt käib samast freekartulist. Aga ma annan Sinu sõnumi edasi.inseneer kirjutas:Kuna see 2,0 diisel on elektrooniline, siis sellise asja käima saamiseks oleks vaja vahetada enamus auto elektrist. Kuna on odavalt saada ainult inglaseid, siis Inglise juhtmsestik puht füüsiliselt ei sobi. Mina võtaksin ja vahetaksin sellise töö puhul välja enamuse kapotialust v.a. vahekast k.a. veovõllid, vedrud ja vist amordid ka. Siis kogu elektriskeemi koos abiseadmetega. Lisaks tuleksid veel radiaatorid, kindlasti veel midagi. Üldiselt on odavam osta diiselfriikartul ja veel odavam see ostmata jätta
P.S. Kui jutt on ikka sellesamast õnnetust friikartulist, mille mootori tarnimine mul ei õnnestunud ja kindlasti paksu pahandust tekitas, siis võin öelda et vahepeal on neid 1,8 bensukaid ikka juurde tekkinud.