RR 2,5tds 96a kõrgsurvepump
RR 2,5tds 96a kõrgsurvepump
Soovin vahetada kütusepumpa,kuna tegemist BMW mootoriga, kas keegi on proovinud ka mõne tavalise BMW pumpa Roverile panna ja mis mudeli oma?
Siiski, BMW pealt on keerulisem seda pumpa leida.
Neid M51 mootori kõrgsurve pumpasid on kolme erinevat tüüpi. 993, 994 ja 995 numbrilõpuga siis vastavalt.
Range Rover kasutab 994 lõpuga kõrgsurve pumpasid ning ka kõik Omegad kasutavad sama numbrilõpuga pumpasid. BMW'de peal on üldjuhul 993 pump, mis on vanematel E34'del ja 995 pumpasid, mis on facelift E34'del ja minuteada ka E39'tel. Väga vähestel BMW'del on 994 lõpuga pump peal.
Foorumiavarustes väidetakse, et 993 pump võib isegi sobida ning asi võib toimida. Kindlasti mitte aga ei sobi 995 pump, aju nimelt ei suhtle sellega.
Et aga minna kindla peale välja, ürita leida enda pumba pealt kirjad ja numbrid, need on mootoripoolse küljepeal ja üldiselt tuleks pump maha võtta, et midagi näha. See on aga juba suurem töö ning kui endal vastavad vahendid puuduvad, siis kindlasti mitte ei soovita asja kallale asuda. Nimelt on vaja kett fikseerida, milleks on olemas spetsiaalse kujuga fiksaator. Hiljem tuleks veel kellade järgi pump paika ajada, seda enam päris kõrva järgi paika ei saa.
Siin ka üks pilt, millised võiks olla kirjad pumba peal.
Ei ole kuulnud, et mõnel Range Roveril oleks 995 või 993 lõpuga pump, kuid kindel ma selles ei ole. Seega tasub enne uue pumba ostu kontrollida. Samas võid saada järgmise pumba täpselt samasuguse roima, nagu su praegune.
Neid M51 mootori kõrgsurve pumpasid on kolme erinevat tüüpi. 993, 994 ja 995 numbrilõpuga siis vastavalt.
Range Rover kasutab 994 lõpuga kõrgsurve pumpasid ning ka kõik Omegad kasutavad sama numbrilõpuga pumpasid. BMW'de peal on üldjuhul 993 pump, mis on vanematel E34'del ja 995 pumpasid, mis on facelift E34'del ja minuteada ka E39'tel. Väga vähestel BMW'del on 994 lõpuga pump peal.
Foorumiavarustes väidetakse, et 993 pump võib isegi sobida ning asi võib toimida. Kindlasti mitte aga ei sobi 995 pump, aju nimelt ei suhtle sellega.
Et aga minna kindla peale välja, ürita leida enda pumba pealt kirjad ja numbrid, need on mootoripoolse küljepeal ja üldiselt tuleks pump maha võtta, et midagi näha. See on aga juba suurem töö ning kui endal vastavad vahendid puuduvad, siis kindlasti mitte ei soovita asja kallale asuda. Nimelt on vaja kett fikseerida, milleks on olemas spetsiaalse kujuga fiksaator. Hiljem tuleks veel kellade järgi pump paika ajada, seda enam päris kõrva järgi paika ei saa.
Siin ka üks pilt, millised võiks olla kirjad pumba peal.
Ei ole kuulnud, et mõnel Range Roveril oleks 995 või 993 lõpuga pump, kuid kindel ma selles ei ole. Seega tasub enne uue pumba ostu kontrollida. Samas võid saada järgmise pumba täpselt samasuguse roima, nagu su praegune.
Vat ma ei ole nii spets nende pumpade alal. Täna käis meil üks klient, kes väitis, et kuskil Betooni tänaval on mingi diislitöökoda, kus tema RR2 pumbale pandi uus elu sisse 300 euroga. Vahetai kõik plunserpaarid. Ma küsisin täpsemat infot, aga ei saanud, lubas järgmine kord teatada. Igal juhul pidi tulemus olema märkimisväärne, pole enam kuumkäivitamise muret ja minek olevat oluliselt parem. Garantii pidi olema pikem kui "kuni pidurituled paistavad"
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
No need remontija kontaktid oleksid küll väga abiks.
Ma eelmisel sügisel käisin kuskil Suur-Sõjamäel kellegi Ediku juures pumbaremondis, maksin üsna mitu raha ja alguses oli nagu kõik korras, aga nüüd, kui aasta on möödas on probleemid jälle tagasi.
Ega keegi ei tea, palju see uus pump ka maksab?
Jõudu-jaksu
Matu
Ma eelmisel sügisel käisin kuskil Suur-Sõjamäel kellegi Ediku juures pumbaremondis, maksin üsna mitu raha ja alguses oli nagu kõik korras, aga nüüd, kui aasta on möödas on probleemid jälle tagasi.
Ega keegi ei tea, palju see uus pump ka maksab?
Jõudu-jaksu
Matu
RR P38A autom. 2,5td 98a.