O: Mida sellest isendist arvate
Moderaator: landy
Vaidluse vältimiseks tuleks minna kohale ja katsuda, kas kangil on 3 või 5 asendit. Ka kangi nupp, nagu kleeps on vahetatavad.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Jah, eks siin kipub targutamiseks minema ning nagu Landy väga õigesti ütleb, on vaja asi järgi katsuda kohapeal. Kuna auto on kuulutuse järgi Tallinnas, siis oleks mõistlik leppida LR pesaga kokku ning nende kaasabil see aparaat üle vaadata, kui võimalik. See väiksemat sorti rahaline kulutus võib hoida ära suuremad jamad lähitulevikus, see oleks minu tagasihoidlik arvamus.
Natuke targutamist siiski veel, vabandust. Piltide põhjal (korras esistange ja udutuled, plastist küljeliistud ühes tükis, tagumine stange koos suunatuledega korrektne), ei ole seda autot tõenäoliselt kuskil metsas, mägedes ja mudas sihtotstarbepäraselt lõhutud. Kõik muu, mis selle tehnikaga teha annab, ei ole absoluutselt välistatud. Rooli ja istmete kulumist võib muidugi ka hinnata, kuid ei tohi unustada, et neid asju on võimalik müüjal suhteliselt lihtsalt "noorendada". Lisaks on kogemus näidanud, et nn "metsaauto" kuhu on regulaarselt ronitud poriste riiete ja mustade kätega sisse, näeb kordades väiksema läbisõidu juures välja palju õnnetuma salongiga kui kiirteedel tappa saanud "lipsuga meeste" asfaldimasin. Samas võib esimese variandi tehniline seisukord olla oluliselt parem, kui korrektse sisuga ja kriimudeta kerega, kuid euroliidu asfaldil suure läbisõiduga kronuks aetud tehnikaga isendil.
Niisiis - lõpliku vastuse annab ikkagi kohapeal üle vaatamine, asjatundjate kaasamine oleks hädavajalik.
rs (täiskuu järgselt unetu)
Natuke targutamist siiski veel, vabandust. Piltide põhjal (korras esistange ja udutuled, plastist küljeliistud ühes tükis, tagumine stange koos suunatuledega korrektne), ei ole seda autot tõenäoliselt kuskil metsas, mägedes ja mudas sihtotstarbepäraselt lõhutud. Kõik muu, mis selle tehnikaga teha annab, ei ole absoluutselt välistatud. Rooli ja istmete kulumist võib muidugi ka hinnata, kuid ei tohi unustada, et neid asju on võimalik müüjal suhteliselt lihtsalt "noorendada". Lisaks on kogemus näidanud, et nn "metsaauto" kuhu on regulaarselt ronitud poriste riiete ja mustade kätega sisse, näeb kordades väiksema läbisõidu juures välja palju õnnetuma salongiga kui kiirteedel tappa saanud "lipsuga meeste" asfaldimasin. Samas võib esimese variandi tehniline seisukord olla oluliselt parem, kui korrektse sisuga ja kriimudeta kerega, kuid euroliidu asfaldil suure läbisõiduga kronuks aetud tehnikaga isendil.
Niisiis - lõpliku vastuse annab ikkagi kohapeal üle vaatamine, asjatundjate kaasamine oleks hädavajalik.
rs (täiskuu järgselt unetu)
LR Discovery II TD5 manuaal
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Kangist.
Kui autot vaatama lähed , pane käigukang N asendisse ja püüa seda vahekasti kangi liigutada. See võib nii kõva linnaauto olla et see kang kinni roostetanud. Siis tööd juba rohkem sellega.
LR Discovery 2 "Konstruktor"