Land Rover Discovery II, bensiin 4,6
Moderaator: landy
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 3
- Liitunud: L Dets 11, 2010 16:32
- Asukoht: Harjumaa
Land Rover Discovery II, bensiin 4,6
Tere,
Jäi siin pilk peale sellisele isendile : http://www.autod.ee/vehicles/details.php?id=111443
Diislite kohta on palju infot kuid hetkel veel ei ole bensiini mootoritele suurt infot leidnud. Kuna ainuke kogemus Land Roveriga on pool tundi sõitu Discovery 3-ga siis põhimõtteliselt puudub kogemus antud auto margiga. Kui keegi teab antud isendist rohkem , on käinud vaatamas autot siis igasugune info teretulnud ja tänud ette.
Jäi siin pilk peale sellisele isendile : http://www.autod.ee/vehicles/details.php?id=111443
Diislite kohta on palju infot kuid hetkel veel ei ole bensiini mootoritele suurt infot leidnud. Kuna ainuke kogemus Land Roveriga on pool tundi sõitu Discovery 3-ga siis põhimõtteliselt puudub kogemus antud auto margiga. Kui keegi teab antud isendist rohkem , on käinud vaatamas autot siis igasugune info teretulnud ja tänud ette.
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 3
- Liitunud: L Dets 11, 2010 16:32
- Asukoht: Harjumaa
Mootoriks on klassikaline Roveri alumiinumplokiga V8, mille aluskes on kuukeümendate Buicki mootor
Mootorist:
The Rover V8 began life as the Buick 215, an all-aluminium engine introduced for the 1961 model year. The compact engine was lightweight, at just 144 kg (318 lb). The Rover engine was heavier but stronger than the Buick engine, with a dry weight of about 170 kg (375 lb). need andmed on 3,5L karburaatormootori kohta. 3,9L pritsungi kohta pole veel leidnud.
Veel Rover V8 mootorist
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_V8
Kütusekulu kohta arutelu:
http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... hp?t=33472
Sinu mootorimõistatuse lahendamiseks sihuke väike abimees:
http://www.rimmerbros.co.uk/content--na ... ne-Numbers
Mootorist:
The Rover V8 began life as the Buick 215, an all-aluminium engine introduced for the 1961 model year. The compact engine was lightweight, at just 144 kg (318 lb). The Rover engine was heavier but stronger than the Buick engine, with a dry weight of about 170 kg (375 lb). need andmed on 3,5L karburaatormootori kohta. 3,9L pritsungi kohta pole veel leidnud.
Veel Rover V8 mootorist
http://en.wikipedia.org/wiki/Rover_V8
Kütusekulu kohta arutelu:
http://www.4x4community.co.za/forum/sho ... hp?t=33472
Sinu mootorimõistatuse lahendamiseks sihuke väike abimees:
http://www.rimmerbros.co.uk/content--na ... ne-Numbers
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kui masinal tõesti 4,6L V8 vahel, siis tegu 100% USA turu masinaga mida pole kunagi Eurooaps müüdud.
Toorest jõudu on, kui kui erilist erksust soovid,siis tuleb mootorit tuunima asuda. Tuunigufirmasid ja jupi müüjaid on Roveri V8 jaoks lademetes Inglismaal.
Toorest jõudu on, kui kui erilist erksust soovid,siis tuleb mootorit tuunima asuda. Tuunigufirmasid ja jupi müüjaid on Roveri V8 jaoks lademetes Inglismaal.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 3
- Liitunud: L Dets 11, 2010 16:32
- Asukoht: Harjumaa
Tere,
Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........korrepoiss kirjutas:Tere,
Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Juppe on ikka saada sõltumata sellest kas USA või Euro turu auto.
Saada auto VIN kood mulle (kristjan@jrmotors.ee), vaatame mida tehase andmed ütlevad selle masina kohta
Saada auto VIN kood mulle (kristjan@jrmotors.ee), vaatame mida tehase andmed ütlevad selle masina kohta
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
jah ei usu, et alla 20 sajale saad. Ka uuemad V8-d ei suuda seda väga! Vene foorum kirjutab, et linn ca 25 sajale ja maantee 18 keskmine. Kui sõita mingi 80-ga siis vast saad 15 (seda siis D3-ga jne).pirx kirjutas:Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........korrepoiss kirjutas:Tere,
Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Ma ei oska küll 4.6 kohta öelda, aga 3.9 sama suure kere peal võtab 16 sajale, kui mööda asfalti õrnalt sõita. Sihipärasel kasutamisel - näiteks treileri veol ja lume toimetamisel - läheb ca 25-30 sajale. Kui gaasi peale ringi teha, saab umbes sama kulutuse, mis diiselmasinal. Gaasi puhul võtab tünn jällegi vajaliku ruumi ära.
Võin lisada,et v8 mootor on maasturi peal parim,kuid minu 3,5 võttis miinus 25-ga kah 25 sajale(kütuseosuti kukkus silmaga nähtavalt) linnas ja suvisel ajal maanteel ei saanud kuidagi alla 15-ne hakkama parimal juhul.Mõned kiirendused ja möödasõidud ning kohe 5 liitrit juures.Praegu on autol 3-ne diisel ilma turbota ja kütusekulu on talda andes kuni 10 keskmiselt.Kiirendus võiks parem olla,aga see pole maasturi juures esmatähtis.
3xRRC
pirx kirjutas:Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........korrepoiss kirjutas:Tere,
Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Keskmine 26 sajale??? Gaasipedaal pole ju kahe asendiga lüliti - põhjas ja väljas Ma sõidan iga päev 96 aasta 4,6HSE Range Roveriga tööle ja mul on üks ots külma mootoriga ca 5km linnasõitu ja AINULT sellise sõiduga läheb küttekulu veidi üle 20. Kui on maanteesõitu ka, siis keskmine on 15 - 16 sajale. Ainult maantee on 12 - 13 sajale. Mootor töötab hästi, mõõtsin just heitgaasid üle ja CO ja HC mõlemad 0.
007 kirjutas:jah ei usu, et alla 20 sajale saad. Ka uuemad V8-d ei suuda seda väga! Vene foorum kirjutab, et linn ca 25 sajale ja maantee 18 keskmine. Kui sõita mingi 80-ga siis vast saad 15 (seda siis D3-ga jne).pirx kirjutas:Kes jälle seda kütusekulu soga ajas. Olen sõitnud sama mootoriga RR-ga- see konkreetne auto näitas keskmiseks kuluks 26 ja kui ikka inimese moodi sõidad, siis alla 20-ne pole võimalik saada. Ma ei saa aru, miks on inimestele vaja siin foorumis paska pähe ajada. Minu omatud diisel mootoriga RR-id ja Discoverid võtavad suisel ajal mingi 11-13, talvel oluliselt rohkem. Ja seda keskmise kuluna, kui ainult linnas sõidad ja talvel ka veel..........korrepoiss kirjutas:Tere,
Käisin hiilimas ka teda kohapeal ja sildid peal, et 4,6 ja 162kw. Passi ja muid teemasid ei hakanud hetkel küsima..lihtsalt tahtsin pilgu peale visata. Näeb väga hea välja nii seest kui väljast. Kuna ise pole suuremasi auto tundja siis on plaan uurida , et kas saab auto remondi ja tehnohooldusesse viia ning laseks inimestel üle vaadata kes ka asjast oluliselt rohkem jagavad. Bensukulu foorumite järgi nii hirmus röögatu ei olegi - ca 15/100-le. Kui ta nüüd on puhtalt USA turule tehtud siis kas talle juppe on siit saada? On seal ültse suuri erinevusi veermiku ja mootori juures - USA vs Euroopa?
Ole nüüd ikka - veoauto võtab maanteel 18 sajale....