Defender alates 2007 aasta
Moderaator: landy
Defender alates 2007 aasta
Tervist. Jõudnud mina jälle järgmise Länd Rõveri otsingutele. Tahaks järgi proovida uueme tüübi Defekat. On tõesti nii pask, kui Kristjan siis väidab. Eelmise defeka miinuseks oligi tagaistmete peatugede puudumine ja äärmiselt ebainimlik armatuurlaud- talvel ei puhu mitte mingi vägi jalgu soojaks, rääkimata udusest esiklaasit ja küljeklaasidest.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Maanteel on see 6k kastiga masin mõnus, vaikne ja soe. Minu meelest aga metsas eksimusi ei andesta.
Ega sa minust palju lühem ole, seega saad peagi sinised põlved
Oliveri vana auto:
http://www.auto24.ee/used/1177016
Tema väsis selle pidamisest ära ja pragune omanik vist ka väsimas.
Viimase aja jupid enamuses minu käest hangitud selle maina remondiks.
Palju kalleid juppe õnneks praeguseks vahetatud(difrid, mootori osad, EGR kalpp, jne)
Ega sa minust palju lühem ole, seega saad peagi sinised põlved
Oliveri vana auto:
http://www.auto24.ee/used/1177016
Tema väsis selle pidamisest ära ja pragune omanik vist ka väsimas.
Viimase aja jupid enamuses minu käest hangitud selle maina remondiks.
Palju kalleid juppe õnneks praeguseks vahetatud(difrid, mootori osad, EGR kalpp, jne)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Sinised põlved? Ma arvasin, et pean oma eelmise Defeka ümber ehitama, et rooli mahtuda, aga ei ole vaja- mahun ära. Ega need eelmised 300tdi ja td5 mootoritega Defekad vastupidavusega hiilga- difrid, kardaaniristid, sidur, hooratas, käigukast, td5-e viimsepäeva hammasratas jne. Ja needki jupid teab, mis odavad ei ole. On kellegil äkki konkreetseid kogemusi?landy kirjutas:Maanteel on see 6k kastiga masin mõnus, vaikne ja soe. Minu meelest aga metsas eksimusi ei andesta.
Ega sa minust palju lühem ole, seega saad peagi sinised põlved
Oliveri vana auto:
http://www.auto24.ee/used/1177016
Tema väsis selle pidamisest ära ja pragune omanik vist ka väsimas.
Viimase aja jupid enamuses minu käest hangitud selle maina remondiks.
Palju kalleid juppe õnneks praeguseks vahetatud(difrid, mootori osad, EGR kalpp, jne)
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
No lühijalgsed Inglise insenerid on ju sinna alla serva need totakad riiulid paigutanud kuhu nii kaasreisijal kui piloodil "mõnus" jalgu ära lüüa. Kuna ka istmepadi on veidi paksem, siis uure hooga enam hüpata ei saa.pirx kirjutas: Sinised põlved? Ma arvasin, et pean oma eelmise Defeka ümber ehitama, et rooli mahtuda, aga ei ole vaja- mahun ära. Ega need eelmised 300tdi ja td5 mootoritega Defekad vastupidavusega hiilga- difrid, kardaaniristid, sidur, hooratas, käigukast, td5-e viimsepäeva hammasratas jne. Ja needki jupid teab, mis odavad ei ole. On kellegil äkki konkreetseid kogemusi?
Vana armartuuri osas minul oma 188 cm -ga küll probleem pole olnud jalgade mahutamisega.
Vanemate defekate-dicode puhul pole küll kuulnud et difrid lausa garantiiajal laiali lendaks või laulma hakkaks. Td5 kahemassiline hooratas on ja kallis üllatusi täis detail jõuülekande süsteemis.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja Indrek just ostis sellise 110 endale. Suhtle temaga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mina olen suures plaanis oma 2009 aasta 110 ga rahul. Loomulikult oli esimene rike koheselt sama, mis eelmisel defeksl, nimelt eile kadus valgus , tulede lüliti. Möllasin täna nii lumes, kui metsas ja sai kenasti hakkama. Samas, kes td5 on sõitnud, siis tõesti, tahab ümberõppimist. Td5 ei tahaks enam, sest uuem läheb ka -25 ga seest soojaks, maanteel on tõesti vahe eelmise mudeliga vägagi tuntav.
Suures plaanis rahul? Mis on head ja vead võrreldes td5-ga, mis mõttes tahab ümberõppimist? Kuidas sisse ära mahud? Maanteel sõites, mis mõttes on vahe?Indrek kirjutas:Mina olen suures plaanis oma 2009 aasta 110 ga rahul. Loomulikult oli esimene rike koheselt sama, mis eelmisel defeksl, nimelt eile kadus valgus , tulede lüliti. Möllasin täna nii lumes, kui metsas ja sai kenasti hakkama. Samas, kes td5 on sõitnud, siis tõesti, tahab ümberõppimist. Td5 ei tahaks enam, sest uuem läheb ka -25 ga seest soojaks, maanteel on tõesti vahe eelmise mudeliga vägagi tuntav.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Olles ise Fordi Puma mootoriga Defekaga ca 1000 km sõitnud vastan veidi ette.pirx kirjutas: Suures plaanis rahul? Mis on head ja vead võrreldes td5-ga, mis mõttes tahab ümberõppimist? Kuidas sisse ära mahud? Maanteel sõites, mis mõttes on vahe?
1) Ümberõppimine tähendab eelkõige teistmoodi liiklemist väljaspool teid. 6k käigukast ja teise dünaamikaga mootor seavad omad piirid - see auto ei salli eksimist. Väga lühikesed käigud tähendavd seda, et pead väga täpselt tedma, millist käiku kus oludes kasutada. vastsel juhul järgneb kinni jäämine. (Läbi on need ajad kus Tdi, 200Tdi või 300Tdi mootoriga autoga sõites tähendas 3. käik+aeglusti sisuliselt automaatkasti funktsiooni). Liiga kõrge käiguga pole jõudu ja liiga madala käiguga jookseb piirjasse kinni.
Suurte kobade vältimiseks on eimene käik koos elektroonikaga seadistud nii, et ei lase mootorit välja suretada
2)Maantellikluse plussid on see, et 6k käigukast koos Puma mootoriga annab sujuva liikumise, tunnetatava kiirenduse ja realaajas möödasõidu võime ning koos uue heliisolatsiooniga ja võimaluse vestelda kaasreisijatega. Haagise vedu olevat ka hoopis teine tera.
Auto juures peab arvestma, et on eelkäijast jupi raskem - kapott ja kõik uksed on nüüd raudplekist ning mitmeid kordi raskemad ning ka uus slaong, mootor ja käiguskast annavad oma osa.
Las Indrek täiendab seda loetelu oma kogemustest.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Landy selgitused käigukasti osas peavad 100% paika, tahab õppimist ja autoga harjumist. Kōige tuntavam on ikka salongi erisus, salongis on soe, ja mitte nii, et Tartusse sōites hakkab Mäos leiget tulema, vaid ikka korralikult läheb soojaks. Mina mahun sisse ilusti, juhiistmele on paigaldatud pikemad siinid ja saan istme pea vastu tagumist istet lükata. Originaaliga ei tohiks 186 cm pikkusega probleeme olla. Maanteel sōites 6 käiguga on salongis vaiksem, saab kuulata raadiot, makki, rääkida. See ei tähenda, et minu vanal defekal oleks olnud mingi viga, ei, lihtsalt uuem on nendes pōhiasjades veidi mugavam. Harjumise asi. Soovitan pigem tulla kaema ja teha proovisōit, siis saad erisustest täpsemalt aru.pirx kirjutas:Suures plaanis rahul? Mis on head ja vead võrreldes td5-ga, mis mõttes tahab ümberõppimist? Kuidas sisse ära mahud? Maanteel sõites, mis mõttes on vahe?Indrek kirjutas:Mina olen suures plaanis oma 2009 aasta 110 ga rahul. Loomulikult oli esimene rike koheselt sama, mis eelmisel defeksl, nimelt eile kadus valgus , tulede lüliti. Möllasin täna nii lumes, kui metsas ja sai kenasti hakkama. Samas, kes td5 on sõitnud, siis tõesti, tahab ümberõppimist. Td5 ei tahaks enam, sest uuem läheb ka -25 ga seest soojaks, maanteel on tõesti vahe eelmise mudeliga vägagi tuntav.
Ei tea kas on tōesti auto sedavōrd raskem, vōi on jalg raske, kuid maanteel ja muidu sōites sain keskmiseks küttekuluks ca 14 l sajale. 2000 aasta d90 oli stabiilselt 10 l sajale.
LR võttis selle Puma mootori valikusse 2006 a. ja maha läks 2012.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kui kere nüüd üleni terasplekist on, kas ussitab nüüd veidi vähem ka või paneb ikka sama moodi nagu vanadel. Ma mõtlen ukse alumisi ääri, kus aluplekk ja terasest ukseraam kokku said. Tagumine kuudi uks oli ju päris peetis-see ussitas tehasest tulles.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"