1997 aasta Discovery käigukasti, siduri, kardaani probleem?
1997 aasta Discovery käigukasti, siduri, kardaani probleem?
probleem järgmine: rattaid aeglasel kiirusel vasakule keerates tekkis väike ragin/kolin/kõlin (mitte väga tugev aga siiski vastikult häiriv). See hääl tuli vasaku ratta juurest. Visuaalselt vaadates ja loksutades ei saand miskit aru. Rattaid otse keerates ja sõites olid hääled normis. Niimoodi söitsin päris pikka maad. Ei olnud mingeid hääli kuulda. Mingi hetk tegin aeglasel söidul järsema pöörde ja keerasin rattad täitsa vasakule välja. Käis kolks ja ka mingi ragin vist ja seejärel auto enam kohalt ei liikunud. Ei Aeglustiga ega lukkudega ei edasi ega tagasi. Sidurit alla vajutades ei olnud ka mingit vahet. Mootor käib ilusti edasi aga masin ei liigu ei edasi ega tagasi. Läheb küll homme hooldusse puksiiriga ja eks siis näha mis seal juhtus kuid äkki on kellegil mingeid arvamusi/kogemusi seoses selle teemaga..
email: frizer.frizer@gmail.com
- Kult
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 164
- Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
- Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.
Kas auto alla oled vaadanud kui kaik sees ja sidur lahti, et kas kardaan(id) keerlevad. Voibolla juhtus nii et esimese raksuga murdus tagasillas midagi ja teisega esisillas. Mul oli classicuga selleine probleem, tagasild laks esimesena ja mingi aeg hiljem kiilus seal miskit kinni ja esimene poolass/halfshaft(voi mis iganes oige nimetus on) murdus ja oligi nii et ei soida kuhugile.
liikumine
ei liigu mitte yhtegi pidi. ei lukkudega ega aeglustiga. täitsa paigal. paigal olle ei ragise ei kolise miskit. kui ka käigu sisse paned ei teki mingeid hääle muutusi.
email: frizer.frizer@gmail.com
ise arvan, et käigukast kuid samas käigus lähevad ilusti sisse, sidur nagu lahutaks. sees istudes on nagu köik nii nagu enne. aind edasi ei liigu
mis moodi see pysikiirus liigend töötab, et see saab edasi liikumist möjutada? see kölab hästi muidugi. valiks vigadest igal juhul selle kui käigukasti. saaks ilmselt kordades odavamalt hakkama )
muideks kysin kohe ära kas keegi ytleb, kus lammutuses LR Disco 1996 juppe vöiks olla. Äkki läheb varstikohe vaja... (oleneb veast muidugi... kas saab/tasub uus jupp panna v piisab vanast)
mis moodi see pysikiirus liigend töötab, et see saab edasi liikumist möjutada? see kölab hästi muidugi. valiks vigadest igal juhul selle kui käigukasti. saaks ilmselt kordades odavamalt hakkama )
muideks kysin kohe ära kas keegi ytleb, kus lammutuses LR Disco 1996 juppe vöiks olla. Äkki läheb varstikohe vaja... (oleneb veast muidugi... kas saab/tasub uus jupp panna v piisab vanast)
email: frizer.frizer@gmail.com
Esmase kirjalduse järgi purunes sul 80% tõenäosusega esilsillas püsiokiirusliigend (ise 2 korda läbi elanud). Kui aga üldse ei liigu,siis ilmselt ka keskdiferentsiaal otsad andnud.
Katkine Land Roveri püsikiirusliigend on selline:
P.S. Märgi oma profiili ära, kus Eesti otsas asud, siis lihtsam aidata.
Katkine Land Roveri püsikiirusliigend on selline:
P.S. Märgi oma profiili ära, kus Eesti otsas asud, siis lihtsam aidata.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kui keskdiferntsiaali blokeering töötab, peab töökorras sild vedama.
Täiesti võimalik on, et keskdiferentsiaali blokeering ei lülitu sisse - sel juhul peab vigase silla kardaan sisselülitatud käiguga pöörlema - pidurid tuleb üllatuste vältimiseks peal hoida.
Kui kumbki kardaan ei pöörle, on viga vahe või käigukastis - aga heli kirjelduse järgi otsustades on vigane vasak püsikiirusliigend või pooltelg ning reguleerimata keskdiferentsialiga vahekast.
Täiesti võimalik on, et keskdiferentsiaali blokeering ei lülitu sisse - sel juhul peab vigase silla kardaan sisselülitatud käiguga pöörlema - pidurid tuleb üllatuste vältimiseks peal hoida.
Kui kumbki kardaan ei pöörle, on viga vahe või käigukastis - aga heli kirjelduse järgi otsustades on vigane vasak püsikiirusliigend või pooltelg ning reguleerimata keskdiferentsialiga vahekast.
LR Discovery I 83kW manuaal
Kui viga on avastatud, kontakteeru kasutajaga "inseneer", usun et ta saab Sind aidata.factory kirjutas:ise arvan, et käigukast kuid samas käigus lähevad ilusti sisse, sidur nagu lahutaks. sees istudes on nagu köik nii nagu enne. aind edasi ei liigu
mis moodi see pysikiirus liigend töötab, et see saab edasi liikumist möjutada? see kölab hästi muidugi. valiks vigadest igal juhul selle kui käigukasti. saaks ilmselt kordades odavamalt hakkama )
muideks kysin kohe ära kas keegi ytleb, kus lammutuses LR Disco 1996 juppe vöiks olla. Äkki läheb varstikohe vaja... (oleneb veast muidugi... kas saab/tasub uus jupp panna v piisab vanast)
Omal olnud juhus kui siduriketta südamik otsad andis sõiduajal, ka ragistas aga edasi
mitte üks samm.
- inseneer
- Aitab LR varuosadega!
- Postitusi: 816
- Liitunud: R Mär 02, 2007 10:11
- Asukoht: Tallinn, Harjumaa 53408157
Kahtlustan hoopis vahekasti kesdiferentsiaali sateliite. Ka need võivad koos sateliidi võlliga vaikselt ja hääletult orbiidile kaduda...factory kirjutas:ise arvan, et käigukast kuid samas käigus lähevad ilusti sisse, sidur nagu lahutaks. sees istudes on nagu köik nii nagu enne. aind edasi ei liigu
mis moodi see pysikiirus liigend töötab, et see saab edasi liikumist möjutada? see kölab hästi muidugi. valiks vigadest igal juhul selle kui käigukasti. saaks ilmselt kordades odavamalt hakkama )
muideks kysin kohe ära kas keegi ytleb, kus lammutuses LR Disco 1996 juppe vöiks olla. Äkki läheb varstikohe vaja... (oleneb veast muidugi... kas saab/tasub uus jupp panna v piisab vanast)
- Kult
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 164
- Liitunud: R Juul 08, 2011 19:12
- Asukoht: Roela, L-Viru. Tagasi Eestis.
Teoreetiliselt(ei ole 100% kindel) peaks lihtsalt teada saama kas sillad ok. Sillale paned tungi alla ja tostad yles ja kui yhel pool ratast ringi keerad siis peaks teisel pool teistpidi kaima, kui ei kai siis on miskit katki. Voi nii on isegi lihtsam et paned seisu/kasipiduri peale ja vaata kas saad autot liigutada, kui saab siis katki midagi. Ja proovi seda ka ikka et lukk sisse, kaik sisse ja vaata kas kaib midagi all ringi, kui ei kai siis tead et midagi kastidega seotud.
asun Rakvere kandis. väga tänan vastuste eest . käib aktiivne vea tuvastus...
lammarite kohta, kus disco 1 oleks... ehk selle kohta ka veel kellegil inffi..
lammarite kohta, kus disco 1 oleks... ehk selle kohta ka veel kellegil inffi..
email: frizer.frizer@gmail.com
Ma ju kirjutasin Sulle...factory kirjutas:asun Rakvere kandis. väga tänan vastuste eest . käib aktiivne vea tuvastus...
lammarite kohta, kus disco 1 oleks... ehk selle kohta ka veel kellegil inffi..
Kui viga on avastatud, kontakteeru kasutajaga "inseneer", usun et ta saab Sind aidata.
ps: kus kandis Rakveres vea tuvastamine käib?
selguski täpselt nii nagu eelpool mitmed arvamused olid: poolass ehk püsikiirus liigend vöi kuidas seda öieti nimetatigi.. On pooleks. Ja lukud ei töödanud, seetöttu ei olnud ka tagavedu... ilmselt vajab vahekast reguleerimist vöi on seal siiski midagi katki .. Esialgu proovib ehk saab regullida. Ja mina arvasin et mul lukud töötavad... Alati kiitsin et vat kus nüüd hakkas alles minema...aga disco lihtalt liigub meeega hästi ka ilma lukkudetta... Aga siiski need peaks olema töökorras,siis läheb asi veelgi pönevamaks. Seega ei ole asi nii hull nagu algul tundus...kuigi ei maksa ilmselt liiga vara siin höisata... Ühesönaga, kellel veel kodus disco pool-asse üle, andku teada
email: frizer.frizer@gmail.com