disco td5 uimane
disco td5 uimane
Sai endale soetatud discovery 2 td5 atm 99a. Nimelt on auto jube aeglane ja uimane. Pikapeale saab ikka sada peale aga selleka läheb ikka jupp aega.mulle nagu tundub et jōu puudus nagu oleks.kōrvaga kuulates nagu turps ka lööks ikka aga jōudu pole. Kuna pole selle autoga väga kursis ning masin alles nädal olnud siis vajaksin natuke targmate inimeste nōu. Aitäh
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Interneti teel raske ravida.
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.
Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.
Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Käivitub probleemideta!landy kirjutas:Interneti teel raske ravida.
Hiiumaal kahjuks vastavaid LR spetse pole ja pead ikkagi pealinna tee rataste alla võtma. Paldiski mnt. "pesa" poisid saavad täpsema diagnoosi panna.
Käivitub probleemideta?
Kas auto sai lastud enne ostu üle kontrollida?
Pidurid ei jää peale?
Millal viimati filtrid ning õlid vahetati ja põhjalikum hooldus tehti ?
Pihustid ja pihustite juhtimine korras?
Pole modagi kontrollitud!
pidurid ei jää peale!
homme alustan küttefiltrist,kui ei aita siis kapoti alla. Kohapeal seistes läheb masin korralikult pöördesse aga kui sōiduajal lapatsit andes käigu alla lööb siis ei lähe.3000 pöörde juures nagu hakkab jumpsima ega taha rohkem pöördesse minna.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Re: Filter
homme vahetan ära ja anna tead kas midagi muutus. Huvipärast kontrollin ōhulōdvikud ka ära.palju turps sellel pillil ülde puhuma peaks?Kalamees kirjutas:Kui 3000 peal hakkab jumpsima siis küttefilter umbe minemas.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
siis liiga palju tõesti
Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.
Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.
Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
from disco 2 disco
Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.petros kirjutas:siis liiga palju tõesti
Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.
Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
kalev85 kirjutas:Pole modagi kontrollitud!
Just seepärast soovitamegi tungivalt lasta auto kas Tallinas või Tartus enne ostu kontrollida. Kui enne ostu ei õnnestu, siis kaugemal elades kasvõi kohe peale ostu seda teha. Hoiab hiljem hulga ega, närve ja raha kokku. Saak konkreetse ülevaate vigadest ja saab hakata masina korda seadmist planeerima või ostu eelse kontrolli puhul hinda tingida.kalev85 kirjutas:.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Võid sattuda peidetud või endale märkamatuks jäävate vigade otsa millede ignoreerimine võib lõpuks üsna kalliks minna.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.kalev85 kirjutas:Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.petros kirjutas:siis liiga palju tõesti
Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.
Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
pirx kirjutas:Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.kalev85 kirjutas:Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.petros kirjutas:siis liiga palju tõesti
Kas max pöörete juures hakkab natuke nõksutama, et tahaks nagu edasi minna aga annab alla? Kui jah, siis võib elektrooniline viga olla.
Mul oli kunagi jama, algul arvasin, et ei saa kütet peale ja vahetasin isegi pumba ära.Tegelikult õhuklapi vms andur. Mul 2x vahetatud. Andrus LR pesast aitab diagnoosida.
Kõik on tore, kui jagatakse OMA kogemust. Ja nii see ka jäägu. Td5 EI KÄIVITU EGA TÖÖTA ILMA KÜTUSEPUMBATA. Ei tööta ka pumbaga, mis häälitseb, kuid ei anna ettenähtud survet. Rääkimata jõust ja pöördesse minemisest. Td5 on kompuuterjuhtimisega mootor. Filtrite vahetamine pole paha, samas kahtlen sügavalt antud probleemi lahendamisse läbi filtrivahetuse. Säästke oma närve, raha ja aega ning pöörduge asjatundjate poole. Kui Tallinnasse asja pole, welcome heade mõtete linna Tartusse. Kuni auto veel oma jõuga liigub.
"Inglise dentelmenide" kohtumispaik Tartus. Professionaalne diagnostika, hooldus ja remont. TEL: 56883950, 55993078
Kuule, vend elab Hiiumaal!!!! Sa kujutad ette, et ta tuleb Tartusse sinu juurde remonti????? Katsu nüüd olla oma remondikoha reklaamimisega. Ja td5 KÄIVITUB ja TÖÖTAB rikkis pumbaga, isegi hullu häält tegeva pumbaga TÖÖTAB- ma tean, millest räägin. Minumeelest on see foorum väärt nõu saamiseks ja jagamiseks, mitte oma remonditöökoja reklaamimiseks. Ja üldiselt LR Discovery remontimiseks ei tasu küll pöörduda ainult just "spetsialistide" poole. Tegu on suht lihtsa masinaga, mille remondiga saavad hakkama kõik vähegi tehnilist taipu omavad inimesed. Ja kui needki või ise hätta jääd, siis on youtube.com ja google.com remondi õpetusi ääreni täis. Mina oma kõik LR-d(alates Seriesest lõpetades RR III-ga) Pärnus remontinud, kus LR "spetsialiste" ei ole.Heikki kirjutas:pirx kirjutas:Kuula, kas süüte sissekeeramisel etteandepump teeb häält või mitte. Td5 teadupärast läheb ilma etteandepumbata tööle ja saab sõita ka, aga jõudu ei ole ja pöördesse ei lähe- põhjuseks ebapiisav küttesurve/kogus. Kütte-ja õhufiltri võid enivei ära vahetada- paha ei teeks.kalev85 kirjutas: Hakkab nagu küll jõnksutama.Nagu bensiini auto piirajasse laskmine.ei ole nagu lähiajal tallinnasse ka assja,et diagnost teha.
Kõik on tore, kui jagatakse OMA kogemust. Ja nii see ka jäägu. Td5 EI KÄIVITU EGA TÖÖTA ILMA KÜTUSEPUMBATA. Ei tööta ka pumbaga, mis häälitseb, kuid ei anna ettenähtud survet. Rääkimata jõust ja pöördesse minemisest. Td5 on kompuuterjuhtimisega mootor. Filtrite vahetamine pole paha, samas kahtlen sügavalt antud probleemi lahendamisse läbi filtrivahetuse. Säästke oma närve, raha ja aega ning pöörduge asjatundjate poole. Kui Tallinnasse asja pole, welcome heade mõtete linna Tartusse. Kuni auto veel oma jõuga liigub.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Õhukuluandur
Õhukuluanduri saad ka lasta mõnel kohaliku teeninduse aotoelektrikul mõõta. Või otsid andmed Autodatast, Rave s peaks vast ka olema andmed. Mitu volti peab olema millisel õhukuluandurisse minevatel juhtmetel mootori töötamise ajal. Mõõtmise ajal peab õhukulusndur taga olema.
LR Discovery 2 "Konstruktor"