disco td5 uimane
Tuleb masina manuaali lugeda, kuda toimida peale filtri vahetust. Siis ei pea käiama. Kui tahad või meeles pole siis tuleb gaasipedaal põhja vajutada ja käiata. Siis mingi sekundite müüdudes paneb aju pihustid topelt koguses peale andama ja ajab kiiremini õhu välja.
_________________
LR Discovery 2 "Konstruktor"
To Kalamees: täpselt nii tulebki toimida. Sellele vaatamata on olnud paar juhust, kus peale filtri vahetamist on käivitamine problemaatiline.
rs
_________________
LR Discovery 2 "Konstruktor"
To Kalamees: täpselt nii tulebki toimida. Sellele vaatamata on olnud paar juhust, kus peale filtri vahetamist on käivitamine problemaatiline.
rs
LR Discovery II TD5 manuaal
Ja ehk on sellest ka abi:
http://www.landy.ee/manuals/cars/disco- ... Manual.pdf
http://www.landy.ee/manuals/cars/disco- ... Manual.pdf
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nüüd küttefilter vahetatud ilma probleemideta ning ka turbo magnetklapp uus. Enam nagu ei jõnsuta kõrgetel pööretel aga nagu ikka jõuetu.Kui normaalselt kiirendada peavad mootori pöörded olema vähemalt 3000. Kas see normaalne? Tegu atm kastiga. Äkki keegi kellel sama masin jagab enda kogemusi,aitäh.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Seda juba siin räägitud aga 2" tõste on piisav nii igapäeva vajadusteks, seda siis oma kogemustest. Minul oli all TrailMasteri vedru ja sai väga hea. Kui pappi üle on siis muidugi tasub ka amort vahetada.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Aga kas need vedrud sobivad siis disco 2le,ning kas tõstavad mul esiotsa?mis hind?pirx kirjutas:Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE
Vedrud sobivad, tõstavad esiotsa täpselt nii kõrgele, kui tehase poolt ettenähtud-originaalvedrud. Hinna suhtes olen avatud pakkumistele. Üle jäid sellepärast, et sai ette ninale pandud 12000lbs vints ja roolivarraste kaitse, mingi + 50 kg, siis vajus nina liiga madalale.kalev85 kirjutas:Aga kas need vedrud sobivad siis disco 2le,ning kas tõstavad mul esiotsa?mis hind?pirx kirjutas:Kui tahad tõstevedrud panna, siis pead taha ka panema. Kui kavatsed tavalistega asendada, siis mul seisavad kuskil garaazis originaalid, mis on pärit defendri alt-musta värvi.kalev85 kirjutas:Tekkis jälle väike mure auto vedrustusega.Nimelt pidi esisilla vedrustus väsima ja nii on ongi.Alt vaadates pole raami ja silla vahe ka enam eriti suur,ning suurtes aukudes lööb põhja. Amordid käisid lahti ning need ok. Kuidas tõsta,kas uued vedrud ainult? Vaatasin ebayst kompekte,mis nendest arvata? vabandust minu lollusest kuid mida täpselt tähendab tõste 1 ja 2 jne...
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Saan sellest kõigest aru ja tean seda aga nimelt mõtlesin mitu milli on kõrgem tavavedrustusest üks tõste,kaks jne...?007 kirjutas:Ehk siis seletuseks veel niipalju, et vedru tõstab keret silla suhtes, mis lubab sul panna alla vajadusel suurema ratta/rehvi. Vedru tõste ei tõsta kliirensit, kuigi visuaalselt võib nii tunduda, et auto on kõrgem. Ta ongi jah kõrgem aga mitte kliirens vaid kere. Kliirensit tõstab suurem rehv.
LR Discovery 2 td5 ATM,HIIDLANE