Tervitus,
Mai alguses sai vahetatud õhkvedrud 2"-keerd vastu.
Hakkas põlema see nn taguots-kõrgel tuli.
Teatud aja möödudes selle kõrval hakkas põlema ACE-tuli kollaselt - süüde välja, sisse - enam mitte. Üks hetk ta lausa läks punaseks.
Mõtlesin, et, noh, äkki selle taguots-kõrgel asjaga seotud. Ei osanud tähelepanu pöörata ACE-vedelikule
Juhtus siis selline asi, et hakkasin kuulma sõidu pealt imelikku krõk-krõk häält (tihedus vastavalt mootoripööretele), peale mida järgmine hetk rihm läks suitsema kapoti all.
Sai helistatud targematele, öeldi et vaataksin, äkki miski rullik kinni - nii oligi -> generaator ei ei käinud ringi.
Käisin ostsin taastatud geneka ja uue rihma ja viisin sõbra poole töökotta vahetusse.
Lisaks sõber helistas vahetuse ajal, et enne peal olnud generaator käib küll ringi.
Sain auto nüüd kätte, panin tähele, et see krõk-krõk hääl endiselt kapoti all, kuid vähemalt generaator käis ringi.
Vaatasin veel, et ACE-vedeliku paak täiesti tühi...
Kokkuvõttes on asi siis ACE-s nagu võib järeldada?
Kui mul on taga keerdvedrud, kas sellest ACE-st üldse mingit kasu on?
Kas äkki see imelik hääl ongi sellest lihtsalt, et vedelik otsas või on see juba tagajärg?
Kas on üldse mõtet enam osta sinna vedelikku? Kui ta juba krõgiseb (ehk ilmselt peetis)
S#tt olukord, tundub, et poodi uue ilma ace-ta rihma järele, jah