

Moderaator: landy
X5 videot ei leidnud , aga X 6ga on igatahes videoklipp olemas. Tasub RRga võrrelda küll... Ei tea kumb mugavam on?Tomasa kirjutas:Endal oli/on plaan ka omale samasugune auto soetada http://www.auto24.ee/used/666548 Kuid oma tutvusringkonnast sain nii meeletult halbu kommentaare selle auto vastupidavuse ja juppide hinna kohta. Nüüd siis olengi segaduses kas minna lihtsama vastupanu teed ja osta hoopis X5 või siiski võtta risk ja minna mugavuse teed...Äkki on samasuguse auto omanikke, kes oskaksid objektiivselt veenda ostma või mitte ostma sellist autot.
Mootor, käigukast, esisild, juhtmestik, elektroonika. Kui väljaarvata väli-ja sisedisain, siis minumeelest ongi BMW. BMW x5-st suurem ja seest avaram masin. Kui võtta õhkvedrustusega X5 comfort istmetega- saategi RRIIIsigaelmar kirjutas:Range Roveriga on palju mõnusam kulgeda kui X5ga juba sellepärast, et RR salong on hoopis avaram. ja X5 hakkab täpselt samamoodi kalleid juppe küsima kui RR. Ja pealegi kas see Range Rover III polegi suuresti BMW'st tehtud?
Vist oli 09.2004.-09.2005. RRIII millel on veel need vanad tuled aga sees uus navi- puutetundliku ekraaniga. See pidi kõige parem olema. See facelifti kerega, kus on juba uued tuled ja stanged, see pidi juba palju pretensioonikam olema.Rein kirjutas:Mis aastate vahemik neist kõikse "pommikindlam" oleks. Mäletan miskit nende navi nuppudega, et kui on miskine .... siis on parem modifikatsioonVist ümarate nuppude alumised klahvid sellised lohuga?
Eks see oleneb väga palju ostetava isendi seisukorrast. Arvata võib, et alla 10k maksev masin tahab üldjuhul saada suuremaid investeeringuid.zaz kirjutas:Kui vaadata mis turul toimub, siis alla 10 000 piiri autod on ära kadunud. 12.novembri autolehes oli luksusdiipide võrdlus ja Range Roveril ei läinud üldse pahasti.
Minu 4 kuine kogemus RR3 on, et esialgu võiks remondiks arvestada umbes 3000. Siis peaks saama kõik suuremad vead ja hooldused ära teha. Ja kui uurida, siis jah, käigukasti remont on alates 200 000 möödapääsmatu. Turbiini taastamine polegi nii kallis aga kui kast seda turbiini sisu täis on, vajab kõik puhastust ja tavaliselt ka õlipump vahetust. Turbo läheb ka varem või hiljem. Sellega tuleb leppida. Minu isendil vedas veel, et pidin kõik 6 pihustit remonti viima ja uued otsad ostma. Ei tea kas oli solk paagis vms. Radiaatorid on neil nõrgad ja kui autot müügiks ei tehta, sobib ainult Behr ehk originaal. Vedrustusest üldse ei räägi. Selle remondiga peaks kohe arvestama. Aknatõstukid on nõrgad. Rooli otsas ei tohi elada kui offroad-i tehakse, tuleb lõtk sisse. Samas on esimesed rr3-d juba üle 10a vanad. Iga vidin maksab raha ja neid ikka kulub. Auto remondist kätte saad, tead juba mida järgmine kuu veel tegema pead. Ja kui tehniliselt hakkab looma on alati salongis midagi teha. Alustades aknatõstuki nuppude ümber olevast plastikust kus tehase kummkate peal enam osaliselt ei püsi. Või hakkavad pixlid kustuma. Värv tuleb siit sealt maha. Igasugu trossid. Kapoti avamiseks või isegi ukselinkide omad. Need kõik on juba vanad ja ilmselt purunevad siis kui seda kõige vähem ootad. Asju on veel aga hetkel rohkem ei meenu. Isegi diisel mootoriga janune. Ükskõik kui rahulikult ei sõida, chipitud või mitte, aparaat on raske ja see väljendub kütusekulus.
AGA mugavamat autot ei tea. Kas reisideks või pereautoks. Nii välimus kui salong on nii peenelt ja maitsekalt tehtud, et teised selle ajastu maasturid ei pääse lähedalegi. Isegi tunduvalt uuemad jäävad alla. Mnt-l sujuv masin milles tunned ennast koos perega mugavalt ja ohutult. Ja lihtinimese "offroad-i" vajadused rahuldab see maastur väga lihtsa vaevaga. Pealegi, liiguvad peatoed elektriga...mugavusel on hind.