discovery 3-probleem käivitamisel
-
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 7
- Liitunud: E Okt 13, 2014 16:13
- Asukoht: türi
discovery 3-probleem käivitamisel
Viimasel ajal siginenud selline tõrge- hommikul mootorit (2,7 TDV6)käivitamisel läheb normaalselt käima, 5-7 sek. sureb välja. Järgnevalt võtit keerates enam käivituda ei taha. Samas kui mootor soe pole probleemi. Kas EGR klapid võivad asjaga seotud olla. Olen saanud käima sel teel, et teine isik (nt.naine)
vajutab õhu väljalaksmise niplit.
vajutab õhu väljalaksmise niplit.
Margus Liiv
Diagnostikakompuuter suudab kalpi siibri rikke kenasti ära diagnosida.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: discovery 3-probleem käivitamisel
Juhuks kui ise soovid vahetada (ja on ikka EGR veaks)margussamuri kirjutas:Viimasel ajal siginenud selline tõrge- hommikul mootorit (2,7 TDV6)käivitamisel läheb normaalselt käima, 5-7 sek. sureb välja. Järgnevalt võtit keerates enam käivituda ei taha. Samas kui mootor soe pole probleemi. Kas EGR klapid võivad asjaga seotud olla. Olen saanud käima sel teel, et teine isik (nt.naine)
vajutab õhu väljalaksmise niplit.
http://www.disco3.co.uk/forum/topic31658.html
-
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 7
- Liitunud: E Okt 13, 2014 16:13
- Asukoht: türi
Tänud vastajatele,
Tundub et EGR pole asjaga seotud, nimelt kohe järgmine päev peale EGR pimedaks tegemist võtsin ette sõidu Lõuna -Eesti suunas. Käivitus igal pool ilma probleemideta, kuni Valgas peale ca 1 tundi seismist oli plaan Tartu edasi sõita. Läks käima, panin tagurpidi käigu sain sõita 2m- kui suri välja ja enam käima ei suvatsenud minna. Starter veab ilusti aga kütet justkui peale ei tule. Tänu kohalikele abilistele võeti lahti ka pihusti ots, kust kummaline küll kohe ka diislit välja tuli. Sain ka tühjenevale akule krokodillidega toetust. Katsetatud sai ka õhufilti kaudu eetri andmist, sellest aga vähe abi. Peale umbes 1,5 tunnist jamamist saime masina siiski käima (kusjuures õhutusniplist tuli jällegi õhusegust kütet). Peale seda algas 150 km kodutee, vahepeal mootorit seima panna eriti ei tahtnud
Seega hetkel on mõisus otsas, kas tasuks uurida kütte etteande pumpa, selle rõhk on mõõdetud (andis välja 0.35). Sealjuures peab mainima et pump teeb iseloomulikku pininat, seda süüte sissekeeramisel ja huvitav küll ka 6-8 sek peale süüte välja keeramist
Tundub et küte vajub nagu alla peale seismist, on kellegil midagi sarnast ette tulnud.
Tundub et EGR pole asjaga seotud, nimelt kohe järgmine päev peale EGR pimedaks tegemist võtsin ette sõidu Lõuna -Eesti suunas. Käivitus igal pool ilma probleemideta, kuni Valgas peale ca 1 tundi seismist oli plaan Tartu edasi sõita. Läks käima, panin tagurpidi käigu sain sõita 2m- kui suri välja ja enam käima ei suvatsenud minna. Starter veab ilusti aga kütet justkui peale ei tule. Tänu kohalikele abilistele võeti lahti ka pihusti ots, kust kummaline küll kohe ka diislit välja tuli. Sain ka tühjenevale akule krokodillidega toetust. Katsetatud sai ka õhufilti kaudu eetri andmist, sellest aga vähe abi. Peale umbes 1,5 tunnist jamamist saime masina siiski käima (kusjuures õhutusniplist tuli jällegi õhusegust kütet). Peale seda algas 150 km kodutee, vahepeal mootorit seima panna eriti ei tahtnud
Seega hetkel on mõisus otsas, kas tasuks uurida kütte etteande pumpa, selle rõhk on mõõdetud (andis välja 0.35). Sealjuures peab mainima et pump teeb iseloomulikku pininat, seda süüte sissekeeramisel ja huvitav küll ka 6-8 sek peale süüte välja keeramist
Tundub et küte vajub nagu alla peale seismist, on kellegil midagi sarnast ette tulnud.
Margus Liiv
-
- Rääkige mulle LR-ist!
- Postitusi: 7
- Liitunud: E Okt 13, 2014 16:13
- Asukoht: türi
Viga siiski kütusepaagi siseses pumbas.
Lühidalt räägin kuidas vea leidsin :
Kahtlus süvenes sellega seoses, et paagisisene pump oli hakkanud tegema vilisevat häält süüte sissekeeramisel viimasel ajal ja mõni sek. oli kuulda ka peale süüte väljakeeramist. Eile lasin paagi küljest maha , paagisisene pump on paagi põhja küljes, lisaks on paagis paras posu voolikuid. Töö toimis enamvähem käsikaudu- lõpuks oli pump lauapeal- selle lahti võtmisel (koosneb al. ja ül .poolest) avanes vaade pumba põhjal olevale sõelale. Noo see oli ikka kole, peenike sõel oli täitunud musta masuudi või pigi sarnase ollusega. Sõela sees on omakorda mingi filtreeriv kangas või padi. Kogu see kaadervärk omandas peale suruõhuga puhtimist ilusa kuldse varjundi, lisaks sorts brake cleani- siis uuesti suruõhk ja võiski asuda tagasi monteerimise juurde.
Peale paagi pealepanekut keerasin võtit ja oh imet, 5-6 sek ja mootor käis ilma mingi eelneva pumba juurest kostva vilinata.
Nüüd olen saanud igal hommikul käima- väljasurnud pole kordagi. Seega kui kellegil sama probleem Disco 3-ga katsetage ennem lihtsamad variandi ise koduselt ära (muidugi kuidas kellegi võimalused lubavad) Mina asusin näiteks esmalt ekslikult EGR-de kallale.
Lühidalt räägin kuidas vea leidsin :
Kahtlus süvenes sellega seoses, et paagisisene pump oli hakkanud tegema vilisevat häält süüte sissekeeramisel viimasel ajal ja mõni sek. oli kuulda ka peale süüte väljakeeramist. Eile lasin paagi küljest maha , paagisisene pump on paagi põhja küljes, lisaks on paagis paras posu voolikuid. Töö toimis enamvähem käsikaudu- lõpuks oli pump lauapeal- selle lahti võtmisel (koosneb al. ja ül .poolest) avanes vaade pumba põhjal olevale sõelale. Noo see oli ikka kole, peenike sõel oli täitunud musta masuudi või pigi sarnase ollusega. Sõela sees on omakorda mingi filtreeriv kangas või padi. Kogu see kaadervärk omandas peale suruõhuga puhtimist ilusa kuldse varjundi, lisaks sorts brake cleani- siis uuesti suruõhk ja võiski asuda tagasi monteerimise juurde.
Peale paagi pealepanekut keerasin võtit ja oh imet, 5-6 sek ja mootor käis ilma mingi eelneva pumba juurest kostva vilinata.
Nüüd olen saanud igal hommikul käima- väljasurnud pole kordagi. Seega kui kellegil sama probleem Disco 3-ga katsetage ennem lihtsamad variandi ise koduselt ära (muidugi kuidas kellegi võimalused lubavad) Mina asusin näiteks esmalt ekslikult EGR-de kallale.
Margus Liiv
Tere lugupeetavad,
Viimased 3 päeva järjest on tekkinud probleem D3 2,7D (2008) mootori käivitamisega - külma mootori käivitumine toimub kohe tunduvalt pikema aja pärast kui seda oli enne.
Sooja mootoriga käivitub kenasti ja kohe.
Mingeid vigu süsteem ei näita.
Ilmselt ei saa olla probleem eelsütteküünlaga, suvel ju peaks käima minema normaalselt, või?
Öösel seisab auto garaais.
Ehk keegi oskab anda nõu mida peaksin vaatma/tegema?
Olen LR Pesasse tulevasel nädalal minemas, loodan, et saan ka sealt abi.
Viimased 3 päeva järjest on tekkinud probleem D3 2,7D (2008) mootori käivitamisega - külma mootori käivitumine toimub kohe tunduvalt pikema aja pärast kui seda oli enne.
Sooja mootoriga käivitub kenasti ja kohe.
Mingeid vigu süsteem ei näita.
Ilmselt ei saa olla probleem eelsütteküünlaga, suvel ju peaks käima minema normaalselt, või?
Öösel seisab auto garaais.
Ehk keegi oskab anda nõu mida peaksin vaatma/tegema?
Olen LR Pesasse tulevasel nädalal minemas, loodan, et saan ka sealt abi.