Tere
paar probleemi tahaks lahendust?
Mootoril aeg ajalt sees tugev tiksumine?
Piduri peasilindri reservanuma alt immitseb õli?
Sõites madalamate kiirustega ja lastes gaasi järsult järele kostub mingi kolksatus?
Sama kolksatus kuulda ka tagurpidi käigule pannes?
Olen vajutanud ka tugevamini pidurit et äkki sadulad mängivad ketastel aga ei vist kolks ikka olemas.
Tahaks nendest jamadest lahti saada
Kas keegi annab nõu kus teha või mis viga võib olla
Tänan
V8
Aegajalt tiksuvad tavaliselt hüdrotõukurid, algstaadiumis aitab õlivahetus, hiljem tõukurite vahetus (on ka juhuseid kus mootor klõbiseb kuna õli kogus karteris alla kriitilise ja pump tõmbab õhku vahele, sel juhul mootori kap. remont).
Pidurivedeliku reservuaari ügenduse tihendamiseks peaks olema spetsiifilised kummilutid, kui terved, aitab puhastamine, kui katki, vahetamine.
Kui kardaaniristid korras ei tohiks kolksust probleeme olla- kogu jõuülekande summaarne lõtk kulumisega suurenenud, kõrvaldamine hästi töömahukas ja võib kaasa tuua igasuguste reduktorite undamist.
Pidurivedeliku reservuaari ügenduse tihendamiseks peaks olema spetsiifilised kummilutid, kui terved, aitab puhastamine, kui katki, vahetamine.
Kui kardaaniristid korras ei tohiks kolksust probleeme olla- kogu jõuülekande summaarne lõtk kulumisega suurenenud, kõrvaldamine hästi töömahukas ja võib kaasa tuua igasuguste reduktorite undamist.
Raud on tore.
Tänan infot jagamast.
tõukurid tuleb ilmselt vahetada. Õlikogus koguaeg normis hoitud kui vaja lisada mõni tilk siis lisatud.
kardaani ristid korras seega seal ilmselt mingi muu probleem.
Peab viima esindusse krontrolli ilmselt et saada siis ammendav vastus ja alustada remondiga. Häbi sõita tiksumiste ja kolksudeg
tõukurid tuleb ilmselt vahetada. Õlikogus koguaeg normis hoitud kui vaja lisada mõni tilk siis lisatud.
kardaani ristid korras seega seal ilmselt mingi muu probleem.
Peab viima esindusse krontrolli ilmselt et saada siis ammendav vastus ja alustada remondiga. Häbi sõita tiksumiste ja kolksudeg