Oskab keegi kogudusest öelda kas ja kust oleks võimalik osta Disco I-le UUS kere. Ja mis selline hullus maksma võiks minna.
+ kui porr seda vahetada on!?!?
Phm oleks vaja natuke teha põrandat eest + karbid aga hakkas mõte liikuma, et vbl oleks mõtekas osta uus kere, kuna aasta pärast on jälle vaja keevitada kuskilt. See on nii sitaks hea auto, et tasub mõelda .. sorry Belarus mitte auto siis.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Palju sellest abi on ei tea, aga umbes 4 aastat tagasi laks uk ebays tutikas d1 kere umbes 700 naela eest. See oli siis kere ilma valispaneelideta. Rohkem pole vaga jalginud, pole vaga vaja/huvi olnud.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Uus D-I kere on üsna haruldane leid tänapäeval.
Otsi Lõuna-Euroopast mõni doonor, kust saad KORRAS kere või mille peale saad enda pariamd osad ümber tõsta.
Ma hankisin hiljaaegu velgede ja sisu pärast ühe doonori. Ülejäänu on kõik üle. Mittekäivituv V8 on aiste vahel. Võin soodsalt loovutada.
Kere pealiskaudsel uurimisel "nuu enam-vähem". Aga kindlasti mitte uuelähedane.
Sobib mootori/käigukasti/numbrimärgi ümbertõstmise projektiks.
Võib imedepõllul vabalt tutvumas käia.
Kjen kirjutas:Ma hankisin hiljaaegu velgede ja sisu pärast ühe doonori. Ülejäänu on kõik üle. Mittekäivituv V8 on aiste vahel. Võin soodsalt loovutada.
Kere pealiskaudsel uurimisel "nuu enam-vähem". Aga kindlasti mitte uuelähedane.
Sobib mootori/käigukasti/numbrimärgi ümbertõstmise projektiks.
Võib imedepõllul vabalt tutvumas käia.
Kjen, sul on D-I 1. generatsioon (89-94), 007 omab 2. generatsiooni masinat (94-98).
Kindlasti peale minu on veel kodanikke, kes tahaks silmaringi avardamise mõttes teada, mis neil eri põlvkondade keredel siis põhilised erinevused ka on? Seda siis eelkõige tehnika ja sisu ümbertõstmise projekti silmas pidades.
1. Käigukasti ja kardaani tunnel (LT77 vs. R380)
2. Ninaosa
3. (Esi)istmete kinnitused
4. Kuna armatuurid on täiesti erinevad, siis oletan, et ehk ka nende kinnitused.
jne.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
007 kirjutas:... bljääd mul juba korraks vererõhk tõusis
Aga miks?
Jättes kõrvale minu huvi midagi maha müüa ja käsitledes teemat edasi teemal, kas on võimalik kerevahetuseks kasutada I põlvkonna autot, siis Landy antud info valguses tundub ainus probleem olevat see kardaanitunnel.
Sest kui osta doonoriks mingi vana V8 (neid keegi ei taha miskipärast ). Siis doonorautol on küljes tuled, sees istmed, polster ja armatuurlaud. Neid pole vaja vahetada. Või äärmisel juhul vajab istmepadi uuendamist.
"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis )
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Kere peale-maha kõige aeganõudvamaks osaks on voolikute, juhtmete, poltide-kinnituste kinni-lahti saamine. Muidu nagu Defakal. Ei midagi üle mõistuse.
Ülejäänud tööde maht sõltub mädndiku ulatusest ja oskusest ning meeskonnast.