Ma tean jah kus vana asub et kus eestis uut saablandy kirjutas:Generaatori seest.kodres kirjutas:Küsimus veel teadjatele.
Pingeregulaatorit ka kusagilt leiab?
disco 3 avariireziimis
Re: disco 3 avariireziimis
Re: disco 3 avariireziimis
Sellist avaruosa eraldi varuosa müüjatele ei pakuta. Pädev generaatorite remomditöökoda saab ehk aidata. Tegu on elektroonikvidinaga, mis suhtleb veel omakorda otse mootori ajuga ja ei ole nö vanakooli "asi iseneses".kodres kirjutas:Ma tean jah kus vana asub et kus eestis uut saablandy kirjutas:Generaatori seest.kodres kirjutas:Küsimus veel teadjatele.
Pingeregulaatorit ka kusagilt leiab?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Re: disco 3 avariireziimis
Okey... kahtlustasin seda sama.. mis seal ikka.. genekas maha siis.landy kirjutas:Sellist avaruosa eraldi varuosa müüjatele ei pakuta. Pädev generaatorite remomditöökoda saab ehk aidata. Tegu on elektroonikvidinaga, mis suhtleb veel omakorda otse mootori ajuga ja ei ole nö vanakooli "asi iseneses".kodres kirjutas:Ma tean jah kus vana asub et kus eestis uut saablandy kirjutas: Generaatori seest.
Tänud
Re: disco 3 avariireziimis
Tere,
Kas mul on miskit kahe silma vahele jäänud või sa tõesti proovid vahetada geneka pingeregulaatorit enne aku korrasolekus veendumist? Sel autol peaks olema Denso genekas ja nendel saab otsa vaid dioodisild. Kõik muu on praktiliselt igavene. Aga dioodisilla rikke puhul genekas lihtsalt ei lae. Samas miski hetk olid sa aku pingeks mõõtnud 12,03 volti mida on ilma koormuseta aku kohta ilmselgelt vähe. Geneka laadimispinge aga tundus ok ju. Mis sa sest genekast torgid, vaheta see aku ära ja sõida edasi. Seda enam, et selle geneka eemaldamine just 5 minuti töö ei ole. Samas muidugi kaasneks antud tööga hulgaliselt väärtuslike tunde oma landroveri seltsis.
Lear
Kas mul on miskit kahe silma vahele jäänud või sa tõesti proovid vahetada geneka pingeregulaatorit enne aku korrasolekus veendumist? Sel autol peaks olema Denso genekas ja nendel saab otsa vaid dioodisild. Kõik muu on praktiliselt igavene. Aga dioodisilla rikke puhul genekas lihtsalt ei lae. Samas miski hetk olid sa aku pingeks mõõtnud 12,03 volti mida on ilma koormuseta aku kohta ilmselgelt vähe. Geneka laadimispinge aga tundus ok ju. Mis sa sest genekast torgid, vaheta see aku ära ja sõida edasi. Seda enam, et selle geneka eemaldamine just 5 minuti töö ei ole. Samas muidugi kaasneks antud tööga hulgaliselt väärtuslike tunde oma landroveri seltsis.
Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: disco 3 avariireziimis
ma pole veel midagi vahetanud või teinud vms..
lihtsalt proovin nagu mõtteid jagada..
Aga ma nõustuks sinuga, et aku vahetusse jne..
okey.. aga pinge mis on 14,9 ja siis 15.07 ja siis kasvab veidi veel ja langeb tagasi 14,9 peale.. on minumeelest ja mööda teadmisi natukene palju..
kui aku pinge peaks olema normaalne..12,8 ytle kui eksin..ja geneka pinge peaks olema vahemikus 13,8 kuni ehk 14,2 (oleks nagu loogiline) aku pinge pluss 1 volt või veidi peale.. aga kui on 14,8-15.01 kas seda pole natukene palju..mis ajab aju lolliks..ja aku ei saa anda rohkem pinget kui tema sees on..
aku ei anna sellist pinget ise välja..seda teeb siiski genekas.. või ei ?
lihtsalt proovin nagu mõtteid jagada..
Aga ma nõustuks sinuga, et aku vahetusse jne..
okey.. aga pinge mis on 14,9 ja siis 15.07 ja siis kasvab veidi veel ja langeb tagasi 14,9 peale.. on minumeelest ja mööda teadmisi natukene palju..
kui aku pinge peaks olema normaalne..12,8 ytle kui eksin..ja geneka pinge peaks olema vahemikus 13,8 kuni ehk 14,2 (oleks nagu loogiline) aku pinge pluss 1 volt või veidi peale.. aga kui on 14,8-15.01 kas seda pole natukene palju..mis ajab aju lolliks..ja aku ei saa anda rohkem pinget kui tema sees on..
aku ei anna sellist pinget ise välja..seda teeb siiski genekas.. või ei ?
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: disco 3 avariireziimis
Kogemused on öelnud et hakka odavamast / lihtsamast ja sealt liigu kallima/raskema variandi poole edasi - kergeim variant rahakotile/närvidele.
Akult klemm maha - korralikult täis laadida - errorid ära kustutada - aku peale tagasi - diagnost.
Siis geneka laadimist kontrollida jne jne.
Mida rohkem elektroonikat seda tundlikumad on voolu kõikumistele/kehvadele akudele/genekatele (räägin 7.se bmw kogemustest) - peale automaat laadijat ostmist oli 90% probleeme kadunud - nalja pärast Aston Martinid, Bentleyd Ferrarid jne tule tehasest automaat laadija standardvarustuses.
Sõidetakse vähe - seisavad omajagu uhkes garaazis - juhe peab sabas olema.
Akult klemm maha - korralikult täis laadida - errorid ära kustutada - aku peale tagasi - diagnost.
Siis geneka laadimist kontrollida jne jne.
Mida rohkem elektroonikat seda tundlikumad on voolu kõikumistele/kehvadele akudele/genekatele (räägin 7.se bmw kogemustest) - peale automaat laadijat ostmist oli 90% probleeme kadunud - nalja pärast Aston Martinid, Bentleyd Ferrarid jne tule tehasest automaat laadija standardvarustuses.
Sõidetakse vähe - seisavad omajagu uhkes garaazis - juhe peab sabas olema.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: disco 3 avariireziimis
Tere,
Loomulikult annab selle pinge genekas mitte aku. Genekas üritab meeleheitlikult su akut täis laadida aga see ei võta piisavalt voolu vastu ja tulemuseks ongi pinged üle 15 voldi. 14,7 volti on täiesti ok, isegi pisut rohkem on normaalne. Alla 14,5 ei ole ok selle auto puhul minu arvates. See genekas on päris tark ja kui su aku on pekkis siis ta jääbki sul trikke tegema. Muidugi kui sa võtsid töötava mootoriga autol akujuhtme maha siis ta ehk ei ole sul ka enam korras ja see ei puuduta ainult genekat vaid kogu auto elektrisüsteemi. Sellisel meetodil võib pinge elektrisüsteemis ikka väga kõrgele tõusta. Mulle tundub igatähes, et kui akuvahetus ei aita siis ise pole mõtet edasi pusida, pigem pöörduda asjatundjate poole. Ja aku osta sellele autole korralik, tuleb lõppkokkuvõttes soodsam.
Lear
Loomulikult annab selle pinge genekas mitte aku. Genekas üritab meeleheitlikult su akut täis laadida aga see ei võta piisavalt voolu vastu ja tulemuseks ongi pinged üle 15 voldi. 14,7 volti on täiesti ok, isegi pisut rohkem on normaalne. Alla 14,5 ei ole ok selle auto puhul minu arvates. See genekas on päris tark ja kui su aku on pekkis siis ta jääbki sul trikke tegema. Muidugi kui sa võtsid töötava mootoriga autol akujuhtme maha siis ta ehk ei ole sul ka enam korras ja see ei puuduta ainult genekat vaid kogu auto elektrisüsteemi. Sellisel meetodil võib pinge elektrisüsteemis ikka väga kõrgele tõusta. Mulle tundub igatähes, et kui akuvahetus ei aita siis ise pole mõtet edasi pusida, pigem pöörduda asjatundjate poole. Ja aku osta sellele autole korralik, tuleb lõppkokkuvõttes soodsam.
Lear
Range Rover Autobiography LWB 19
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Range Rover Vogue 13
Range Rover Autobiography 11
Range Rover Vogue 06
Range Rover Vogue 07
Range Rover Vogue 06
Range Rover p38 99
Range Rover p38 00
Re: disco 3 avariireziimis
moilo kirjutas:Tere,
Loomulikult annab selle pinge genekas mitte aku. Genekas üritab meeleheitlikult su akut täis laadida aga see ei võta piisavalt voolu vastu ja tulemuseks ongi pinged üle 15 voldi. 14,7 volti on täiesti ok, isegi pisut rohkem on normaalne. Alla 14,5 ei ole ok selle auto puhul minu arvates. See genekas on päris tark ja kui su aku on pekkis siis ta jääbki sul trikke tegema. Muidugi kui sa võtsid töötava mootoriga autol akujuhtme maha siis ta ehk ei ole sul ka enam korras ja see ei puuduta ainult genekat vaid kogu auto elektrisüsteemi. Sellisel meetodil võib pinge elektrisüsteemis ikka väga kõrgele tõusta. Mulle tundub igatähes, et kui akuvahetus ei aita siis ise pole mõtet edasi pusida, pigem pöörduda asjatundjate poole. Ja aku osta sellele autole korralik, tuleb lõppkokkuvõttes soodsam.
Lear
Töötava masina pealt sai võetud aku juhe maha nii, et genekas ei olnud enam aku laadimisega seotud..mitte et autosse tuli see pinge sisse 19 volti.. ehk siis juhtmetega sai masin akuga siiski yhendusse aga. et klemmi kyljest saada geneka juhe maha tuleb aku pealt klemm maha võtta..nagu peaksid ise ka teadma..aga ei kindlasti aku peab nagunii korralik olema..
aga eks proovin kõik asjad ära...näis mis tulemuseks tuleb
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: disco 3 avariireziimis
AGM vast ka mõistlik, või millega need tehasest tulnud on?
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Re: disco 3 avariireziimis
Tehasest nad AGM akuga ei tule.
Re: disco 3 avariireziimis
Imedepõllul on geelakusid peale pandus ja töötavad kenasti (kuniks mootor ära kustub)
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: disco 3 avariireziimis
Annab sellise paugu elektrit, et kolvid löövad vända lõhki! Kuram, dislad ju lendavad!
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Re: disco 3 avariireziimis
D3/ RRS puhul saavad tihti mootorid enne, kui korralik kvaliteetaku otsa. Originaalakud on ka üsns tublid olnud, mõnel lõunamaalt tulnud autol lausa kümmekond aastat kestnud.Rein kirjutas:Annab sellise paugu elektrit, et kolvid löövad vända lõhki! Kuram, dislad ju lendavad!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Land Rover-mu ainus armastus!
- Postitusi: 1150
- Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
- Asukoht: Lõuna
- Kontakt:
Re: disco 3 avariireziimis
Kelle toode on originaal? Audil pidavat Moll olema ja ka kõikse paremini kestma. Riiulist samas ju sellise nimega akut kaasa võtta samas ei taha Olen kuulnud ütlust, et sama mõõdu juures osta selle tootja aku, mis kõige raskem on.
http://reinufoto.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;, http://pilt.delfi.ee/user/Reinz/" onclick="window.open(this.href);return false;
RR III 2002
EX Disco 1
RR III 2002
EX Disco 1
Re: disco 3 avariireziimis
originaale tegi exide ja vartaRein kirjutas:Kelle toode on originaal? Audil pidavat Moll olema ja ka kõikse paremini kestma. Riiulist samas ju sellise nimega akut kaasa võtta samas ei taha Olen kuulnud ütlust, et sama mõõdu juures osta selle tootja aku, mis kõige raskem on.