On tekkinud soov endale muretseda 7 kohaline masin,mis täidaks igapäevase auto kohustused,pereauto ja ka looduses liiklemise kohustused.
On hakanud väga huvitama Land Rover.
Ehk keegi siin oskab anda nõu ja infot mida masinast oodata jne...
Ja mis näiteks kujutaks endast see masin ja kas tasuks selline ka muretseda...
https://www.auto24.ee/used/2467761
Ostusoov
Moderaator: landy
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: Ostusoov
Jõudu!
Antud generatsiooni (kolmas) Disco 2.7 TDV6 mootor on "kurikuulus" tehase disainivea tõttu kus mootori väntvõll läheb pooleks -
siin foorumis teemagi selle kohta: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... dv6#p39672
Ühesõnaga - vända saaltel pole lukke tehasest disainitud ja mingi moment - eriti kui lastakse õlivahetus intervallid pikaks - tõmbab
saale kinni - keevitab ära ja väntvõll lendab pooleks.
Täpsem info siin videos: https://youtu.be/eqjgaPaPSuU?list=PLoNk ... uL4oT5UuAF
Usin õlivahetamine "aitab ära hoida" enamuse arvates aga selle üle vaieldakse siiamaani kuna õhku lendavad tänase päevani.
Üldine konsensus on et mitte "kas" lendab pooleks vaid KUNA on pigem küsimus. Isegi näinud neid pooleks vändaga D3 töökodade ja eramute hoovides hulgim kahjuks.
Isiklikult ei soovitaks seda 2.7 TDV6 MITTE KELLEGILE - väldiks kui katku - laiali lendab ta niikuinii ja remont on kallis, doonorid samasugused
granaadid ootamas juhtumist ja kalli hinnaga - seega 4.4 BMW V8 oleks ainuke "kasutus kõlbulik" variant aga kütusekulu muidugi....
Lingitud autol on suur läbisõit ka - granaat ootamas juhtumist - ei soovitaks vaadata ka mitte - teab kas tehase mootorgi - vb vahetatud juba
Ühesõnaga 7 kohalisi Land Rovereid on teisigi ja 2.7 Disco 3 ei soovitaks teps mitte.
Hope this helps.
Antud generatsiooni (kolmas) Disco 2.7 TDV6 mootor on "kurikuulus" tehase disainivea tõttu kus mootori väntvõll läheb pooleks -
siin foorumis teemagi selle kohta: https://foorum.landroverclub.ee/viewtop ... dv6#p39672
Ühesõnaga - vända saaltel pole lukke tehasest disainitud ja mingi moment - eriti kui lastakse õlivahetus intervallid pikaks - tõmbab
saale kinni - keevitab ära ja väntvõll lendab pooleks.
Täpsem info siin videos: https://youtu.be/eqjgaPaPSuU?list=PLoNk ... uL4oT5UuAF
Usin õlivahetamine "aitab ära hoida" enamuse arvates aga selle üle vaieldakse siiamaani kuna õhku lendavad tänase päevani.
Üldine konsensus on et mitte "kas" lendab pooleks vaid KUNA on pigem küsimus. Isegi näinud neid pooleks vändaga D3 töökodade ja eramute hoovides hulgim kahjuks.
Isiklikult ei soovitaks seda 2.7 TDV6 MITTE KELLEGILE - väldiks kui katku - laiali lendab ta niikuinii ja remont on kallis, doonorid samasugused
granaadid ootamas juhtumist ja kalli hinnaga - seega 4.4 BMW V8 oleks ainuke "kasutus kõlbulik" variant aga kütusekulu muidugi....
Lingitud autol on suur läbisõit ka - granaat ootamas juhtumist - ei soovitaks vaadata ka mitte - teab kas tehase mootorgi - vb vahetatud juba
Ühesõnaga 7 kohalisi Land Rovereid on teisigi ja 2.7 Disco 3 ei soovitaks teps mitte.
Hope this helps.
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux
Re: Ostusoov
Kui auto korras, siis anna minna. Minu kogemus ütleb, et Disco 3 ja 4 kasutusväärtus, maastikusuutlikkus ja väga mugav sõit kaalub selle vändajama igal ajal üles.
Edit: pigem loen just plussiks seda läbisõitu antud masinal, sest see on tõenäoline ja minu subjektiivsel hinnangul on selle isendil väike tõenäosus enam vändasurma surra juhul kui edaspidi vahetada mootoriõli iga 5k tagant.
Edit: pigem loen just plussiks seda läbisõitu antud masinal, sest see on tõenäoline ja minu subjektiivsel hinnangul on selle isendil väike tõenäosus enam vändasurma surra juhul kui edaspidi vahetada mootoriõli iga 5k tagant.
G270 & LR D4
- DreamWalker
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 557
- Liitunud: L Juun 03, 2017 21:50
- Asukoht: Tartu
Re: Ostusoov
Sellise LS juures tekib küsimus jah et kas juba 2. või 3.as mootor - või on siis saale lukud tehtud - siis peaks kestma - eks omanik oskab kosta
Where comfortzone ends - adventure begins!
1990 Toyota Hilux
1990 Toyota Hilux