Esiteks tahaks kohe "parastada" et
DIISLIT EI SÕIDETA TÜHJAKS! - KUNAGI!
Nii kui see on juba selge siis ütleks et pigem mingi solgi tõmbas paagist kuhugi ette jah ja see nüüd "kollitab"
See on muidugi puusalt/interneti tarkus - iga auto/olukord võib erineda.
Põhineb muidu elust enesest kus klient sõitis ka paagi tühjaks - jäi tee peale - pani paagi täis ja auto hakkas lampi ära surema. (2.2 diisel)
Tõi auto töökotta - tehti paagi pesu - sealt tuli muidugi miskit kaameli tati laadset ollust välja põhjast.
Kütusetorud vahetati ära, pump sai lahti võetud - plot twist - see auto ei hakanudki enam kunagi normaalselt tööle.
99% ajast sõitis/käivitus normaalselt ja siis täiesti lampi X ajal/kohas suri välja ja enam tööle ei läinud 30min.
Omanik jäi korduvalt tee peale ja müüs püha vihaga pilli maha.
Kehva on see et tavaliselt diagnost ka ei aita sellisel juhul kuna mehhaanilist takistust/tõrget ei pruugi auto arvuti näha/leida.
Kahjuks selliste "fantoom vigade" otsimine on korralik peavalu ja ajakulu kõigile ja enamasti pädevad mehhaanikud
ei taha ka ette võtta seda naljalt - kui just väga igav ei ole
Loo moraal - ära sõida diislit tühjaks!
P.S On ette tulnud ka juhuseid kus selline asi on näiteks olnud n.ö "viimane piisk" komponentide lepingule - ehk siis kütusepump liiga saanud vms.
Seda jällegi annab tuvastada - on tulnud ette juhuseid kus "lammari" pump näiliselt töötab... aga tegelt on samamoodi väsimas/suremas
ja tekitab probleeme.