300tdi 95a. tossab
300tdi 95a. tossab
Nii.Mure siis selline:Külmast peast käivitamisel ajab valget tossu,oleks nagu põlemata küte ja jätab vahele nagu mingi pihusti ei töötaks .Kui mootor soojaks läheb valge tomu kaob ja asendub mustaga Kütet võtab 10 sajale ,see peaks norm olema igaks juhuks lasin pihustid karla autos ära kontrollida,need korras eelsüüte küünlad vahetatud,rõngad vahetatud,saaled vahetatud pea lihvitud klapid tehtud, surved normis,aga tomust lahti ei saa Äkki on kellegil soovitusi mida ma veel võiks sellel mootoril ära vahetada,et sellest jamast kah lahti saada.
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Eelsüüte küünlad saavad voolu ja kõik töötavad,kontrollisin täna igaks juhuks ära.Jääb siis üle veel süütenurk.Siit igalt poolt alafoorumitest otsides neid kohti kus saax seda süütenurka kontrollida on hästi pikad järjekorrad,äkki on keegi kes oskax selle paika panna asjaga on suht kiire,teisipäev vaja ära sõita.Ei ole mulle ka probleemix nädalavahetusel kohale tulla.
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Eelsüüteküünlad mõjutavad ainult külma mootori käivitamist. Nagu eelpool märgiti, valge toss on üldse polemata kütusest, must toss on tahm liiga rikka põlemisest. Mul on kahtlus, et sellel mootril tahtlikult vähendati remondi käigus kolvikõrgust, selle asemel et määrata kolvi tõus plokitasapinnast ja valida õige paksusega tihend (see kõik mõjutab surveastet, tihendi paksused sammuga alates 1,4mm sammuga 0,1 mm). Samas ploki kaane lihvimisel peab klapid sööveldama õigele kaugusele plokikaane alumise tasapinna suhtes (0,8 kuni 1mm). Kui nüüd siin midagi on kaugustega valesti, käivad klapid ja kolvid omavahel "õrnalt kokku", mootor lärmab ja ei hinga korralikult. Kui see nii on, siis klapi reguleerimisega lähevad nookurid puruks ja mingi (d) silindrid lakkavad üldse töötamast. Veel võib otsida põhjusi turbost ja EGR tööst. Kuigi vähene turborõhk tavaliselt annab ainult musta suitsu. Kokkuvõteks siis arvan et kas valesti tehtud remont või vale süütenurk.
Nii.Nüüd siis teistkordselt üle kontrollitud pumba süütenurk (mis on õige) klapi kaugus plokikaane alumisest tasapinnast 1mm, klapi vahe 0,2mm. Nagu eelpool mainitud lasin pihustid ära kontrollida Karla Autos, sealt öeldi, et pihustid on korras, aga igaksjuhuks võtsin ise pihustid maha ja lasin täiendavalt pihusti surved ära kontrollida. Esimese pihusti surve 165 bar, teise pihusti surve 155 bar, kolmas 170 bar, neljas 180 bar. Pihustite peale on kirjutatud 200 bar. Auto datast vaatasin, et surve peab olema 200-280 bar (mis on minuarust väga suure kõikumisega) ,aga tossab ikka. Antud auto kiirendus sellises seisus nagu ta praegu on 0-100 km tunnis 20 sekundit. On selline kiirendus normaalne, või on liiga vilets? Aitähh vastajatele.
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Täitsa oletuslik jutt: 300tdi le antakse kaks erinevat pihusti rõhku, samale pihustile (200ja280 vist), kas need ei tähenda mitte kaheetapilist sissepritset? Ei ole teemasse väga süüvinud kuid üheetapilise toitega ei tohiks nii väike otsepritsediisel nii vaikselt käia. Uuematel mootoritel lahendatakse see tavaliselt elektroonika abiga. Sealt edasi fantaseerides võiks selliseid sümtomeid põhjustada esimese etapi puudumine mõnes silindris, nii väike kogus ei tohiks oluliselt mootori tööd rikkuda, küll jätab külmalt teise etapi süütamata. Kui loll jutt, jätke vahele.
Raud on tore.
Ehk leiate siit
http://www.landroverclub.ee/est/varia/d ... engine.htm
ja siit
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 5-1996.pdf
oma pihusti teemalistele vaidlustele vastuse?
http://www.landroverclub.ee/est/varia/d ... engine.htm
ja siit
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 5-1996.pdf
oma pihusti teemalistele vaidlustele vastuse?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tänan nõuande eest ,aga see ka juba kontrollitud,kuid oleks veel üks küsimus.Äkki oskaks keegi öelda mitu kraadi peab olema pumba süütenurk kui kõik tehase märgid on paigas?Kui oskab siis tänud,aga ainult EESTI keeles paluks,sealt tehase arvamuse linkidest ei saa muffigi aru
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
Njaa: Igaks juhuks võtsin täna veel õhu toru turbo küljest lahti ,sest see sai küll kontrollitud ,aga kontrollijaks polnud mina ise ja ennäe.... õline sealt .Küsimus siis selline :Kas seal tohib olla veic õline või ei tohi üldse?Ja kui suur peaks olema antud auto turbo rõhk?NT: 3000-de pöörde juures?Ise vastust otsides jäin vastuseta Aitähh vastajatele.
KÕIK MIS PUUTUB MAASTURISSE TERETULNUD.
http://www.landroverclub.ee/est/files/m ... 300Tdi.pdf Selle järgi on 0.93-1.07 bar`i.