Ennetav ravi
Ennetav ravi
Pidi selle info juba ammu üles panema aga jäi ta nii. Nimelt on Discodel tehase poolt üks rattamutter nö vargamutter. Selle võti on aga maagiliselt õhukese seinaga. Minul nimelt juhtus see, et lõbus rehvivahetaja keeras selle rõõmsalt õhukeerajaga katki. Seega soe soovitus laske sinna ennetavalt võru peale treida pärast on seda oluliselt ebamugavam teha.
paar pilti ka tulemist:
http://picasaweb.google.com/salavaal/DiscoVargavTi
paar pilti ka tulemist:
http://picasaweb.google.com/salavaal/DiscoVargavTi
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Abiks soovitus takkajärgi. Sellise padruni keerasin ise ka katki, kui üritasin Disco varuratast kätte saada. Üritus lõppes sellega, et keevitasin sellele mutrile teise "salamutri" sabapidi otsa ja kasutasin rattavõtmeks torutange.
Osades rehvitöökodades kipuvad need võtmed ikka väga karmilt peale keeratud olema.
Kalev
Osades rehvitöökodades kipuvad need võtmed ikka väga karmilt peale keeratud olema.
Kalev
Minul keerati rehvitöökojas yhe varuratta mutter valesse keermesse. Küsimusele miks sa õhukeerajaga seda muttert sinna otsa "paugutad" vastas ta, et see suur auto siin peab asi raskelt käima. Ega muidugi normaalne inimene 4 jooksu rehve ka ühe talvega läbi ei sõida.kui üritasin Disco varuratast kätte saada
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Loodetvaasti saab lähemas(või veidi kaugemas) tulevikus olema imedepõllu töökojas ka rehvipink, mille juures askeldavad kodnikud teavad, kuidas suurte LR-ide rehvide ja mutritega ringi käiakse.tai kirjutas: Minul keerati rehvitöökojas yhe varuratta mutter valesse keermesse. Küsimusele miks sa õhukeerajaga seda muttert sinna otsa "paugutad" vastas ta, et see suur auto siin peab asi raskelt käima. Ega muidugi normaalne inimene 4 jooksu rehve ka ühe talvega läbi ei sõida.
Viimati muutis landy, K Veebr 20, 2008 11:52, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mul autos tavaline rattarist, millel üks ots vahetatav padruni jaoks, sinna sai 27 padrun otsa hangitud ja siiamaani on sellega kinni-lahti saadud.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Ratta mutter
Minu D2 oli enne minu kätte jõudmist suudetud ka polt puruks väänat. Nüüd endal ka padrun ja korralik 80cm toru abiks , igaks juhuks, ehkki neid rehvi remontojaid saab alati ka hoiatatud et ma ka inimene, ja tuleb ikka ette et vaja vahest ka velg alt ka saada. Välitingimustes ja käepäraste vahenditega.
Omalt poolt "tervitan" rehvitöökoda, kus seks talveks talsepapud alla pandi. Peale paarikuist sõitu tekkis tungiv vajadus vahetada tagasilla simmer, aga võta näpust või kahest näpust - rattamutrid ei allunud mitte ühelegi võtmele. Originaalvõti sai ilusti sõlme keeratud.
Moraal: tasub rattamutrite pingsus korralikult kontrollida, sest keset mingit tühermaad ei aita keegi peale iseenda.
Moraal: tasub rattamutrite pingsus korralikult kontrollida, sest keset mingit tühermaad ei aita keegi peale iseenda.
Siinkohal meenub sügis 1996, kui ma oma esimes Land Rover'i omanikuks sain. Lasin peale ostu "Tindipleki" üle vaadata, kuid töökoda ei saanud kuidagi rattiad alt kätte. Lõhkusid ära ühe suruõhu püstoli, kuid tulemust ei miskit. Lõpuks toodi üle hoovi veoautode töökojast tugev võti, millele ca 1,5m õlg torust tehti ja siis ronis selle kupatusele üks turske töömees otsa. Alles seejärel hakkasid talumehe poolt "korralikult" kinni keertud mutikad lahti tulema.
Viimati muutis landy, R Veebr 22, 2008 17:39, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rehvitöökoda kus mina Tartus alati käin, kasutatakse ka momentvõtit üle pingutamiseks. Siiamaani olen kõik nende kinnikeeratud poldid lahti saanud suurema vaevata ja alt pole ka ükski ratas tulnud isenesest.Myller kirjutas:Keegi olla ühes rehvitöökojas isegi momentvõtit kasutuses näinud. See on aga rohkem selline hiidlase jutt.
Kalev
Range Rover 2.5 DSE
Kummimees täitsa kasutab momentvõtmeid aga töövõtted on meestel tavaliselt sellised, et kõigepealt paugutatakse püstoliga täiega mutrid kinni ja siis n.ö. "pakauhaks" käiakse momentvõtmega mutrid üle, et klient kuuleks klõpsu ära. Üldiselt on mõistlik neile peale ratta allapanekut rattavõti pihku anda ja paar mutrit lasta sellega korraks lahti/kinni keerataMyller kirjutas:Keegi olla ühes rehvitöökojas isegi momentvõtit kasutuses näinud. See on aga rohkem selline hiidlase jutt.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 106
- Liitunud: T Mär 20, 2007 08:47
- Asukoht: Vanamõisa, Harjumaa
Nojahh
Mul oli Venemaa avarustes kell viis öösel rattaid vahetades ka olukord, kus originaal D1 võtmega ei teind just palju imet. Õnneks oli olemas padrun ja kang ja originaalne tungi keeramise torukang, millega sai õlapikendust.
Asi on ju tegelikult lihtne - rehvitöökojad ei määri rattapolte! Olen alati ise määrinud ja alati on poldid alt ära tulnud. Keerates. Sõidu pealt mitte...
Asi on ju tegelikult lihtne - rehvitöökojad ei määri rattapolte! Olen alati ise määrinud ja alati on poldid alt ära tulnud. Keerates. Sõidu pealt mitte...
Maailm keerleb kui Discokera!