disco II vedrud
disco II vedrud
ja teine teema kas keegi on disco kahele tavalised vedrud alla pannud ,ja kuidas tulemusega rahul
Re: disco II vedrud
Mida sa mõtled tavaliste vedrude all?Mjahi kirjutas:ja teine teema kas keegi on disco kahele tavalised vedrud alla pannud ,ja kuidas tulemusega rahul
Kui õhkvedrustuse vahetamist piraalide vastu, siis sulle tedmiseks, et õhkvedrustusega tulid tehasest vaid 7-kohalised masinad ja osad ES varustuspaketiga 5-kohalised.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
nja
mul siis 5 kohaline ja taga õhkpadjad aga jah kui paneks sinna keerd vedrud ,metsas oleks julgem sõita ka .auto siis mul igapäev sõitmiseks nii maanteel kui jahilkäimiseks nädalavahetustel.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Re: nja
kuskilt lugesin, e õhkpadi on sama vastupidav kui spiraal, kuid õhkpatja on kergem vahetada.Mjahi kirjutas:mul siis 5 kohaline ja taga õhkpadjad aga jah kui paneks sinna keerd vedrud ,metsas oleks julgem sõita ka .auto siis mul igapäev sõitmiseks nii maanteel kui jahilkäimiseks nädalavahetustel.
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Voolikud ja torud
Ei tea kas asi ikka nii hull on, kui asja lõhki sõidad eks siis tegeled, samas kui suhelda metsavedajatega, need masinad ka kõik õhusüsteemidega ja igasugu vigureid peavad metssihtidel tegema. Voolikud sama moodi raami küljes. suurem osa masinatel õhkvedrustus. Peamised neil mured metsas kummid, lehtvedrudega seoses kammitsad mis katkevad.
Ja pealegi Discol armatuuris nupp millega saad tagaosa tõsta.
Ja pealegi Discol armatuuris nupp millega saad tagaosa tõsta.
nii värskendame
ei tea kas kehvast partiist või millest aga üks uutest õhkpatjadest pidas meie kliimas vastu 1,5 aastat .Nüüd plaan ikka spiraalid panna alla (taha) ,kui keeruline on see panek või oskate jagada infot ,kes, kus oleks head mehed kes selle töö ära teeks.Muidu neid õhkpatju sai kodus vahetatud.
Samas ,ega see uus padi ka teab mis kallis pole http://cgi.ebay.co.uk/LAND-ROVER-DISCOV ... 5d2815314c
;)
kallis või mitte, ma olen neid vahetanud juba mõlemad padjad ja kompressori .aga see padi ei ole minule usaldus väärne .ja ei taha enam metsast ära sõita maas oleva taguotsaga.ja selle ühe padja hinnaga saab terve spiraali komplekti mis juba kodus ja ootab alla panemist .Ja uurin kas keegi on ise vahetanud nagu aru saan siis padja asendamine spiraaliga pole kõige keerulisem.Aga mis selle kompressoriga saab kas selle võib lihtsalt ära võtta ja mis nende kõrguseanuritega saab.
Kompressori võid kas maha müüa või jätta rehvipumpamise või ARB luku jaoks.
Kõige rohkem on neid ümber ehitanud ilmselt inseneer.
Kõige rohkem on neid ümber ehitanud ilmselt inseneer.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- tibutibuke
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 19
- Liitunud: R Mär 19, 2010 17:24
- Asukoht: Harjumaa
Miks te kõik kukute neid patju vahetama? Viga, miks need padjad ära lõppevad kiiresti, on see, et kui sõidad sopa, liiva, muda sees ja korrapäraselt vedrusid ei hoolda. Sinna vedru voldi vahele tekkib sopa/liiva kiht ja see hakkab vedru pinda hullult hõõruma ja lõhkuma. Tuleb lihtsalt mingi aja tagant või hoolduse käigus tagaots õhku tõsta, nii et vedrud sirgeks tõmbab ja lihtaslt suruõhuga või millega iganes vedru selle voldi koht ära puhastada.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Vedrud
Aga võibolla on ka viga selles et amort muutunud vedelaks. Ise sõitnud peale vahetust 70kkm (ca 3 aastat) veel probleemi pole (ptui x3 üle vasaku õla). Mul et kodunt välja saada on ca 1,5 km kruusateed. Ja metsavahele lillekesi (nii ühe kui kahe jalgseid) nuusutama keeran ka tihti.
Teine asi veel, see porilapakas mis kaitseb õhkpatja, ega see pole teil kaduma läinud. See annab tunda eriti teisel markidel , ja probleem, veab õhkpadjad pori täis ja nad ei kesta.
Teine asi veel, see porilapakas mis kaitseb õhkpatja, ega see pole teil kaduma läinud. See annab tunda eriti teisel markidel , ja probleem, veab õhkpadjad pori täis ja nad ei kesta.
LR Discovery 2 "Konstruktor"