Easylift airjack
Easylift airjack
http://www.air-jack.co.uk/comgallery.asp
Tundub küllaltki mugav ja kergesti kasutatav autotõstmisvahend olevat.
Kamba peale võiks ju sellise isegi muretseda ( ca 9000 EEK).
On seda Eestis keegi kasutanud ???
Tundub küllaltki mugav ja kergesti kasutatav autotõstmisvahend olevat.
Kamba peale võiks ju sellise isegi muretseda ( ca 9000 EEK).
On seda Eestis keegi kasutanud ???
ONE LIFE. LIVE IT !!!
http://www.offroadtarvike.fi/muutvarust.html
saab ka lähemalt ja odavamalt.
saab ka lähemalt ja odavamalt.
Mul naane ullult tahab seda vidinat (krt seda teab miks
). Esimene on patendiomanik ,teine müüa ehk siis soome variant on mingi muu tootja. Sellest ka hinnavahe.

"Life is like a box of Land Rovers. You never know what you're gonna get."
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis
)
Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
"Sport" massidesse !!! (lukud defauldis

Krutitsa Disci - Krutitsa Disci... (Disco II)
Discovery 3 HSE
Discovery I
RR TDV8 3,6
Njah ütleks mina selle kohta. Ise kasutasime Leedu võistlustel sellist imevigurit. Kergem kaasas kanda kui hi lifti. Kui aga veovõlli vahetuseks läks padi välja toodi ilmnes tõsiasi, et konkreetne asi nõuab ideaalset summutit, mida muidugi ühelgi endast lugupidaval metsaautol ei ole. Isiklikult ei soovita. Pigem soodsam ja kindlam varjant on veoauto õhkpadja külge tekitada ratta ventiil ja tulemus tänu tema metall pindadele oluliselt lollikindlam.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Omale aretasin sõiduauto rehvist ja poolekslõigatud veljest mingi käki.
Töötab hästi rataste vahetusel koos pneumovõtmega, metsa sellega küll asja ei ole- esiteks nõuab kompressorit, teiseks rehv ei lase asja liiga madalaks suruda. Selline "õhupall" annab oluliselt suurema tõsteulatuse.
Töötab hästi rataste vahetusel koos pneumovõtmega, metsa sellega küll asja ei ole- esiteks nõuab kompressorit, teiseks rehv ei lase asja liiga madalaks suruda. Selline "õhupall" annab oluliselt suurema tõsteulatuse.
Raud on tore.
Kunagisest eelmisest elust olen näinud autodel kaasas tavalist ca 25L gaasiballooni, mis on täidetud kõrge rõhu all õhuga (mitte hapnikuga) ja reduktoriga on väljundrõhk alandatud 8 bar peale. Idee poolest piisab sellisest pudelist ca kolmeks aastaks, kui soovid rehve pumbata või muud sellist teha.
Mõtteainet oleks sellisest seadmest klubiliikmetele, kes suurema osa kilomeetreid läbivad allpool maapinda ja kõrgtõste vajadus sagedane.
Mõtteainet oleks sellisest seadmest klubiliikmetele, kes suurema osa kilomeetreid läbivad allpool maapinda ja kõrgtõste vajadus sagedane.
- Valge Hiir
- Fire Control
- Postitusi: 704
- Liitunud: E Okt 24, 2005 09:10
- Asukoht: Kadri Orus
- Kontakt:
Milleks tassida kaasas 25 liitrist pommi.prt kirjutas:Kunagisest eelmisest elust olen näinud autodel kaasas tavalist ca 25L gaasiballooni, mis on täidetud kõrge rõhu all õhuga (mitte hapnikuga) ja reduktoriga on väljundrõhk alandatud 8 bar peale. Idee poolest piisab sellisest pudelist ca kolmeks aastaks, kui soovid rehve pumbata või muud sellist teha.
Mõtteainet oleks sellisest seadmest klubiliikmetele, kes suurema osa kilomeetreid läbivad allpool maapinda ja kõrgtõste vajadus sagedane.
On olemas ju ka 1; 5 ja 7 liitrised suruõhuballoonid. Mida kasutavad päästetöötajad suitsusukeldumistel ning allveesportlased ja akvalangistid veeall ujumiseks.
Kaasas oleva õhukoguse arvutamine väga lihtne - ballooni maht (7 liitrit) x rõhk (200 atti) ja ongi tulemus käes (1400 liitrit). Tulemuse jagad auto rehvi õhumahuga ja saadki teada mitu korda saad täiesti tühja rehvi täis "pumbata".
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704

In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
