mõned mured RR ,1996
Suured tänud sain läbi oligi nii.Matu kirjutas:Alustama peaks kõigepealt sellest, et RR2 on nn. tsentraalne käsipidur, ehk kinni hoitakse kardaani, mitte eraldi üksikut ratast. Kui ülevaatusel käsipidurit kontrollitakse, siis toimub see rattaid eraldi keerates ja siis nende kinnijäämist kontrollides aga ei arvestata seda, et ühele rattale suunatud jõud läheb läbi tagatifri teisele rattale pannes selle vastupidiselt ringi käima ja õiget näitu nad ei saa.
Ülevaatusel tuleb alati öelda, et käsipidur on kardaanile, siis nad teavad arvestada.
Mind saadeti ka käsipiduriga korduvale, tegin siis omale asja selgeks, käisin uuesti ja ütlesin, et vot selline lugu, ja siis kombineeriti masinaga mingid sobivad numbrid kokku ja asi korras.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
RRII mure juhitavusega.
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.
Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...
Sry, kui tekst loll paistab
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.
Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...
Sry, kui tekst loll paistab
Mul läks samamoodi suvekate allapanekuga asi hullemaks. Ka on sild regullitud paika ja uued rooliotsad ka all. Otsib rööbastes teed ja peab rooliga ikka mängima üpris palju. Üks variant võiks olla, et roolikarbis lõtk sees. Roolikarpi peaks saama peale ka keerata iseenesest.
Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
Range Rover 2.5 DSE
Suuremalt jaolt mõjutab rooliamordi korrasoleks maastkul sõitesRobinho kirjutas: Kui oluline faktor on sõiduomadustes rooliamordil?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Väga palju! Vähemalt BMW-l tean küll, et kulunud roolikarbiga poistel on kätel kogu aeg tööd palju.LittleSuzi kirjutas:Aga kuidas roolikarp mõjutab suhteliselt suurt ujumist ja rööbastest ronimist.
Huvitav palju uus roolikarp maksab? See pealekeeramine annab vast aastaks rahu aga kunagi vaja ikkagi välja vahetada.
Range Rover 2.5 DSE
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Lasin paigaldada uued Nokia NRV rehvid ning probleem kadusLittleSuzi kirjutas:RRII mure juhitavusega.
Peale suvekummide paigaldamist on tunne nagu oleks autol miskit paigast ära - rooli peab hoidma 1/8 võrra kas vasakule või paremale ning keskel ei taha üldse hoida. Samuti eeldaks, et näiteks auto vajuks lohku, kuid selle asemel see ronib tugevalt välja.
Mehaanik arvas, et see on normaalne, kuna veljed on laiad jne ... kuid teise autoga, millele läksid samuti laiemad kummid suvekatena, ei tundnud sellist vahet.
Samas reguleeriti ka silda ... võibolla seal seadistati miskit nati viltu.
Näiteks on "Track rod" valesti rihitud ...
Sry, kui tekst loll paistab
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
terekest uus mure EAS FAULT ja SLOW:55KPH ise eeldan ,et kompressor läbi kuna ta ei tee häält. juhtus see aga järgnevalt hommikul auto käima pannes jäi põlema alumine ja vilkuma jäi kolmas alt poolt lugedes. vaatasin siis kohe kapotti alla kas kompressor töötab aga ei töödanud siis keerasin süüte välja ja uuesti sisse ja lasin auto alla aga üles enam ei tõstnud, natukese aja pärast akkas tööle tõstis auto üles ilusti nii nagu peab tuluke ei vilkunud enam sõitsin siis aga edasi kuni auto seisma jätsin ja mõneks tunniks ära käisin ja uuesti käima panin tekkis sama mure, siis enam sorkimine ja näppimine ei aidanud tuli sõita nii edasi kuni tekkis kiri EAS FAULT ja SLOW:55KPH . oskab keegi öelda palju uus kompressor maksab
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
samuti loe rangerovers.netist lisaks diagnoosimise kohta:
http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... essor.html
http://rangerovers.net/repairdetails/ai ... essor.html