Td5 mootorite plokikaane tihendid lenadvad
Td5 mootorite plokikaane tihendid lenadvad
Viimasel ajal on lausa nakkushaiguseks kujunenud olukord kus erinevatesse töökodadesse lohistatakse Td5 mootoriga (eeeglina Disco II) landikad, mille plokikaane tihend õhtal, plokikaas praguuline , ülemine lõdvik lõhki. Vahel ka turbo kurva lõpuni jõudnud.
Kõik need sümptomid võivad esinedaka koos ja ükshaaval, kuid ühes Tallinna töökojas ootab hetkel 3 sellist autot remonti ja üldse on sel aastal neid teist samaplju veel meistrimeeste käest läbi käinud.
Huvitav tõsiasi on see, et kuigi vanus on neil enam vähem ühesugune on läbisõidud (odomeetril) siiki väga erinevad. Tea kas võib sellest järeldada, et paljude masinte näitud on siiski tugevalt tagasi keeratud ja reaalne kilometraaz on neil kõigil samas suurujärgus?
Sai paari inimesega mõlgutaud mõtteid Td5 mootori ülemiste jahutuiusvedliku lõdvikute purunemise teemal. Ülesurvest tingitud purunemine on kindlasti millegi tagajärg, kuid ei suutnud välja mõelda, kas see võib olla paljudel juhtudel ka plokikaane purunemise (praod)põhjuseks. Ka on huvitav asjaolu, et vahel võib leida ka mootoreid,kus lõdvik on purunenud või plokikaas vigane, ent plokikaane tihend terve.
Siit üleskutse kuldsetel ajudele! Kas on kellegi üldkasulike tedmisi või ettepanekuid kuidas ennetdata Td5 mootori omanike probleeme ning hoida ära suuri kulutusi mootori remondile?
Kõik need sümptomid võivad esinedaka koos ja ükshaaval, kuid ühes Tallinna töökojas ootab hetkel 3 sellist autot remonti ja üldse on sel aastal neid teist samaplju veel meistrimeeste käest läbi käinud.
Huvitav tõsiasi on see, et kuigi vanus on neil enam vähem ühesugune on läbisõidud (odomeetril) siiki väga erinevad. Tea kas võib sellest järeldada, et paljude masinte näitud on siiski tugevalt tagasi keeratud ja reaalne kilometraaz on neil kõigil samas suurujärgus?
Sai paari inimesega mõlgutaud mõtteid Td5 mootori ülemiste jahutuiusvedliku lõdvikute purunemise teemal. Ülesurvest tingitud purunemine on kindlasti millegi tagajärg, kuid ei suutnud välja mõelda, kas see võib olla paljudel juhtudel ka plokikaane purunemise (praod)põhjuseks. Ka on huvitav asjaolu, et vahel võib leida ka mootoreid,kus lõdvik on purunenud või plokikaas vigane, ent plokikaane tihend terve.
Siit üleskutse kuldsetel ajudele! Kas on kellegi üldkasulike tedmisi või ettepanekuid kuidas ennetdata Td5 mootori omanike probleeme ning hoida ära suuri kulutusi mootori remondile?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Reeglina masinad odomeetrinäiduga 125-250K KM. Just enim tekitavad meestes üllust masinad mis jäävad tugevalt alla 200K KM rajajoone. Veidi liigavara ?ruut kirjutas:Räägi milliste läbisõitudega masinad seal tööjärjekorras ootavad?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
DII mootor
Ehk asi selles et paljudel automaat ja seal automaat neljane, a kiiruse piirangud meie teedel kohati 110, ise oma p.ee kohaga tunnetades tunnen et 90-100 on mõnnusam pikk kulgemine, päärded 2000-2200 piirimail, vahel mõned mööda sõidud. Kuskil on vilksatanud et üle 110 ei soovitata pikalt lasta selle mootoriga. Ta läheb ka rohkem mõnusalt aga siis hakkab salongi kostma juba mootori mörin mis segab raadio kuulamist ja pole kuigi mõnus kõrvale kuulata.
0leks hea teada jah, kas vigased on automaat või manuaal kastiga? Kuna ise sõidan REKAGA ja tean, mis kiirused seal on(läänes). Ma usun, et need vigased autod on toodud just sealt mailt. Omal Belgiast toodud isend,manuaal kastiga, 175000 läbisõit. Teeb meele kurvaks, et millal minu kord
LR Disco II Td5. 2001a.
Ja mina just mõtlesin, et millepärast on küll armatuurlauas tuli 120 km/h. Vahest möödasõitudel on see ikka põlema hakanud. Auto manuaal ei ütle selle tulukese kohta midagi. Ehk siis ongi nii, et väga ei tohi kiirustada selle Td5 mootoriga.
Una
In Mud We Trust ____________________________________
Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
In Mud We Trust ____________________________________
Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
Et siis viga peaks otsima Euroopa kiirteedel liialt "peeneks" aetud mootoritest Ilmselt on tänu Disco 102 KW ka selleks rohkem võimalusi, kui Defekaga, millel sama mootor, aga "lahjem" aju?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Minul siis l'bis]it203000km.MInu disco viga oli ikkagi rohkem turbos kinni.L'ks ju teine l]hkuma.Kaanel [htegi pragu ega mora polnud.Sai uus tihend uued podid ja peale kokkupanekut selgus et lahtisest turbolodbikust hakkas oli valja viskama.Sai uus turbo ka ja asi toimib nagu peab.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
Re: DII mootor
Oskad viidata? Tundub kummaline väide. Minul lähenevad sajaga sõites pöörded 3000-le. Eks turbo saab lihtsalt rohkem vatti. IIRC hakkas turbo efektiivselt tööle alates 2100 rpm-st.Kalamees kirjutas:Kuskil on vilksatanud et üle 110 ei soovitata pikalt lasta selle mootoriga.
Türbomootori plokikaane eluiga võib olla seotud läbisõiduga küll. Olen nõus. Mina näen hoopiski seost selles, et d2 on muutumas "rahvaautoks". Tuukase palju "Itaaliast, Prantsusmaalt" jne sõidukeid, mis tegelikult tulevad kurat teab kust läbi Leedu vahendjate. Odomeetri näit muidugi psüholoogiliselt sobitatud, vastavalt kliendi soovile alates 125 tuh km. Minu praktikas on olnud juhus, kus kaks erinevat kohaliku autokaupmeest on minu käest ostnud õhkpatja ühele ja samale discovery 2 , selleks et sõita hommikuks bussiga Itaaliasse ja auto ära tuua. Üks mees jõudis teisest küll ette padja ostuga, ja teine "Itaaliasse" ei sõitnudki. Ma pole vaadanud kaardilt, aga sellise nimega koht peaks olema kuskil 600 (kuueseja) km kaugusel Tallinnast. Seal lähedal on ka "Prantsusmaa".
Minu Discol on see tuluke ja hakkab põlema. Enne seda ei täheldanud, kuid pärast seda kui Veiko mu auto Ecuadori variandiks programmeeris, põleb see tuluke alati kui kiirus üle 120-ne läheb.ruut kirjutas:Millisel autol ja kus see tuluke on? Oma masinal ma pole küll näinud, et teatud kiiruse peale mingi tuluke põlema süttib.Una kirjutas:Ja mina just mõtlesin, et millepärast on küll armatuurlauas tuli 120 km/h.
Tuluke ise on armatuuris üleval vasakus nurgas ning kui süütevõtit keerata siis koos kõigi muude kontroll-lampidega ta põlema ei hakka. Mingisuguse valguse nurga all on kindlasti ka teisatel D2-del seda näha.
Ma usun, et nii põnev tuluke see nüüd ka pole, et peaks kellelegi seda ekstra näitama hakkama. Järgmine kord kui põleb, proovin pilti teha
Una
In Mud We Trust ____________________________________
Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
In Mud We Trust ____________________________________
Land Rover Series III STW `79
Land Rover 90 V8 `85
Land Rover Discovery II Td5 `01
Inglisilm Babe Defender V8 `05
Huvitav oleks teada mis viga leiti nendel teistel d2 del.Kas ainult kaanetihend või oli ka tegu turbogā?Soome foorumit lugedes selgus,et d2 d kardavad kuuma-mille tulemusena saab kannatada pihusti o rõngas ja hakkab kütet taguma õlisse ja selle tulemusel lähevad halvemal juhul lõhkuma ja enamusel läbisõit ka kusagile 200 tuh. kanti.Kuuma all peeti silmas nii ülekuumenemist kui ka liig kuumana väljasuretust.
NIi et on vast soovitav hakata uurima kõigil kellel veel olemata see probleem.See jutt puudutab siis disco2 aastast 98-04.
NIi et on vast soovitav hakata uurima kõigil kellel veel olemata see probleem.See jutt puudutab siis disco2 aastast 98-04.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
56 462 964
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Tihendist
Vene landroveri ühelt lehelt lugesin et 2002/2003 tehtud facelifti käigus tehti mingid muudatused ka mootoriga seoses et vastaks mingitele EU normidele ja peale seda muutunud plokikaan hellaks kohaks.
See otsene tõlge, polnud mainitud mis nimelt, kas rauda või aju muudetud.
See otsene tõlge, polnud mainitud mis nimelt, kas rauda või aju muudetud.
defenderi plokikaan
kas kellegil defenderi td5 plokikaan on ka läinud?
nagu aru sain siis mootor sama ainult aju vahe...
täna siis kahjuks ühel defekal läks lõdvik ja plokikaas, läbisõit ainult 130tuhhi
nagu aru sain siis mootor sama ainult aju vahe...
täna siis kahjuks ühel defekal läks lõdvik ja plokikaas, läbisõit ainult 130tuhhi
Sonim ja Landrover telefonid ja Sporten suusad saad minult
GSM: +37251 75555
GSM: +37251 75555