Viimaste nädalate jooksul on esinenud olukorrdi, kus defendri (esi)-rattalaagrite vilets olukord on lõpenud ratta osalilse kinnikiilumisega ja teelt väljasõiduga. Palun jälgige laagrite olukorda või laske neid kontrollida. Soovitan jälgida just eriti nede autode puhul, mis ei sõida iga päev ja käivad aeg ajalt pori sees ja siis jälle seisavad mõnda aega. Juhul, kui vesi on sattunud valesse kohta, on aega roostetamiseks piisavalt. Suuremad rehvimõõdud kah mõjuvad laagritele rohkem koormavalt. Porimustri müra tõttu ei pruugi rattalaagri appikarjeid kuulda. Nimetatud juhtudel pole kahtlust arvata, et tegemist on odavate B osadega.
Tänan tähelepanu eest!
Defender, rattalaagrid
Soovitan jah kontrollida. Laagri müra salongi kuulda ei olnud, sest rehvimuster teeb seda igapäevaselt isegi. Lihtsalt ühel hetkel oli kõrvalistuja poolne ratas kinnni ja sõit jätkus 90 km tunnikiiruse pealt vastassuunda ja sealt edasi kraavi. Kuna tegemist oli hommikuse ajaga, siis vastu ei tulnud kedagi ja katusele kah ei lennanud, kuigi vahepeal oli kuut ikka lookas küll.
Minul auto sõitnud 71000 km ja all originaal laagrid (kui just eelmine omanik saksas neid ei vahetanud, mida arvatavalt ta ei teinud). Odavam on tõesti kõik sellised jupid vahetada õigeaegselt.
Igatahes nüüdsest pean 12 augustil oma teist sünnipäeva.
Minul auto sõitnud 71000 km ja all originaal laagrid (kui just eelmine omanik saksas neid ei vahetanud, mida arvatavalt ta ei teinud). Odavam on tõesti kõik sellised jupid vahetada õigeaegselt.
Igatahes nüüdsest pean 12 augustil oma teist sünnipäeva.
Kommenteeriks siia juurde, et mul mõlemad esiratta-laagrid vahetusse läinud ja mõlemal juhul on laager enda õhtaleminekust kriuksumisega märku andnud. See heli peaks defenderi üpris olematu heli-isolatsiooni juures küllalt hästi kuulda olema.
Igatahes ei tasuks kriuksumises esmalt süüdistada piduriklotse (nagu ma esimesel korral tegin... sain laagri ikka päris siniseks), vaid pigem näpp vastu rattarummu panna - tavaolukorras see soojaks ei lähe.
PS. ise-ehitajate nurgapealt:
Keegi kogemustega kodanik võiks nõu anda, kui tugevasti tuleks laager kinni pingutada...
Omalt poolt soovitan otsida välja 12-kant-võti mõõduga 13 ja pikema siseauguga toruvõti suurusega ~53mm.
Igatahes ei tasuks kriuksumises esmalt süüdistada piduriklotse (nagu ma esimesel korral tegin... sain laagri ikka päris siniseks), vaid pigem näpp vastu rattarummu panna - tavaolukorras see soojaks ei lähe.
PS. ise-ehitajate nurgapealt:
Keegi kogemustega kodanik võiks nõu anda, kui tugevasti tuleks laager kinni pingutada...
Omalt poolt soovitan otsida välja 12-kant-võti mõõduga 13 ja pikema siseauguga toruvõti suurusega ~53mm.
Proovin õhtul Service manualist vajalikud njuutonmeetrid üles leida... kui Veiko must ette ei jõuaLauri kirjutas:PS. ise-ehitajate nurgapealt:
Keegi kogemustega kodanik võiks nõu anda, kui tugevasti tuleks laager kinni pingutada..
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!