Külgsuunalised istmed vol2
-
- Land Rover-mu uus armastus!
- Postitusi: 1
- Liitunud: T Jaan 31, 2006 20:36
- Asukoht: Tallinn
Mul def 110, 8+1 istet, neist 4 põiki ja passis kiirusepiirang 60km/h. Kui piirang tõesti on vägivaldselt lisatud, oleks kena sellest lahti saada, kunagi ju ei tea millal tubli korravalvur põhjalikult passi vaadata otsustab, eriti trassil. Pealegi - kuskil pole kirjas täpselt, et kas kiirusepiirang kehtb ka üksi sõites (kui keegi põiki ei istu).
Arvan, et kõige mõistlikum oleks kõik üheskoos minna ARK-sse lüüa oma avaldused tehnilises passi olevate andmete muutmiseks letti. Huvitav, mis näo teekid ARK inimesed kui KORRAGA tuleks ca 10 LR Defeka omaniku ja hakkaks endale istmeid ning 60 km/h piirangu eemaldamist?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
http://www.ark.ee/atp/doc.php?33561
vaadates oleks meie vetsluspartneriks ilmselt Andres Soots.
vaadates oleks meie vetsluspartneriks ilmselt Andres Soots.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Ma armastan offroad-i!
- Postitusi: 11
- Liitunud: R Juul 22, 2005 10:06
Veidi lisainfot:
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
Kood 112. Turvavöö
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite istmetel, millel istuja on näoga või seljaga sõidusuunas, peavad olema E-reegli nr 16 või direktiivi 77/541/EMÜ nõuetele vastavad turvavööd. Samadele nõuetele peavad vastama kõik muud sõiduki turvaseadmed. Turvavööd ei nõuta:
kokkupandavatel klappistmetel;
.....
N1 kategooria sõiduk mootorsõiduk, mida kasutatakse veoste veoks ja mille täismass ei ületa 3,5 t. Sõitjateruumis ei tohi olla üle kahe istmerea ja sõitjateruum peab olema veoseruumist eraldatud vaheseinaga. Veoseruum võib olla kinnine, lahtine või kombineeritud (osa ruumist on kinnine). Sõiduk loetakse N 1 kategooria sõidukiks, kui ta täidab järgmisi tingimusi:
1) istekohtade arv, välja arvatud juhi iste, ei ole suurem kui kuus, kusjuures istekoht loetakse olemasolevaks, kui istme kinnituskohtadele on vaba juurdepääs ja neid saab kasutada istme kinnitamiseks. Istekohaks ei loeta sellist kohta, mille istme kinnituskohtade kasutamine on füüsiliselt takistatud selliselt (kinnituskohtadele on keevitatud katteplaat, paigaldatud samalaadne osa, seade jne), et tavakasutuses olevate tööriistadega ei ole võimalik muuta istme kinnituskohti kasutuskõlblikeks;
......
ja see on ainus lõik kus kohtab fraasi "istekohaks ei loeta"
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
Kood 112. Turvavöö
Nõuded: 1) M ja N kategooria sõidukite istmetel, millel istuja on näoga või seljaga sõidusuunas, peavad olema E-reegli nr 16 või direktiivi 77/541/EMÜ nõuetele vastavad turvavööd. Samadele nõuetele peavad vastama kõik muud sõiduki turvaseadmed. Turvavööd ei nõuta:
kokkupandavatel klappistmetel;
.....
N1 kategooria sõiduk mootorsõiduk, mida kasutatakse veoste veoks ja mille täismass ei ületa 3,5 t. Sõitjateruumis ei tohi olla üle kahe istmerea ja sõitjateruum peab olema veoseruumist eraldatud vaheseinaga. Veoseruum võib olla kinnine, lahtine või kombineeritud (osa ruumist on kinnine). Sõiduk loetakse N 1 kategooria sõidukiks, kui ta täidab järgmisi tingimusi:
1) istekohtade arv, välja arvatud juhi iste, ei ole suurem kui kuus, kusjuures istekoht loetakse olemasolevaks, kui istme kinnituskohtadele on vaba juurdepääs ja neid saab kasutada istme kinnitamiseks. Istekohaks ei loeta sellist kohta, mille istme kinnituskohtade kasutamine on füüsiliselt takistatud selliselt (kinnituskohtadele on keevitatud katteplaat, paigaldatud samalaadne osa, seade jne), et tavakasutuses olevate tööriistadega ei ole võimalik muuta istme kinnituskohti kasutuskõlblikeks;
......
ja see on ainus lõik kus kohtab fraasi "istekohaks ei loeta"
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
"Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded"
Teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määrus nr 50
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
istmeid puudutav osa:
-------
Kood 612. Istmed, nende kinnitus, reguleeritavus ja tugevus
Nõuded: 1) peab olema valmistaja juhendi kohane ja toimima;
2) sõidu ajal kasutatav iste, istme tugevus, istme kinnitused sõiduki kerele ja istme reguleerimise seadmed peavad vastama valmistaja juhendile ja olema sertifitseeritud vastavalt E-reeglile nr 17 või direktiivile 74/408/EMÜ. M2 ja M3 kategooria sõidukite istmed peavad vastama E-reegli nr 80 nõuetele ja omama sellekohast sertifikaati. Sõiduki valmistaja soovi kohaselt võib M2 kategooria sõiduki istme kinnitus ja reguleeritavus olla sertifitseeritud ja tunnustatud E-reegli nr 17 kohaselt. Kokkupandavatele, sõidusuunaga rööbiti või sõitja selja asendiga sõidusuunas paigutatud istmetele eeltoodud reeglid ja direktiivid ei laine.
-----------
juristide sõnul punkti 2 viimase lause kohaselt puudutab kokkupandavaid istmeid vaid punkt 1. " peab olema valmistaja juhendi kohane ja toimima;"
Teede- ja sideministri 18. mai 2001. a määrus nr 50
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=949524
istmeid puudutav osa:
-------
Kood 612. Istmed, nende kinnitus, reguleeritavus ja tugevus
Nõuded: 1) peab olema valmistaja juhendi kohane ja toimima;
2) sõidu ajal kasutatav iste, istme tugevus, istme kinnitused sõiduki kerele ja istme reguleerimise seadmed peavad vastama valmistaja juhendile ja olema sertifitseeritud vastavalt E-reeglile nr 17 või direktiivile 74/408/EMÜ. M2 ja M3 kategooria sõidukite istmed peavad vastama E-reegli nr 80 nõuetele ja omama sellekohast sertifikaati. Sõiduki valmistaja soovi kohaselt võib M2 kategooria sõiduki istme kinnitus ja reguleeritavus olla sertifitseeritud ja tunnustatud E-reegli nr 17 kohaselt. Kokkupandavatele, sõidusuunaga rööbiti või sõitja selja asendiga sõidusuunas paigutatud istmetele eeltoodud reeglid ja direktiivid ei laine.
-----------
juristide sõnul punkti 2 viimase lause kohaselt puudutab kokkupandavaid istmeid vaid punkt 1. " peab olema valmistaja juhendi kohane ja toimima;"
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 04:ET:HTML
2. Liikmesriikide pädevad asutused peavad üksteisele kuu aja jooksul teatama mistahes EMÜ tüübikinnituse tühistamisest ja selle põhjustest.
ehk siis peaks olema ka eesti ARK- i saabunud kiri selle kohta et disco tagumised istmed on paha paha
ja klappiste on iste mis iste
aga enne ootame demagoogiat täis vastuse ära
NÕUKOGU DIREKTIIV 76/115/EMÜ,
18. detsember 1975,
mootorsõidukite turvavööde kinnituspunkte käsitlevate liikmesriikide õigusaktide ühtlustamise kohta
http://europa.eu.int/eur-lex/et/dd/docs ... 115-ET.doc
1.6. /iste/ ühele täiskasvanule mõeldud ühes tükis konstruktsioon koos istmekattega, mis võib, aga ei tarvitse olla sõiduki kerega lahutamatult ühendatud. Terminiga tähistatakse nii üksikistet kui ühele isikule mõeldud pinkistme osa;
1.9. /klappiste/ aeg-ajalt kasutamiseks mõeldud lisaiste, mis on ruumi kokkuhoidmiseks tavaliselt üles tõstetud;
2. Liikmesriikide pädevad asutused peavad üksteisele kuu aja jooksul teatama mistahes EMÜ tüübikinnituse tühistamisest ja selle põhjustest.
ehk siis peaks olema ka eesti ARK- i saabunud kiri selle kohta et disco tagumised istmed on paha paha
ja klappiste on iste mis iste
aga enne ootame demagoogiat täis vastuse ära
NÕUKOGU DIREKTIIV 76/115/EMÜ,
18. detsember 1975,
mootorsõidukite turvavööde kinnituspunkte käsitlevate liikmesriikide õigusaktide ühtlustamise kohta
http://europa.eu.int/eur-lex/et/dd/docs ... 115-ET.doc
1.6. /iste/ ühele täiskasvanule mõeldud ühes tükis konstruktsioon koos istmekattega, mis võib, aga ei tarvitse olla sõiduki kerega lahutamatult ühendatud. Terminiga tähistatakse nii üksikistet kui ühele isikule mõeldud pinkistme osa;
1.9. /klappiste/ aeg-ajalt kasutamiseks mõeldud lisaiste, mis on ruumi kokkuhoidmiseks tavaliselt üles tõstetud;
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Landy on kenasti minu ARK-i ja MKM-i läkitatud ekirjad siia postitanud.
Aga ei ole mulle vastust nädalaga ei ARK-ist ega MKM-ist tulnud, eks hakkan telefonitsi asja uurima.
Seniks väike lugemisvara - ARK-i registreerimiseelse ülevaatuse angaaris nägi ülevaataja läbi klaaside lahtitehtud istmeid ja ütles kohe: "need pole istmed" ja suruti minu protestide peale pihku selline paber:
Mahatõmmatud kohad on tegelikult roosa markeriga märgitud (paljundusmasin-scanner pole kõige teravam pliiats karbis).
Seal kirjas "Tervitades A. Soots", "Andres Soots", "telefon:6201 251"
tom
Aga ei ole mulle vastust nädalaga ei ARK-ist ega MKM-ist tulnud, eks hakkan telefonitsi asja uurima.
Seniks väike lugemisvara - ARK-i registreerimiseelse ülevaatuse angaaris nägi ülevaataja läbi klaaside lahtitehtud istmeid ja ütles kohe: "need pole istmed" ja suruti minu protestide peale pihku selline paber:
Mahatõmmatud kohad on tegelikult roosa markeriga märgitud (paljundusmasin-scanner pole kõige teravam pliiats karbis).
Seal kirjas "Tervitades A. Soots", "Andres Soots", "telefon:6201 251"
tom
Viimati muutis tt, R Aug 24, 2007 12:58, muudetud 1 kord kokku.
Üks väike täpsustus.
Mina olen siin kurtnud selle üle, et passis kiiruspiirang 60 km/h.
See piirang tuleneski sellest, et minul Defekas 7 istet.
Kui rahulduks kahega poleks ka piirangut.
Tegelikkuses peaks üldse ARK-ga rääkima Land Roverite teemadel, sest nagu mainisin lisati mulle passi ka rehvinõue (235).
Tundub, et seal on ikka väga suur segadus.
Tervitades
Indrek Peedo
Tel.5020705
Mina olen siin kurtnud selle üle, et passis kiiruspiirang 60 km/h.
See piirang tuleneski sellest, et minul Defekas 7 istet.
Kui rahulduks kahega poleks ka piirangut.
Tegelikkuses peaks üldse ARK-ga rääkima Land Roverite teemadel, sest nagu mainisin lisati mulle passi ka rehvinõue (235).
Tundub, et seal on ikka väga suur segadus.
Tervitades
Indrek Peedo
Tel.5020705
ehk siis sinu defekas on bussiks tehtud (mis kategooria sõiduk sul liikluskindlustuspoliisilt vastu vaatab?)Indrek kirjutas: Mina olen siin kurtnud selle üle, et passis kiiruspiirang 60 km/h.
See piirang tuleneski sellest, et minul Defekas 7 istet.
Kui rahulduks kahega poleks ka piirangut.
ja kui on buss siis
https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=1026522
Mootorsõiduki ja selle haagise tehnoseisundile ja varustusele esitatavad nõuded
Vastu võetud teede- ja sideministri 18.05.2001. a määrusega nr 50 ( RTL 2001, 69, 941), jõustunud 15.06.2001.
Grupp 9
LISANÕUDED BUSSILE
Kood 901. Üldnõuded bussile
Nõuded:
...
13) bussi lubatud suurim sõidukiirus on 60 kilomeetrit tunnis, kui bussis on seisvad või küljega sõidusuunas istmetel istuvad sõitjad. Küljega sõidusuunas paiknevad istmed on lubatud I, II ja A klassi bussil;
...
Loodetavasti ka liiklusjärelvalvet teostav politseiametnik saab aru sellest, et kui seisvaid ega küljega sõidusuunas reisijaid su bussis parasjagu pole siis see kiirusepiirang ei kehti.
ohh kus sa sellega!Tundub, et seal on ikka väga suur segadus.
päev otsa üritanud tehoosakonnast kedagi telefonitsi tabada...
hommseks ehk soojendusradikas ja hammasrihm vahetatud, tahaks nädalavahetusel juba eesti numbriga liigelda... 7-kesi s.h. 2 külgsuunas
tom
pandi mul siis passi reedel 5 kohta. herr sootsi polnd majas ja sõita ju tahaks.tai kirjutas:kas kõrvalseisjad ka midagi teha saaksid, et aidata kiirendada protsessi - me kõik tahame sõita 7 kesi 90 km/h
kui see võimalik oleks...
kummagile emailile (ARK ja MKM) pole vastust tulnud. seepärast saadan lähipäevil tähitud kirjana, paberkandjal, teabenõude, millele on ametiasutusel aega vastata 30 päeva.
asja kiirendamiseks kas aitaks või teeks hullemaks, kui seda teabenõuet tuleb 10 tykki?
ma kohendan veidi teksti ja postitan siia, eks kambapeale võib teha redaktsioonilisi parandusi
tom