LR vs RR
LR vs RR
Tervitus,
Mul tekkis selline imelik küsimus ning loodan ,et see on siin õige koht kuhu kirjutada.
Land ROver Dicovery/Defender vs Range Rover, mis on ühe auto eelised teisele ja vastupidi.
Vabandage kui see küsimus selline imelik tuli aga ma soovin endale need asjad selgeks saada.
Tervitades
Toilu
Mul tekkis selline imelik küsimus ning loodan ,et see on siin õige koht kuhu kirjutada.
Land ROver Dicovery/Defender vs Range Rover, mis on ühe auto eelised teisele ja vastupidi.
Vabandage kui see küsimus selline imelik tuli aga ma soovin endale need asjad selgeks saada.
Tervitades
Toilu
Metsas näme rsk!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Kas ikka on kergem?Discovery kirjutas:Seda teemat on siin tegelikult üsna põhjalikult juba lahatud, püüa üles leida.
Mina tooksin Disco ja RR vahel veel ühe erinevuse välja, mis minu arust maastikul maksma hakkab - kaal. Disco on kergem. Ja märksa kitsam, lühem. Teatud olukordades on need asjaolud suureks plussiks.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Defender , Duiscovery I, RR Classic- Sisuliselt sama veermik ja käigusosa ning mootorivalik, kuid erineva mugavusastmega "kuut". (v.a. 2007 ja edasi Defender) . Pea 100% kodustes tingimustes remonditav
Seega vastupidavsuselt ja maastikusuutlikuslet sama, vahe vaid (maantee)sõidu mugavuses ja lisavrustuses. 100%Land rover
Discovery II- Hea ja mugav kuid samas ka võimekas maastur. Osa lahendusi BMW meeste töölaualt ja need on nõrgaks kohaks. Kõike enam ise kodus remontida ei saa.
Discovery III - Hüvasti land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp". Samas mugav ja hea maantee- ning maastikusuutlikusega.
RR II(P38A) - luksuslik, mugav, turvaline ja samas odav osta aga kallis pidada. Ohtralt tüüpprobleeme. Viimane talsildadel ja täisraamilluksusmaastur.
RR III- Hüvasti Land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp" Palju tüüpvigu, eriti algusaaste mudelitel. Samas mugav ja luksuslik. Saab ka maasti kulkeregemate ülesannetega hakkama.
RR Sport- Hüvasti Land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp" Saab kiireti mööda maanteed sõita.l. Samas mugav ja luksuslik. Saab ka maastikul keregemate ülesannetega hakkama.
Seega vastupidavsuselt ja maastikusuutlikuslet sama, vahe vaid (maantee)sõidu mugavuses ja lisavrustuses. 100%Land rover
Discovery II- Hea ja mugav kuid samas ka võimekas maastur. Osa lahendusi BMW meeste töölaualt ja need on nõrgaks kohaks. Kõike enam ise kodus remontida ei saa.
Discovery III - Hüvasti land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp". Samas mugav ja hea maantee- ning maastikusuutlikusega.
RR II(P38A) - luksuslik, mugav, turvaline ja samas odav osta aga kallis pidada. Ohtralt tüüpprobleeme. Viimane talsildadel ja täisraamilluksusmaastur.
RR III- Hüvasti Land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp" Palju tüüpvigu, eriti algusaaste mudelitel. Samas mugav ja luksuslik. Saab ka maasti kulkeregemate ülesannetega hakkama.
RR Sport- Hüvasti Land Rover, elagu Fordi ja BMW elektroonika ning "pesumasina nupp" Saab kiireti mööda maanteed sõita.l. Samas mugav ja luksuslik. Saab ka maastikul keregemate ülesannetega hakkama.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Siit siis ikkagi võiks vaikselt järeldusi tegema hakata ,et võta parem
LR DI ja naudi seda ...
Ise kaldun just selle LR DI poole kuna seda pole ka eriti kahju kriipida kui juhuslikult mõni oks metsas vastu keret läheb.
RR on selline maiesteetlik kena ilus küll ning isegi olen kuuld ,et RR aasta 2001 isend V8 mootor bena pidi väga karm remoda olema.
Teemat veel lukku ei pane .. ootan huviga järge kõikidelt foorumi liikmetelt selle kohta veel
Toilu - asi hakkab juba ilmet võtma.
LR DI ja naudi seda ...

Ise kaldun just selle LR DI poole kuna seda pole ka eriti kahju kriipida kui juhuslikult mõni oks metsas vastu keret läheb.
RR on selline maiesteetlik kena ilus küll ning isegi olen kuuld ,et RR aasta 2001 isend V8 mootor bena pidi väga karm remoda olema.
Teemat veel lukku ei pane .. ootan huviga järge kõikidelt foorumi liikmetelt selle kohta veel

Toilu - asi hakkab juba ilmet võtma.
Metsas näme rsk!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Ei arva, et RR P38't (94-2001) raske remontida oleks.
Mul endal 2000 ning kui ikka vaja siis enamik töid saab ise ära teha.
Elektroonikaga ehk ei - vaja MG'd või IC'd.
Kuid igasugused mehhaanilised korrastused/vahetused on täitsa teostatavad ka koduhoovi peal.
Kõige raskem asi siiani oli "Radius arm"'i pukside vahetus - kuid tehtud sai
Mul endal 2000 ning kui ikka vaja siis enamik töid saab ise ära teha.
Elektroonikaga ehk ei - vaja MG'd või IC'd.
Kuid igasugused mehhaanilised korrastused/vahetused on täitsa teostatavad ka koduhoovi peal.
Kõige raskem asi siiani oli "Radius arm"'i pukside vahetus - kuid tehtud sai

- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu