Defender 2007 Eestis!
Defender 2007 Eestis!
Mõned päevad tagsi jõudis Eestisse esimene ametlikult maal etoodud uus Defender:
http://www.tasso.biz/Defender/album/
Peagi peaks ka 110 proovisõiduautona saabuma.
http://www.tasso.biz/Defender/album/
Peagi peaks ka 110 proovisõiduautona saabuma.
Viimati muutis landy, N Juul 05, 2007 11:46, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tere,
Eile suutsime Vilojetis müügimehed niikaugele viia, et ka MY2007 90 SW tegi testisõitu. Tõsi, mitte küll sihipärast. Sõit koosnes pärnu maanteel 90-ga kruisimisest ja kergest rambitestist.
Hoiatan, et minu eelnev defenderikogemus on suht olematu, nii et osade asjadega võin puusse panna. Seega kriitika on teretulnud.
Subjektiivne hinnang: Defender tundus maanteesõidul parajalt jäik. Linnas isegi liiga jäik. Koormaks oli kolm keskmiselt 100 kilost inimest, aga see on vist liiga vähe, sest Kadaka teel oleks ikka pidanud kustukummi hammaste vahele panema. Pöörderaadius on ka aukartustäratav.
Üle 185 cm inimesel on keeruline 90 SW-s üldse mingit kohta leida, kus istuma mahuks. Kõige mugavam oli rooli taga. Kõrvalistmel olid põlved armatuuris ja tagaistmel pea lae all viltu.
Rambitestil (sõites ühe esirattaga ca 45-kraadisele pinnale) juhtus see, et veojõukontroll sekkus suht koheselt ja lasi kergema tagaratta ringi käima. Difrilukk ei mänginud seejuures erilist rolli s.t ühte ratast ei saanud maast lahti ka difriluku korral. Tundub, et Defeka puhul on rõhku pööratud teelpüsimisele. TC mahavõtmisvõimalust ka esmapilgul ei näinud, nii et kraavist läbisõit on paras üritus.
Fordi mootor tahab normaalseks sõiduks korralikke pöördeid. Seepärast ilmselt ka 6-käiguline kast. Mul pole nii paljude käikudega masinasse enne asja olnud, kui mõni traktor välja arvata, nii et käikude lappimine oli asi iseeneses. Sidur käis ka kummaliselt kergelt ja pedaall tundus jala all veidralt. Võimalik, et mu sõiduasend oli vale. Automaatkasti võimalus oleks tõeliselt kõva müügiargument
Head ka natuke siia vahele: Meeldiv on muidugi see, et Defender näeb välja nagu Defender kunagi. Vahekast-sillad nägid välja nagu vanasti, jõuväljavõtukoht k.a.
Kui vaadata, mis 90-ned Soome lattu tulemas on, siis kipuvad need kõik olema S varustuses SW-d ABS+ETC-ga. Seega 30k lisa EEKu raadio, tekstiilist mattide-istmete, elektriakende ja esiporilapakate eest + 25k EEK ABS eest.
Kellel vaja plank-Defenderit, mis ennast ise maastikul juhtima ei kipu, tuleb see ekstra tellida.
DIY tööna tuleks kriitilisematel sõitjatel natuke pigimatti paigaldada, sest mootorimüra salongis on üsana arvestatav. Sõiduhääli eriti kuulda polnud.
Võimalik, et 110 käitub/tundub teisiti, aga seniks olen oma kummist Disco1-ga rahul ja poodi ei kipu.
Edu ja jõudu
Kalev
Eile suutsime Vilojetis müügimehed niikaugele viia, et ka MY2007 90 SW tegi testisõitu. Tõsi, mitte küll sihipärast. Sõit koosnes pärnu maanteel 90-ga kruisimisest ja kergest rambitestist.
Hoiatan, et minu eelnev defenderikogemus on suht olematu, nii et osade asjadega võin puusse panna. Seega kriitika on teretulnud.
Subjektiivne hinnang: Defender tundus maanteesõidul parajalt jäik. Linnas isegi liiga jäik. Koormaks oli kolm keskmiselt 100 kilost inimest, aga see on vist liiga vähe, sest Kadaka teel oleks ikka pidanud kustukummi hammaste vahele panema. Pöörderaadius on ka aukartustäratav.
Üle 185 cm inimesel on keeruline 90 SW-s üldse mingit kohta leida, kus istuma mahuks. Kõige mugavam oli rooli taga. Kõrvalistmel olid põlved armatuuris ja tagaistmel pea lae all viltu.
Rambitestil (sõites ühe esirattaga ca 45-kraadisele pinnale) juhtus see, et veojõukontroll sekkus suht koheselt ja lasi kergema tagaratta ringi käima. Difrilukk ei mänginud seejuures erilist rolli s.t ühte ratast ei saanud maast lahti ka difriluku korral. Tundub, et Defeka puhul on rõhku pööratud teelpüsimisele. TC mahavõtmisvõimalust ka esmapilgul ei näinud, nii et kraavist läbisõit on paras üritus.
Fordi mootor tahab normaalseks sõiduks korralikke pöördeid. Seepärast ilmselt ka 6-käiguline kast. Mul pole nii paljude käikudega masinasse enne asja olnud, kui mõni traktor välja arvata, nii et käikude lappimine oli asi iseeneses. Sidur käis ka kummaliselt kergelt ja pedaall tundus jala all veidralt. Võimalik, et mu sõiduasend oli vale. Automaatkasti võimalus oleks tõeliselt kõva müügiargument
Head ka natuke siia vahele: Meeldiv on muidugi see, et Defender näeb välja nagu Defender kunagi. Vahekast-sillad nägid välja nagu vanasti, jõuväljavõtukoht k.a.
Kui vaadata, mis 90-ned Soome lattu tulemas on, siis kipuvad need kõik olema S varustuses SW-d ABS+ETC-ga. Seega 30k lisa EEKu raadio, tekstiilist mattide-istmete, elektriakende ja esiporilapakate eest + 25k EEK ABS eest.
Kellel vaja plank-Defenderit, mis ennast ise maastikul juhtima ei kipu, tuleb see ekstra tellida.
DIY tööna tuleks kriitilisematel sõitjatel natuke pigimatti paigaldada, sest mootorimüra salongis on üsana arvestatav. Sõiduhääli eriti kuulda polnud.
Võimalik, et 110 käitub/tundub teisiti, aga seniks olen oma kummist Disco1-ga rahul ja poodi ei kipu.
Edu ja jõudu
Kalev
Vaadyes seda pilti:
http://www.tasso.biz/Defender/album/slides/114_1426.JPG
tekkis küsimus, et kuda see keskdifri lukk sisse lülitub.
Kleepsul pole selle kohta ühtegi viidet...
http://www.tasso.biz/Defender/album/slides/114_1426.JPG
tekkis küsimus, et kuda see keskdifri lukk sisse lülitub.
Kleepsul pole selle kohta ühtegi viidet...
Viimati muutis landy, K Juul 04, 2007 21:34, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Lülitub nagu muiste, vähemalt salongist vaadatuna. Difriluku juhend jääb pildil täpselt käigukangi taha. Info näha ka kangi nupul. 60km/h on max lubatud kiirus lukus difri korral. Mis aga tegelikult difri lukustamisel juhtuma hakkab, ei oska peale vaadates öelda. Veokontroll ja difrilukk ei tundu olemuslikult teineteist sallivat.
Mis veel imestama pani, oli roverikolks(TM) paigaltvõtul. Aga see võib tulla ka sellest, et siduri võtmishetke on alguses raske tunnetada. Kuulda oli seda näiteks Kadaka tee tõusul paigalt võttes. Kui see juba uuel masinal küljes on, ei usu, et see aja jooksul ise paraneb.
Kalev
Mis veel imestama pani, oli roverikolks(TM) paigaltvõtul. Aga see võib tulla ka sellest, et siduri võtmishetke on alguses raske tunnetada. Kuulda oli seda näiteks Kadaka tee tõusul paigalt võttes. Kui see juba uuel masinal küljes on, ei usu, et see aja jooksul ise paraneb.
Kalev
Tõesti, kui tähelepanelikult aeglusti kangi uurida, siis on jah näha. Õige jah, vahekast jäi ju masinal sama, kui eelmisle defekal.Myller kirjutas:Lülitub nagu muiste, vähemalt salongist vaadatuna. Difriluku juhend jääb pildil täpselt käigukangi taha. Info näha ka kangi nupul. 60km/h on max lubatud kiirus lukus difri korral. Mis aga tegelikult difri lukustamisel juhtuma hakkab, ei oska peale vaadates öelda. Veokontroll ja difrilukk ei tundu olemuslikult teineteist sallivat.
Kusjuures vanema põlvkonna veojõu kontrollid olid üsn ainteligentsed ja abivalmid. Kui hästi läheb,siis ehk õnnetub see veojõukontroll mõne kaitsme eemldamisega ellimineerida või ise mõni lüliti vahele aretada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Defekat oma silmaga veel vaatamas käinud pole, kuid Vilojeti kobrulehte sai küll külastatud ning muuhulgas ka hinnakirja uuritud. Ei tea, kas ajada seda auto piltide nägemisest tingitud eufoorilise seisundi kaela, kuid mulle jäi mulje, et uue Defeka hinnad pole varasema mudeliga võrreldes tõusnud, vaid on jäänud täiesti viisakale tasemele...
Seal on ju eekmise mudeli kirjeldus ja hinnad 
http://www.landrover.fi/uudetautot.asp? ... i=defender

http://www.landrover.fi/uudetautot.asp? ... i=defender
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Need uued hinnad lähevad ka suht samasse auku. Nii 400-500 vahel. Peaaegu kõik on lisavarustus, mis on Defenderi puhul iseenesest armas. Kerevärvi katuse ja metallic-värvi asemel saab näiteks vintsi jne jne ;)
Küsisin umbes kaks korda, kas ARB puhul garantii katki ei lähe. Ei pidavat minema, kui see õiges kohas paigaldada
Kalev
Küsisin umbes kaks korda, kas ARB puhul garantii katki ei lähe. Ei pidavat minema, kui see õiges kohas paigaldada
Kalev
-
- Kindralihakatis
- Postitusi: 211
- Liitunud: N Juun 21, 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tere...
Mis puudutab hinnakirja siis on see kodukal vana kuna IT-i mees on laisk.
Sõidukogemuse kohta kommenteeriks niipalju, et defenderiga sõites ei tohiks ju eriti mugavust oodata ta on defnder ju
Küll aga on Land Roveril pakuda teisi mudeleid mis on palju mugavamad sõita ja mis on ka metsas tublid. Hõbedane auto on tänaseks meie salongist välja sõitnud ja Saaremaal uue omaniku käes. Eks ju tegelikult kõige esimene defender 07MY toodi eestisse kuskilt hollandist vist ja seegi auto on saaremaal. Varsti peaks vist ka kolmas defender sinna minema kuid see ei ole veel nii kindel...
Mis puudutab hinnakirja siis on see kodukal vana kuna IT-i mees on laisk.
Sõidukogemuse kohta kommenteeriks niipalju, et defenderiga sõites ei tohiks ju eriti mugavust oodata ta on defnder ju

-
- Kindralihakatis
- Postitusi: 211
- Liitunud: N Juun 21, 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Defender 2007MY
90SW E 410 000.-
90SW S - 440 000.-
90SW SE - 475 000.-
110SW E - 455 000.-
110SW S - 485000.-
110SW SE - 520 000.-
130 Double Cab PickUp E - 495 000.-
130 Double Cab PickUp S - 520 000.-
Metallikvärv 8000.-
Kerevärvi katus 6000.-
Mitteblokeeruvad pidurid (ABS)/Stabiilsus kontroll (ETC) 27 250.-
Konditsioneer 25 025.-
Valuveljed 19 500.-
Tekstiilistmed ( E varustusastmele ) 4000.-
Kolmas istmerida / 7 istet (110SW) 9250.-
90SW/110SW E varustus / baasvarustus
2,4l ühisanumsissepritse diiselmootor 120 hj / 369nm
6.käiguline manuaalkäigukast
Immobilaiser
Mahuanduriga signalisatsioon
Soojendusega tagaaken ja tagumine kojamees (SW)
Tagumised porilapid
Kummist salongimatid (ees ja taga)
Vinüülistmed
Madal laegas keskkonsoolis
Raadiovalmidus (ilma kõlariteta)
Terasveljed
90SW/110SW S-Lisanduvad
Kerevärvi rattakoopad
Esimesed porilapid
Toonitud klaasid
Tekstiilist põrandamatid
CD-mängija üheleplaadile
Elektrilised esiaknad
Kesklukustust puldist
90SW/110SW SE-lisanduvad
Brunel esitulede ümbris
Brunel esivõre
Astmelauad
Tagaukse pakivõrk
Nahkrool
Poolnahkistmed
Kaarditaskud juhi ja kõrvalistuja seljatugedes
CD-mängija ühele plaadile / MP3, AUX
Soojendusega esiklaas
Soojendusega esiistmed
Kõrge laegas keskkonsoolis
90SW E 410 000.-
90SW S - 440 000.-
90SW SE - 475 000.-
110SW E - 455 000.-
110SW S - 485000.-
110SW SE - 520 000.-
130 Double Cab PickUp E - 495 000.-
130 Double Cab PickUp S - 520 000.-
Metallikvärv 8000.-
Kerevärvi katus 6000.-
Mitteblokeeruvad pidurid (ABS)/Stabiilsus kontroll (ETC) 27 250.-
Konditsioneer 25 025.-
Valuveljed 19 500.-
Tekstiilistmed ( E varustusastmele ) 4000.-
Kolmas istmerida / 7 istet (110SW) 9250.-
90SW/110SW E varustus / baasvarustus
2,4l ühisanumsissepritse diiselmootor 120 hj / 369nm
6.käiguline manuaalkäigukast
Immobilaiser
Mahuanduriga signalisatsioon
Soojendusega tagaaken ja tagumine kojamees (SW)
Tagumised porilapid
Kummist salongimatid (ees ja taga)
Vinüülistmed
Madal laegas keskkonsoolis
Raadiovalmidus (ilma kõlariteta)
Terasveljed
90SW/110SW S-Lisanduvad
Kerevärvi rattakoopad
Esimesed porilapid
Toonitud klaasid
Tekstiilist põrandamatid
CD-mängija üheleplaadile
Elektrilised esiaknad
Kesklukustust puldist
90SW/110SW SE-lisanduvad
Brunel esitulede ümbris
Brunel esivõre
Astmelauad
Tagaukse pakivõrk
Nahkrool
Poolnahkistmed
Kaarditaskud juhi ja kõrvalistuja seljatugedes
CD-mängija ühele plaadile / MP3, AUX
Soojendusega esiklaas
Soojendusega esiistmed
Kõrge laegas keskkonsoolis
Kas on infot, mill 90/110kastikad, 110 DoubleCab ja 110 HCPU toomisesse/müüki jõuavad?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Kindralihakatis
- Postitusi: 211
- Liitunud: N Juun 21, 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaatasin meie ladu ja safari van 110 oli täitsa olemas kuid mingil kummalisel põhjusel ei olnud seal eesti hinda. Kui tahad omale sellise osta siis saad selle hinnaga umbes 850 000.- ( soome maksud )
Imelik aga hetkel on see nii.... DubleCab on hinnakirjas olemas 130 kuid 110..... hetkel info puudub. Kui saan mingit uut infot siis kirjutan jälle
Imelik aga hetkel on see nii.... DubleCab on hinnakirjas olemas 130 kuid 110..... hetkel info puudub. Kui saan mingit uut infot siis kirjutan jälle

-
- Kindralihakatis
- Postitusi: 211
- Liitunud: N Juun 21, 2007 23:06
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Varuge veel paar päeva kannatust ja siis on ka Inchcape Demo Defender tänaval ja sõidab ringi. Kui kellelgi on huvi ja tahtmist siis ootan kas e-maili kaido.kabral@vilojett.ee või helistage mulle 5084064 ja läheme sõidame veits.
Demoks tuleb Defender SE SW must ja kõik tehasepoolt pakutavad lisad on küljes.
Demoks tuleb Defender SE SW must ja kõik tehasepoolt pakutavad lisad on küljes.