EAS ei tõsta autot üles
EAS ei tõsta autot üles
Autoks RR 2.5DSE
Auto käis teeninduses mootoripatjade vahetuses ja peale seda ei tõsta autot üles. Alla lasi, kuid üles ei tulnud. Kaks tuld jäävad vilkuma näidikul, kui tõsta tahad. Mis nad seal tuksi keerata võisid?
Auto käis teeninduses mootoripatjade vahetuses ja peale seda ei tõsta autot üles. Alla lasi, kuid üles ei tulnud. Kaks tuld jäävad vilkuma näidikul, kui tõsta tahad. Mis nad seal tuksi keerata võisid?
Range Rover 2.5 DSE
Ilmslet mingid andurite pistikud lahti/katki.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Hõiskasin liiga vara vist. Hommikul nüüd oli enne käima panekut oli auto sel kõrgusel kuhu ta eilsest jäi. Käima pannes ja natuke manööverdades vajus aga tagumik alla ja enam üles ei tõstnudki. Sõitsin natuke ringi ja näppisin nuppe ning kaitsmeid ja mingi ajapärast oli tagumiku üles tõstnud. Õhu leket ei tohiks ju olla, kui öö jooksul alla ei vaju. Kompressor ka töötas. Milles viga võib peituda?
Range Rover 2.5 DSE
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Siit saaksid päris palju infot EAS'i kohta.Robinho kirjutas:Hõiskasin liiga vara vist. Hommikul nüüd oli enne käima panekut oli auto sel kõrgusel kuhu ta eilsest jäi. Käima pannes ja natuke manööverdades vajus aga tagumik alla ja enam üles ei tõstnudki. Sõitsin natuke ringi ja näppisin nuppe ning kaitsmeid ja mingi ajapärast oli tagumiku üles tõstnud. Õhu leket ei tohiks ju olla, kui öö jooksul alla ei vaju. Kompressor ka töötas. Milles viga võib peituda?
Põhjusi võib olla mitmeid ... kuid üks võimalus on, et kompressor on õhtal.
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Süsteem ei tehtud korda - kõrgusandur sai vahetatud.Robinho kirjutas:Samas kui süsteem paar nädalat tagasi korda sai ehk siis üks eesmine kõrgusandur vahetatud ja kalibreeritud, siis tõstis küll väga kiiresti üles. Kompressor vast nii kiiresti saba ei anna.
Kompressor võib anda otsad suht kiiresti.
Mine ikkagi teenindusse tagasi - tõsiselt.
Nonii, ei tea kas eelmine viga tuli mind tagasi kummitama või on nüüd midagi kapitaalselt tuksis, kuid eile hommikul autoga sõitma hakates jäid kaks kõrgusetaseme tuld vilkuma armatuuris nagu vahetaks ta normaalkõrguselt kõige alumisele kõrgusele. Kõik uksed olid kinni ja auto püsis normaalkõrgusel. Kuna oli kiire ei pööranud sellele eriti tähelepanu, kuid sain umbes 10 km pärast valusalt karistada selle eest. Nimelt lõi siis EAS fault kirja ette ja kõik neli kõrgusetaseme tuld jäid põlema. Auto püsis veel üleval. Sõitsin sihtkohta ära ja unustasin tõe, et peaks tagaluugi lahti jätma, siis ta ei hakka ise lollusi tegema. Loomulikult lasi auto ennast puksidele ja üles enam ei tõstnud. Kojusõit oli lõbus, kuid veel lõbusam tõotab tulla auto kordasaamine. Uurisin kiirelt netist, mis võiks probleem olla, kuid ei leidnud midagi konkreetset. Ilmselt ei ole viga andurites, sest eelmisel korral vigase anduri korral ta tõstis ennast ikkagi üles. Kompressor oli ka soe, et too ilmselt ka töötas. Ei olnud muidugi mahti kõrvaga kuulata seda kapoti alt. Õhkpadi ka ei tohiks probleemiks olla, sest hommikul polnud kumbki ots alla vajunud. Kaitsmed vaatasin ka üle. Õhuklapid äkki?
Kui kellegil tekib mõtteid, siis olen üks suur kõrv. Kõige hullem on see, et autoga pole aega üldse tegeleda ja 6 päeva nädalast on töö kaelas. Ma ei kujuta ettegi, kuidas ma auto pealinna diagnosti saan.
Kui kellegil tekib mõtteid, siis olen üks suur kõrv. Kõige hullem on see, et autoga pole aega üldse tegeleda ja 6 päeva nädalast on töö kaelas. Ma ei kujuta ettegi, kuidas ma auto pealinna diagnosti saan.

Range Rover 2.5 DSE
Ole hea ja täienda oma profiili, ( http://www.landroverclub.ee/foorum/prof ... ditprofile ) et teaksime kus Eesti otsas oled ja ehk saab keegi tulla sind juhendama-aitama.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
Ära pahanda aga kui sul endal pole aega sellega tegeleda siis teistelgi raske aidata - sel juhul lase auto esindusse viia.Robinho kirjutas:Nonii, ei tea kas eelmine viga tuli mind tagasi kummitama või on nüüd midagi kapitaalselt tuksis, kuid eile hommikul autoga sõitma hakates jäid kaks kõrgusetaseme tuld vilkuma armatuuris nagu vahetaks ta normaalkõrguselt kõige alumisele kõrgusele. Kõik uksed olid kinni ja auto püsis normaalkõrgusel. Kuna oli kiire ei pööranud sellele eriti tähelepanu, kuid sain umbes 10 km pärast valusalt karistada selle eest. Nimelt lõi siis EAS fault kirja ette ja kõik neli kõrgusetaseme tuld jäid põlema. Auto püsis veel üleval. Sõitsin sihtkohta ära ja unustasin tõe, et peaks tagaluugi lahti jätma, siis ta ei hakka ise lollusi tegema. Loomulikult lasi auto ennast puksidele ja üles enam ei tõstnud. Kojusõit oli lõbus, kuid veel lõbusam tõotab tulla auto kordasaamine. Uurisin kiirelt netist, mis võiks probleem olla, kuid ei leidnud midagi konkreetset. Ilmselt ei ole viga andurites, sest eelmisel korral vigase anduri korral ta tõstis ennast ikkagi üles. Kompressor oli ka soe, et too ilmselt ka töötas. Ei olnud muidugi mahti kõrvaga kuulata seda kapoti alt. Õhkpadi ka ei tohiks probleemiks olla, sest hommikul polnud kumbki ots alla vajunud. Kaitsmed vaatasin ka üle. Õhuklapid äkki?
Kui kellegil tekib mõtteid, siis olen üks suur kõrv. Kõige hullem on see, et autoga pole aega üldse tegeleda ja 6 päeva nädalast on töö kaelas. Ma ei kujuta ettegi, kuidas ma auto pealinna diagnosti saan.
Kuid nüüd miskit ka kõrvale

Nimelt mina ehitasin enda autole nn alternatiivse õhusüsteemi.
Seda saab kasutada ainult juhtudel, kui kuskilt ei leki - padjad ja torud terved.
Idee peitub iseenesest selles, et neljale torule, mis suunduvad patjadesse panin vahele kolmikukd ning varustasin väljaviigu tavalise autoventiiliga - häda olukorras saab kompressoriga või manuaalse pumbaga suto üles tõsta. Samuti tuleb sel juhul EAS'i aju tagant ära ühendada - mudu laseb peale uuesti käivitamist õhu välja, kuna auto jaoks on tegu ikkagi ohtliku veaga.
-
- MT-rehvid ja muda!
- Postitusi: 185
- Liitunud: K Nov 30, 2005 14:29
- Asukoht: Tallinn Kadriorg/ Saku
Lase kontrollida või kontrolli ise õhkpadjad ikkagi ära. Mul ka masin kohapeal seistes, kui jäi sobivalt seisma, siis õhku välja ei lasknud ja kohati tõstis masina isegi puksidelt üles. Sõitma hakates vajus kohe tagasi, sest õhkpadjad hakkasid liikuma ja katkine tühjenes. Oli ühel padjal plastik kummi küljest lahti ja kui auto paigal seisis, siis vajutas auto raskusega selle lekke kinni.
RR P38A autom. 2,5td 98a.
Ei pahanda aga lähim abi teises Eesti otsas ja treilaga sinna viimine ja toomine läheb üsna kulukaks rääkimata korralduslikust poolest. Eks seda nuputab, kuidas saab.LittleSuzi kirjutas: Ära pahanda aga kui sul endal pole aega sellega tegeleda siis teistelgi raske aidata - sel juhul lase auto esindusse viia.
Kuid nüüd miskit ka kõrvale:
Nimelt mina ehitasin enda autole nn alternatiivse õhusüsteemi.
Seda saab kasutada ainult juhtudel, kui kuskilt ei leki - padjad ja torud terved.
Idee peitub iseenesest selles, et neljale torule, mis suunduvad patjadesse panin vahele kolmikukd ning varustasin väljaviigu tavalise autoventiiliga - häda olukorras saab kompressoriga või manuaalse pumbaga suto üles tõsta. Samuti tuleb sel juhul EAS'i aju tagant ära ühendada - mudu laseb peale uuesti käivitamist õhu välja, kuna auto jaoks on tegu ikkagi ohtliku veaga.
Aga kolmiku vahele panemise idee on teada. Kas meie kaubandusvõrgust on saada selline kolmik või peab ise kokku keevitama?
Range Rover 2.5 DSE