dII plokikaane tihendi probleem?

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

dII plokikaane tihendi probleem?

Postitus Postitas fassi »

Probleem siis selline-Sõites äkki sinine tahmalont tagant välja ja mootorihääled kuidagi imelikuks läksid.Seepeale täiest automaatselt rabasin neutrali peale mille tulemusel mootoripöörded veel hullemaks jooksid.Süüde ruttu välja ja mis värk-mootor käib edasi mingi hetke,siis vaikus.Paisupaagis jube surve sees kuid tosool ilus punane nagu ikka.Oleks nagu kaanetihend otsasaanud.On veel ideid milles võiks uba olla?Kas see normaalne et peale sellist hetke uuesti käima ei läinud või siis veel mingi üllatus ootamas?
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

mul olid 300tdi -ga samad symptomid kui turbo saba andis ja õli sisselaskesse pääses
Pilt
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

Kas sul turbo andis enne kuidagi tunda ka.käisin vaatasin hetkel õlitase vardapeal väga palju üle normi.Mis sinna sise on läinud?tosool paagis on ilus hele.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

fassi kirjutas:Kas sul turbo andis enne kuidagi tunda ka.käisin vaatasin hetkel õlitase vardapeal väga palju üle normi.Mis sinna sise on läinud?tosool paagis on ilus hele.
Tosool karteris, kanali (tõstuki) peal keera karterikork ettevaatlikult
lahti, aga nii et sa näed, mis tilgad esimesena tulevad enne kui
"vastu maad" lased. See on minu arvamus :oops:
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

Mis värvi õli on? või kas seal on jälgi jahutusvedelikust (vaht vms)
Kas enne seda oli õli norm tasemel?

Takkajärgitarkusena andis tunda see, et masin oli lahja ja uimane, aga kui see järkjärgult toimub siis saa ise arugi.

Õhu sisselaske lõdvik maha ja lase pädeval mehel turbo võlli näpuvahel veeretada.

Mul läks siis kokkuvõtteks uus turbo ja plokikaanetihend, taastama/remontima ei hakanud, kuna uue turbo ja taastamise eest küsitav raha samas suurusjärgus.
Pilt
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

Varem ei saanud nagu aru midagi.Õli on tavalist töötanud õli värvi vahtu ega muud sellist mis viitaks veele pole,Kahtlaselt vedel tundub ainult ja näpuvahel veeretades ei saanud aru mis seal on kas on õli ja vee segu või midagi muud.Tundub ainult kahtlaselt palju nagu diisli haisu kapotiall olema aga samas kõik muidugi kuiv kusagilt näha pole väljast midagi.Kui siis ainult niipalju et sumpsi sukk on väsinud ja selt siis miski katteplekipeale õlipiisakesi hooga lennutanud läbi suka.Aga kui õlis ei ole vett siis mis sinna veel võiks sattuda ja mis moodi?
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
LR90
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 575
Liitunud: L Juul 02, 2005 10:52

Postitus Postitas LR90 »

Oma kogemus aastate tagant, et täissünt õli ei lähe
vahtu ( õli tase oli tookord 1,5 sm üle normi).
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tt »

kui see õlitase tõuseb siis peaks ju tosoolitase langema

silindrite kompresioonid üle mõõta? see peaks ju näitama kui tihend katki
Pilt
RV8
Aitab LR varuosadega!
Postitusi: 498
Liitunud: L Aug 13, 2005 11:53
Asukoht: TALLINN
Kontakt:

Postitus Postitas RV8 »

Kas õlil on disli lõhn juures? Td5 plokikaanes on jahutusvedeliku, õli ja kütuse kanalid. On juhtunud et kutuse ja olikanal sattuvad ühendusse. Kui se nii on siis pole see plokikaane tihendi viga. Viga võib olla metellidefektist või pihusti tihendist.
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

Kusjuures sul on õigus õlil on tõesti kerge diisli lõhn juures.Kuid mis see täpsemalt tähendab?Kas siis on tegemist juba kaane vahetusega?Eks selguse saame juba esmaspäeva õhtuks ma arvan.Esmaspäeva hommikul võetakse ette ja siis juba paistab milles viga.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

No jah kui kokku said õli ja kütusekanalid aga kuidas siis õli sisselaskesse sai?Kas siiis ikkagi jooksis turbo kokku ja sealt õli sisselaskesse ja see õli ja kütusekanal on lihtsalt lisaks?Muul juhul polekski ehk diislilõhnalsit õli kohe avastanudki?
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
Kasutaja avatar
Myrgel
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 28
Liitunud: T Mai 13, 2008 22:18
Asukoht: Mustamäe City

Postitus Postitas Myrgel »

Kas oled targemaks saanud?

Urmas
J-Lo and 4-Low, Life's much better with a big rear-end..
fassi
Ärge peske mu landikat!
Postitusi: 92
Liitunud: T Mär 11, 2008 21:52
Asukoht: tallinn;kiisa

Postitus Postitas fassi »

No nii.On oldud siit veidi aega eemal aga nüüd selge jah et tegu ikkagi turboga ja samas kaanetihendis ka.Huvitav on see,et väidetavalt viimase kuu ajaga on sarnase probleemiga d2 sid koos minuomaga juba kokku 4.Täpsemalt ei oska kommenteerida aga eks teised räägi ise juhul kui nad siin tegevad on.
LR60 juubeli saku-männiku III koha kaardilugeja
56 462 964
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”