Üheks näiteks majandusliku olukorra muutusest võiks tuua Tartu maantee Tallinna külje all. Buumiajal kerkis sinna palju autosalonge, loodeti, et tekib autokaupmeeste tänav, kus maantee ääres on üks salong teise kõrval. Languse ajal on seal väga raske. Mastaape ei ole taga. Inimestel on ka ebamugav sinna minna. Selle piirkonna areng pidurdub kindlasti.
Kas Teie mõtelete ka sama firmapeale, mille peale mina?
Üheks näiteks majandusliku olukorra muutusest võiks tuua Tartu maantee Tallinna külje all. Buumiajal kerkis sinna palju autosalonge, loodeti, et tekib autokaupmeeste tänav, kus maantee ääres on üks salong teise kõrval. Languse ajal on seal väga raske. Mastaape ei ole taga. Inimestel on ka ebamugav sinna minna. Selle piirkonna areng pidurdub kindlasti.
Kas Teie mõtelete ka sama firmapeale, mille peale mina?
Minu mõte läks INTRAC'i peale.
Seal kandis ju muid automüüjaid ei ole .
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Ikke jupi maad rohkem Jüri poole.
Ma sihukest mõtlen kus mitu automarki koos ja üksi nurkralt keset põldu seeisba ning kuhu raadioreklaami uskudes "ei käi tramm, troll, buss, ega takso".
landy kirjutas:Ikke jupi maad rohkem Jüri poole.
Ma sihukest mõtlen kus mitu automarki koos ja üksi nurkralt keset põldu seeisba ning kuhu raadioreklaami uskudes "ei käi tramm, troll, buss, ega takso".
Landy mõtleb IM'i.
Seda, kus käisime kooki söömas, kohvi joomas, uudistamas.
No enam rohkem Jüri pool kui Konekesko (endine Kesko Agro) ei saa olla. See ju suisa maja külgepidi Jüri alevikus.
Mud Yourself!
In mud since 1999.
Land Rover Series I 107 '55 "RUDY" + Bantam T3 '54
Land Rover 110 FC '67 "Fire Control"
Land Rover Series III 109 '81 "Röve Rover"+ GMC M101
Land Rover 110 V8 '84 "Sotilaspoliisi" + 2xGAZ 704
Seal jah nii üksik ja nukker see värk. Käidud päris mitu korda, tekkis mõte, et kuna ümber on ruumi nii palju ja suht tühermaa, võiks vähemalt LR-le mingi "seisusekohane" rada olla, kus saad kohe kontrollida, mis teenindus tegi või tegemata jättis
Ma usun, et LR müüki mõjutab IME asukoht kõige vähem. Kes juba LR valib, see IME asukohast suure tõenäosusega probleemi ei tee - st ostmata ei jäta. Põhiline IME käive tuleb siiski Mazdast ja asukoha probleem puudutab kõige valustamalt just nende omanikke. Kes on otsustanud endale osta sõiduauto, hakkab ka mugavuse peale mõtlema pakkumise valikut ja mugavust silmas pidades.
Midagi ei ole teha, LR müük jääb Eestis pigem hobiks. Rahvaarvu ja tegevusi silmas pidades - suur siin maasturite vajadus ikka on? Pragmaatiliselt võttes... Ütleb ju intervjueeritavgi, et maasturite osakaal autode koguarvust on totralt suur. Ma usun, et pooled maasturimehed võiksid rahumeeli sõiduautoga sõita, elukvaliteet ei langeks ja midagi tegemata ei jääks.
Siinsed IME hoolduse kasutajad - kas IME pakub võimalust ka linna saada? Tood auto sinna ja mõni IME töötaja viskab linna ära....
Eks see Land Cruiserite arusaamatu kummardamine on viinud selle suhtarvu lakke. Tean ka mõnda maasturimeest, kes ei tea midagi käigukangi kõrval olevast väiksest kangist ja pigem sõidab suurema ringiga, kui kruusateed pidi kuhugi minema hakkab. Aga auto on uhke, kroomitud traadid isegi õmber tagatulede.