TD5 viimse päeva polt

Kui on probleeme 1998-2004a. Discovery II ja IIA-ga (L318)

Moderaatorid: inseneer, landy

Vasta
discostar
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 09, 2010 11:34
Asukoht: Tallinn

TD5 viimse päeva polt

Postitus Postitas discostar »

Sõidan rahulikult õhtusel ajal, jumal tänatud, et õhta, kiirus väike, õigemini pöörded ja mootorgi veel üsna külm. Ja äkki - mida ma näen - arnatuuris õlituli särab kui päike! OK mootor kohe seisma ja vaba käiguga tee serva(õnneks oli hea kohtt, kus seisma jääda). Esimene mõte, õli otsas, mul nimelt mingid simmerid lekivad ja sellisel vaesel ajal no ei leia seda raha, et korda teha. pood oli kohe kõrval, läksin ostsin liitri õli, valasin sisse, starterit , kuulen mingi imelik hääl - kohe seisma. Vedasime tuttavaga auto kodu õuele ja esimese asjana netist uurima, ega sellise asjaga teistel jama pole olnud? Jaaaa midaaa maa näen kogu net on paksult seda poldijuttu täis. TOREEE!!! Üks polt ja läind ongi mootor, mis maksab kasutatud kujul 2000€ kanti.
Nädala pärast sain suure lunimise peale koha, kus asja oma silmaga uurida. Karteri põhi maha ja mida oligi arvata - õli pumba ajami kinnituspolt oligi lahti. Mul käed värisesid kui uurisin karteri põhja, kas on metallipuru või ei. Aga ma olen kuradi õnnelik, nagu ameeriklased ütlevad "lucky son of a bitch" Ainult õlipumba ja hammasratta fikseerimispind oli vähe hauiget saanud ja see sama kuradi polt oli end vastu karteri külge surunud ja väikse augu sisse söönd.
Ma pääsesin tõeliselt hästi sellest jamast, tavaliselt lendab esimesena kett, mis õlipumpa ringi ajab, orbiidile ja teeb mootoris mis ise heaks arvab, teseks jääb turbo õlita ja kah õhtale no ja kolmandaks, las igaüks fantaseerib, mis juhtub mootoriga kui ta ilma õlita käib.
Siit moraal, kes TD5 endale hangib või on juba omanik ja pole läbi teinud protseduuri õlipumba poldi kiinnitamine poldiliimiga, soovitan soojalt - tehke see asi endal kohe ära, nimelt pole inglased lihtsalt viitsinud tehases poldiliimi vahele panna!
mida raskem on eesmärk, seda magusam on ... teadagi mis!
discostar
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 09, 2010 11:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas discostar »

Tahtsin veel lisada, et ühe sarnase kirjutise ikka leidsin"td5 õli pump" üldiste teh. küsimuste alt, aga ... nagu seal kirjutatakse, et harva esinev - ei sõbrad, see on üpris sage juhus, nii et kellel tegemata karteri põhi maha ja poldile liim vahele, mida varem seda parem.
mida raskem on eesmärk, seda magusam on ... teadagi mis!
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Hm, pole nagu kuulda olnud, et TD5-ed nagu soojad saiad selle poldi tõttu laiali lendavad. Samas, juhuseid on olnud ning kui on tõenäoline, et s**t happends, siis tuleks seda igal juhul ennetada. Kas siin on mingisugune seos ka läbisõiduga, või suvatseb see polt suvalisel ajahetkel lahti loksuda?
LR Discovery II TD5 manuaal
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Rändsell kirjutas:Hm, pole nagu kuulda olnud, et TD5-ed nagu soojad saiad selle poldi tõttu laiali lendavad. Samas, juhuseid on olnud ning kui on tõenäoline, et s**t happends, siis tuleks seda igal juhul ennetada. Kas siin on mingisugune seos ka läbisõiduga, või suvatseb see polt suvalisel ajahetkel lahti loksuda?
Näiteks mind hoiatati kohe Paldiski mnt. asjatundjate poolt, et kui plaanis pikem sõit ette võtta, siis liimi see polt kinni. Defekal oli see väga lihtne, Discol pidi vist natuke mootorit tõstma, et õlivann alt ära saada. Igaljuhul väga vähe aeganõudev ja lihtne töö.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
discostar
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 09, 2010 11:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas discostar »

minu discol on spidokal 130000, aga nii palju kui ma seda teemat lapanud olen pole otsest seost läbisõiduga. lihtsalt osadel on polt liimiga kinni ja osadel pole. ag mis sul seal mootori sees on? ei näe ju läbi, parem ikka see op ära teha, siis on kindel
mida raskem on eesmärk, seda magusam on ... teadagi mis!
Rändsell
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 108
Liitunud: T Nov 20, 2007 23:45
Asukoht: Lääne-Virumaa

Postitus Postitas Rändsell »

Natuke teemast välja, aga kui hakata mõtlema, siis on ju sisuliselt tegemist praakdetailiga? Ma saan aru, et autol on detailid, mis kuluvad ja vajavad välja vahetamist ning detailid, millel on teatud eluiga misjärel nad lakkavad toimimast ning vajavad välja vahetamist. Lisaks, vale käsitsemise korral läheb enamus detaile varem või hiljem rivist välja. Siin aga pole minu arusaamist mööda tegu ühegi sellise nähtusega. Tuleb välja, et Bennihillid on teinud masina, mille mootor võib suvalisel hetkel rikki minna ja seda mitte vale hooldamise vaid puuduliku tehasetöö tõttu, kuna üks väga konkreetne polt võib ettearvamatul hetkel hakata ringi uitama? Ja selle tagajärjeks on reeglina mootori kapremont või vahetus. Kõlab pisut anekdoodina...

Huvitav, kui see nii on, siis a) miks neid mootoreid (autosid) tagasi ei ole kutsutud? b) kas keegi kannatanu pole LR käest tõesti valuraha nõudnud? c) kas see probleem on mingil hetkel lahendatud või on kõik TD5-d sellise jabura viitsütiku otsas?

Ilmselt see pole siiski massprobleem... aga enda autol üle vaadata tuleb vist küll.

rs
LR Discovery II TD5 manuaal
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Äkki Veiko oskab kommenteerida, kas tehas sellele veale "recall"-i on teinud?
Osa tagasi kutsumisi on kusjuures ajatud! Inseneril oli selline juhus RR Classicuga.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Vaidlus

Postitus Postitas Kalamees »

Landy, oled sa proovinud IM vaielda. Mul juba 2 või juba varsti 3 aastat pretensioon üleval. Nagu venelased ütlevad "ne rõba ne mjaso". MOTT. Nemad ei tunnista oma paari p...ska. Mille kohta ka kohe kui tekkisid vead tehtud ka pildid ja ka kirjalikud pretensioonid. Ja p...sa eest ei maksa.
LR Discovery 2 "Konstruktor"
discostar
Ma armastan offroad-i!
Postitusi: 14
Liitunud: T Mär 09, 2010 11:34
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas discostar »

võite vaadata netist, ma enam aadressi ei mäleta, aga inglased orgunnisid terve netisaidi selle probleemiga seoses. BBC tegi ka mingi loo sellest(BBC Wachdog on selline tarbijakaitse sari), aga land roveri asjapulgad vististi kehitasid aint õlgu ja muud ei midagi. ma kahtlen, kas meil seda asja saab niikaugele ajada, et sulle mingi komp makstakse.
mida raskem on eesmärk, seda magusam on ... teadagi mis!
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10293
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Vaidlus

Postitus Postitas landy »

Kalamees kirjutas:Landy, oled sa proovinud IM vaielda. Mul juba 2 või juba varsti 3 aastat pretensioon üleval. Nagu venelased ütlevad "ne rõba ne mjaso". MOTT. Nemad ei tunnista oma paari p...ska. Mille kohta ka kohe kui tekkisid vead tehtud ka pildid ja ka kirjalikud pretensioonid. Ja p...sa eest ei maksa.
Mina teeks kirja tarbijakistsele ja teise saaks tõlkena IM-i peakontorisse. Seal on miski kvaliteedikontrolli osakond.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta

Mine “Tehnilised küsimused-Discovery II”