Autoks RRII aastast 1997. Asukoht: Põlvamaa
Mure järgmine algul hakkas streikima juhipoolne ukse lukustus ehk siis mõned korrad tuli puldist juhiuks lahti. Paari päeva jooksul tekkis olukord, kus siis juhipoolne uks oli lukus, kuid teisi uksi puldist avas ja lukustas. Nagu teadagi väljast mehhaaniline avamine võtmega keerates ei toiminud- samuti seest nupu liigutamine..
Auto pole ka igapäevases kasutuses ja jäi nädalaks või paariks seisma ning sai aku laadima pandud ja muidugi aku lahti ühendatud

Kuna juhipoolne ust polnud võimalik lahti teha(tavaliselt lahti), siis unustasin ka kõrvaistuja ukse lahti teha ja nii kui akule juhtmed sai tagasi ühendatud-kõik uksed lukus ja avada polnud enam võimalik.
Järgnes hulk kõnesid tuttavatele ja saime kõrvalistuja ukse füüsiliselt lahti.
Soovisin autot liigutada, kuid minu üllatuseks nõudis EKA koodi(mida varem pole nõudnud), mille ma ka ilusti esindusest sain, kuid nüüd suur probleem.
Minule teadaolevalt toimub EKA koodi sisestamine juhiukse kaudu võtmega, kuid see mul hetkel ei tööta.
Kas on võimalikud muud lahendused, et saada auto sõitma ja sõita omaljõul Kagu-Eestist Tartusse parandusse?
Enda mõtted:
1. Koodi sisestamine muul viisil kui on võimalik ala süüteluku kaudu,arvutiga, üldse kuskilt katkestus teha vms....
2. Avada juhipoolne uks samuti füüsiliselt ja eemaldada polstrid ning sealt edasi......
3, Muu mõistlik variant.
Ei sooviks kasutada puksiiri teenuseid ja prooviks auto oma jõududega liikuma saada.
Kuii mõni foorumikasutaja ,klubiliige aitaks hädalist oleksin väga tänulik. VÕib ka pöörduda otse telefoni teel.
Tervitades, Kaido
53449977