puhu korraliku koguse õliga läbi...ehk siis dot4 - 2 litra ja hakka aga pumpama...
enne tee ülemine paak täiesti kuivaks...sealt põhjast saad korralikud klombid...kui ülevalt puhas pane uus vedelik sisse ja alla tuulutus-nippli-otsa voolik ning hakka aga pumpama...enne kui pumpad peab üleval puhas õli sees olema.<-lajatad mudu õhku täis...
voolik peab läbipaistev olema, siis näed millal nippel kinni keerata, et ei jookseks\imeks see sitta sisse tagasi...ja pumpad ja pumpad ja pumpad ja pumpad ja pumpad kuni allolevasse pudelisse hakkab tulema lõpuks puhast õli. vahepeal tõenäoliselt pead käega pedaali tõstma ja ootama 10 sec aga kannatad ära... <- eelnev pumpanime, et puhas vedelik ja õhk välja saada võttis mul 4h aega...õlu oli ka abiks aga üks korralik "nuss" on see.
pluss pane allolles kaitseprillid ette, dot4 on päris karm asi!
kui see ei aita ja puhast vedelikku tuleb juba, vaheta alul alumine töösilinder välja ning kui see ka ei aita, vaheta peasilinder koos torudega välja...rahaliselt on see järjekord odavaim ning kindlaim...
http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
PS: see on kahe mehe töö...üks "pumpab" ja teine võtab vastu.....
