O: Disco-II astmeluad

Koht Land Rover'ite varuosade ja lisavarustusega kauplemiseks.

Moderaator: landy

HeikiLumi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: T Dets 09, 2008 01:24
Asukoht: Saue

TO: Valge Hiir

Postitus Postitas HeikiLumi »

Et Kui Disco II-le astmelaudu tahta, siis millisesse suurusjärku jääks hind?
Heiki
Ojala
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 135
Liitunud: L Juun 07, 2008 10:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Ojala »

sa nüüd mõtled neid mis minul all või soov saada samasuguseid?
HeikiLumi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: T Dets 09, 2008 01:24
Asukoht: Saue

sa nüüd mõtled neid mis minul all või soov saada samasugusei

Postitus Postitas HeikiLumi »

Ma mõtlen maksimaalselt soodsa hinnaga astmelaudu, millised kannatavad ~100 KG-se pealeastumist. Disain ei ole määrava tähtsusega (lausa rõvedaid ronte siiski ei soovi).
Heiki
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

kui sa mingisuguse visiooni toodi siis saab ju mõelda mis see maksta võiks.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
HeikiLumi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: T Dets 09, 2008 01:24
Asukoht: Saue

kui sa mingisuguse visiooni toodi siis saab ju mõelda mis ..

Postitus Postitas HeikiLumi »

Ma jään järgmise nädalani ootele. Nimelt sain kellegi üleliigsed tutikad Land Cruiseri astmelauad. Ehk annavad külge aretada?!
Heiki
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10460
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu, et neist ei saa autot tungaruaga üles tõsta ja vähegi kõvem objekt mis auto külje alla juhtub jääma muudab need kõveraks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
HeikiLumi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: T Dets 09, 2008 01:24
Asukoht: Saue

Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu ...

Postitus Postitas HeikiLumi »

Täiesti nõus väitega, kuid hetkel olen sunnitud otsima odavaimat lahendust, sest eelarve pingeline ja nagu öeldakse, et kingitud hobuse suhu ei vaadata. Muidugi loodan soodsama rahakoti seisu juuresmidagi kestvamat autole külge saada.

Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel :(
Heiki
Kasutaja avatar
tt
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 391
Liitunud: N Aug 24, 2006 11:22
Asukoht: Tallinn

Re: Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu ...

Postitus Postitas tt »

HeikiLumi kirjutas:Täiesti nõus väitega, kuid hetkel olen sunnitud otsima odavaimat lahendust, sest eelarve pingeline ja nagu öeldakse, et kingitud hobuse suhu ei vaadata. Muidugi loodan soodsama rahakoti seisu juuresmidagi kestvamat autole külge saada.

Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel :(
odavaim lahendus on sulle meetriga karprauda ja keevitaja

näiteks see http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2173

on keevitusaparaati ja landrovereid enne näinud ja mõne paari raudugi kokku keevitanud
Pilt
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel
Kas ümartorust, karprauast, rifel alumiiniumiga kaetud vms? Kui oleks mingi visioon siis teaks ka umbkaudsest hinnast rääkida. Miske tavalise astme paari saaks u 1500 kr kätte. Aga hind sõltub suuresti materjalist ja astmelaua keerukusest. Teatavasti saab rauast hulka erinevaid vigureid kokku liimida.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
HeikiLumi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: T Dets 09, 2008 01:24
Asukoht: Saue

Kas ümartorust, karprauast, rifel alumiiniumiga kaetud vms

Postitus Postitas HeikiLumi »

Kujutan ette, et mingi toruraamil olev kate (olen näinud mingit võrgutaolist aukudega profiili mida kasutatakse kaldteedel. Kuidas nimetatakse, ei teagi), mis laseb jalal inimese raskusega ka jäite lahti vajutada. Mul nimelt peres 2 viletsate jalgadega naist, kel ilma astmeta raske autosse pääseda.
Heiki
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Mul nimelt peres 2 viletsate jalgadega naist, kel ilma astmeta raske autosse pääseda.
ma tean, et ennevanasti oli läbiaetud ruunal viletsad hambad aga milline näeb välja viletsate jalgadega naine? Vabanda minu lollust mind küll huvitab milline on see vilets jalg millega discosse ei saa. Isegi minu madalat kasvu naine sai hõlpsasti discosse (mida ei saa muidugi öelda ntx vw LT 35 kohta).

Müüakse ka lisavarustusena kena asted sisenemiseks küll defenderile aga eks neid saab panna kõikjale.


Pilt
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
HeikiLumi
Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
Postitusi: 27
Liitunud: T Dets 09, 2008 01:24
Asukoht: Saue

aga milline näeb välja viletsate jalgadega naine

Postitus Postitas HeikiLumi »

Ma vist esimese käiguna fotosi välja ei käi :wink:
Aga 1 on parajal üle 80 a vana ja sama lai kui pikk ämm ning teine mu kaasa, kel 1 jalg proteesi eest. St halvatud ja tundetu ning kannab ainult täiesti sirgena. Võib tekkida küsimus, et miks nii kõrget masinat vaja?! Aga ega jama vähem polnud eelmise sedaaniga. Siis ei jaksatud jälle autost välja tõusta, ja eriti siis kui nt kõnniteele väljuda. Liiga madal. Ja kuna enda tutvustuses foorumiga liitumisel juba mainisen, et see Disco oli ainuke mõistlik sõiduk, mis pakkumisse jäi maa eest. Viimasel hetkel tuli küll kandidaadiks neljaveoline Grand Voyager, kui sel hetkel olid dokumendid juba notari juures valmis Disco pakkujaga tehingu tegemiseks, ning ei riskinud enam tehingut katkestada, sest siis poleks mul enam midagi varuks olnud.

Loodan, et olukorra tajumiseks piisavalt infot pakutud.
Ehk veel niipalju, et see tehing oli Kõigekõrgema poolt juhatatud, sest mu vana auto ostja sai sellega Tartu kanti koju ja käib sellega nüüd üle kolme kuu töökodade vahet ja ei saa kõigist hädadest lahti (hinge heitsid väntvõlli- ja nukkvõlli andurid, radiaator hakkas lekkima, esisilda tuli rõve kolin jne). Jutt Chrysler LHSist. Nii et see Disco kasuks otsustamine päästis mind suurtest jamadest.

Vabandused, et nii pikal, kuid sain nii ehk mõne järgneva küsimuse ennetusega hakkama.
Heiki
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

Aga kui raskel maastikul auto peab olema võimeline liikuma s.t kui palju saab astmelaudu alla poole tuua, et teha mugavamaks sisse välja käimist. Nagu ma hetkel mõistan on siiski tegemist olukorraga, kus ei ole vaja bling bling asju auto külge vaid "tõsiseid töömehi". Kui natuke joonistada ja kukalt kratsida, siis oskab hinna ka välja mõelda.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kasutaja avatar
LittleSuzi
ELRK liige
ELRK liige
Postitusi: 815
Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas LittleSuzi »

kas Disco II ja P38 raamil olevad kinnituskohad on samad?
Nimelt ühel mehaanikul lasin joonised juba valmis teha. Nende kujundamise eesmärgiks oli mul samamoodi nn praktiline aspekt - mugav oleks autosse ronida, ulatuks katuseboksini ning vajadusel ka kasutada hi-lifti toetuspunktina.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
Kasutaja avatar
tai
pekki ei söö
pekki ei söö
Postitusi: 459
Liitunud: T Apr 11, 2006 22:19
Asukoht: Pärnu /Tallinn

Postitus Postitas tai »

sa võid siis äkki oma visiooni jagada kinnituskohti saab alati reguleerida kuuma liimi masinaga.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Vasta