O: Disco-II astmeluad
Moderaator: landy
sa nüüd mõtled neid mis minul all või soov saada samasugusei
Ma mõtlen maksimaalselt soodsa hinnaga astmelaudu, millised kannatavad ~100 KG-se pealeastumist. Disain ei ole määrava tähtsusega (lausa rõvedaid ronte siiski ei soovi).
Heiki
kui sa mingisuguse visiooni toodi siis saab ju mõelda mis ..
Ma jään järgmise nädalani ootele. Nimelt sain kellegi üleliigsed tutikad Land Cruiseri astmelauad. Ehk annavad külge aretada?!
Heiki
Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu, et neist ei saa autot tungaruaga üles tõsta ja vähegi kõvem objekt mis auto külje alla juhtub jääma muudab need kõveraks.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu ...
Täiesti nõus väitega, kuid hetkel olen sunnitud otsima odavaimat lahendust, sest eelarve pingeline ja nagu öeldakse, et kingitud hobuse suhu ei vaadata. Muidugi loodan soodsama rahakoti seisu juuresmidagi kestvamat autole külge saada.
Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel
Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel

Heiki
Re: Nende tehase astmelaudadega see nigel lugu ...
odavaim lahendus on sulle meetriga karprauda ja keevitajaHeikiLumi kirjutas:Täiesti nõus väitega, kuid hetkel olen sunnitud otsima odavaimat lahendust, sest eelarve pingeline ja nagu öeldakse, et kingitud hobuse suhu ei vaadata. Muidugi loodan soodsama rahakoti seisu juuresmidagi kestvamat autole külge saada.
Igal juhul tänud kasuliku tähelepaneku eest. Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel
näiteks see http://www.landroverclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2173
on keevitusaparaati ja landrovereid enne näinud ja mõne paari raudugi kokku keevitanud

Kas ümartorust, karprauast, rifel alumiiniumiga kaetud vms? Kui oleks mingi visioon siis teaks ka umbkaudsest hinnast rääkida. Miske tavalise astme paari saaks u 1500 kr kätte. Aga hind sõltub suuresti materjalist ja astmelaua keerukusest. Teatavasti saab rauast hulka erinevaid vigureid kokku liimida.Samas ei ole ma saanud ka umbakaudset hinnavihjet astmelaudadel
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
Kas ümartorust, karprauast, rifel alumiiniumiga kaetud vms
Kujutan ette, et mingi toruraamil olev kate (olen näinud mingit võrgutaolist aukudega profiili mida kasutatakse kaldteedel. Kuidas nimetatakse, ei teagi), mis laseb jalal inimese raskusega ka jäite lahti vajutada. Mul nimelt peres 2 viletsate jalgadega naist, kel ilma astmeta raske autosse pääseda.
Heiki
ma tean, et ennevanasti oli läbiaetud ruunal viletsad hambad aga milline näeb välja viletsate jalgadega naine? Vabanda minu lollust mind küll huvitab milline on see vilets jalg millega discosse ei saa. Isegi minu madalat kasvu naine sai hõlpsasti discosse (mida ei saa muidugi öelda ntx vw LT 35 kohta).Mul nimelt peres 2 viletsate jalgadega naist, kel ilma astmeta raske autosse pääseda.
Müüakse ka lisavarustusena kena asted sisenemiseks küll defenderile aga eks neid saab panna kõikjale.

milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
aga milline näeb välja viletsate jalgadega naine
Ma vist esimese käiguna fotosi välja ei käi
Aga 1 on parajal üle 80 a vana ja sama lai kui pikk ämm ning teine mu kaasa, kel 1 jalg proteesi eest. St halvatud ja tundetu ning kannab ainult täiesti sirgena. Võib tekkida küsimus, et miks nii kõrget masinat vaja?! Aga ega jama vähem polnud eelmise sedaaniga. Siis ei jaksatud jälle autost välja tõusta, ja eriti siis kui nt kõnniteele väljuda. Liiga madal. Ja kuna enda tutvustuses foorumiga liitumisel juba mainisen, et see Disco oli ainuke mõistlik sõiduk, mis pakkumisse jäi maa eest. Viimasel hetkel tuli küll kandidaadiks neljaveoline Grand Voyager, kui sel hetkel olid dokumendid juba notari juures valmis Disco pakkujaga tehingu tegemiseks, ning ei riskinud enam tehingut katkestada, sest siis poleks mul enam midagi varuks olnud.
Loodan, et olukorra tajumiseks piisavalt infot pakutud.
Ehk veel niipalju, et see tehing oli Kõigekõrgema poolt juhatatud, sest mu vana auto ostja sai sellega Tartu kanti koju ja käib sellega nüüd üle kolme kuu töökodade vahet ja ei saa kõigist hädadest lahti (hinge heitsid väntvõlli- ja nukkvõlli andurid, radiaator hakkas lekkima, esisilda tuli rõve kolin jne). Jutt Chrysler LHSist. Nii et see Disco kasuks otsustamine päästis mind suurtest jamadest.
Vabandused, et nii pikal, kuid sain nii ehk mõne järgneva küsimuse ennetusega hakkama.

Aga 1 on parajal üle 80 a vana ja sama lai kui pikk ämm ning teine mu kaasa, kel 1 jalg proteesi eest. St halvatud ja tundetu ning kannab ainult täiesti sirgena. Võib tekkida küsimus, et miks nii kõrget masinat vaja?! Aga ega jama vähem polnud eelmise sedaaniga. Siis ei jaksatud jälle autost välja tõusta, ja eriti siis kui nt kõnniteele väljuda. Liiga madal. Ja kuna enda tutvustuses foorumiga liitumisel juba mainisen, et see Disco oli ainuke mõistlik sõiduk, mis pakkumisse jäi maa eest. Viimasel hetkel tuli küll kandidaadiks neljaveoline Grand Voyager, kui sel hetkel olid dokumendid juba notari juures valmis Disco pakkujaga tehingu tegemiseks, ning ei riskinud enam tehingut katkestada, sest siis poleks mul enam midagi varuks olnud.
Loodan, et olukorra tajumiseks piisavalt infot pakutud.
Ehk veel niipalju, et see tehing oli Kõigekõrgema poolt juhatatud, sest mu vana auto ostja sai sellega Tartu kanti koju ja käib sellega nüüd üle kolme kuu töökodade vahet ja ei saa kõigist hädadest lahti (hinge heitsid väntvõlli- ja nukkvõlli andurid, radiaator hakkas lekkima, esisilda tuli rõve kolin jne). Jutt Chrysler LHSist. Nii et see Disco kasuks otsustamine päästis mind suurtest jamadest.
Vabandused, et nii pikal, kuid sain nii ehk mõne järgneva küsimuse ennetusega hakkama.
Heiki
Aga kui raskel maastikul auto peab olema võimeline liikuma s.t kui palju saab astmelaudu alla poole tuua, et teha mugavamaks sisse välja käimist. Nagu ma hetkel mõistan on siiski tegemist olukorraga, kus ei ole vaja bling bling asju auto külge vaid "tõsiseid töömehi". Kui natuke joonistada ja kukalt kratsida, siis oskab hinna ka välja mõelda.
milleks 4x4 kui on olemas KRAZ 6322
- LittleSuzi
- ELRK liige
- Postitusi: 815
- Liitunud: R Nov 16, 2007 12:28
- Asukoht: Pärnu
kas Disco II ja P38 raamil olevad kinnituskohad on samad?
Nimelt ühel mehaanikul lasin joonised juba valmis teha. Nende kujundamise eesmärgiks oli mul samamoodi nn praktiline aspekt - mugav oleks autosse ronida, ulatuks katuseboksini ning vajadusel ka kasutada hi-lifti toetuspunktina.
Nimelt ühel mehaanikul lasin joonised juba valmis teha. Nende kujundamise eesmärgiks oli mul samamoodi nn praktiline aspekt - mugav oleks autosse ronida, ulatuks katuseboksini ning vajadusel ka kasutada hi-lifti toetuspunktina.
Kolhethi - paljude eestlaste kodu.
www.kolhethi.ee
www.kolhethi.ee