Tere.Oskab keegi nõu anda kuidas roolikarbist kõige paremini õhku kätte saada?Sai nimelt voolikuid vahetatud ja ei taha õhk välja tulla,proovisin igat moodi niplist õhutada aga ikka lööb õli vahtu.
mcsokk kirjutas:Ei tea kas seda saab ka kodustes tingimustes ka lahti võtta ja tihendeid vaheteda,või on vaja mingeid spets riistu?
Köögi laua taga noa-kahvliga ei tee midagi, soovitavalt oleks vaja kruustange ja mõningaid mutrivõtmeid, ise korra lahutanud
seda pumpa, ei mäleta et oleks erivõtmeid vaja läinud
Ei mõelnudki kööki,pigem mõnda normaalset garaazi koos presside ja tõmmitaetega.Kas see rihmaseibi ratas tuleb võlli tihendi vahetuseks otsast ära tõmmata ja siis võll tuleb sissepoole välja seda muidugi siis kui pump juba keskelt pooleks võetud?
mcsokk kirjutas:Ei mõelnudki kööki,pigem mõnda normaalset garaazi koos presside ja tõmmitaetega.Kas see rihmaseibi ratas tuleb võlli tihendi vahetuseks otsast ära tõmmata ja siis võll tuleb sissepoole välja seda muidugi siis kui pump juba keskelt pooleks võetud?
Asi toimus aastaid tagasi, ei mäleta enam peensusi
Mingit tõmmitsat mul ei olnud.
Asi tundub korras olema,peale roolivõimu pumba kahe otsakaane vahelise tihendi uuega asendamist.Peale seda lasin seisva mootoriga rooli lapates aeg ajalt õhku välja mõned korrad ja asi toimib.
Asi tundub korras olema,peale roolivõimu pumba kahe otsakaane vahelise tihendi uuega asendamist.Peale seda lasin seisva mootoriga rooli lapates aeg ajalt õhku välja mõned korrad ja asi toimib.
Mis materjalist on uus tihend või kus kohast ta pärineb?
Org.tihend oli õhuke ning kilest mille peal oli kahel pool kokkupuute kohas kummi ribad(kummi ribad surid ja hakkas läbi laskma).Mina proovisin algul hermeetikuga ja selle vana kilega aga ei jäänud pidama(kile liiga õhuke ja hetmets ei pidanud survele vastu).Siis mõõtsin vahe ära kui pooled kokku surusin ja ostsin mingi traktori varuosade poest mingi hallika kiulise tihendi (suht õhuke oli ja ei olnud tavaline papp vist paraniit) ja lõikasin sellest pannes ka veel igaks juhuks hermeetikut.