Nonii...ei pidanudki kaua ootama esimene veateade olemas transmission fault traction reduced
Kas kellegil on ette tulnud....netis surfates on sellest juttu palju aga paraku pole mulle arusaadavas keeles
Samas auto liigub endiselt hästi ja kusagilt tunda ei anna et miskit viga oleks,et äkki siiski veel maha ei pea kandma masinat
Tgeu nö. üldtetaega, et "midagi on tuksis, mine spetsialisti juurde".
Sageli viitab see probleemidele tagumise diferentsiaaliga või selle juhtplokiga, kuid võib olla ka tingitud käigukasti (juhtimise) probleemidest.
Eeldab kohtumist pädeva diganostiaksedame ja diaganotikuga, kes täpse ve välja loevad.
Tagadiffer on lukuga minu meelest ( vähemalt tabaluku märk tuleb küll sinna sildade skeemi peale )
Jube tüütu on jälle sellepärast tallinna sõita...kas mõni teine pädev autoremondi koht ( nt. Silber ei võiks sellega hakkama saada )
Võib viidata nii tagadifri luku, selle juhtmooduli veale.
Viimasel ajal on Boshi diaganostiaksemetega ühendatud uuemate Land Roveritega olnud hiljem probleeme, seega suvalisi diagnoste külge ei ühendaks.
Võimalusel võiks mandril LR spetialiseerunud teendindusi väisata või vähemlt nendega konsulteerida. Paldiski mnt LR peast saaks kindlasti pädeva diagnoosi.
Kunagi Veiko mainis , et kui masinat valida siis soovitavalt ilma taga diffri lukuta. Mõnedel esineb probleeme. Eks tehase poolt on see õli vahetuse välp ajatid nii suureks või olematuks.
Alles hiljuti maadlesin ise sama asjaga. Mul lisaks muule viskas ka "Special programs off" ette ja lasi vedrustuse madalaks. Probleemseks osutus tagadifrri mootori ECU, mis asub vasakul pool tiiva sees (ukse poolses osas, mitte tagaluugi pool). Mootori töövõimet saab ka ise kontrollida, kui see silla küljest lahti katkuda ja vaadata, kas liigub. Selle viimase tegevuse kohta on netis täitsa pädevad õpetaused olemas ja tööd võimalik ka kodugaraazis teha. Ise tõstsin auto pukkidele, et all oleks ruumi veidi enam ja turvalisem toimetada. Tõsi sillakohal ruumi ei ole ja paras peavalu seal toimetada. Mootori korpus on silla küljes 4 poldiga, millest üks on väga ebamugava koha peal (mul oli see juba enne õnneks puudu- tavapärane praktika, et see peale lahti võtmis teed tagasi enam ei leia).
Huvitav on see,et enam mitte kuskilt nagu tunda ei anna et miskit viga on,ennem paar korda nagu tegi rehvi häält aeglaselt keerates aga enam mitte.
Äkki oli hetkeline anomaalia,mida olen ka kuulnud land roveritel esinevat
Kas seda teadet ise ära ei saa nullida,et siis vaataks kui tagasi tuleb,et juu siis hakkab viga otsima.Eriti nüri oleks saaremaalt tallinnasse sõita et korraks juhe taha riputatakse ja teade ära nullitakse
Jahh....Saaremaa ehk piisavalt atraktiivne koht kuhu hää meelega tullakse.
10-12 oktoober toimub Saaremaa rally....et kõik juhtmega mehed,kes te rallyle tulete palun mulle märku anda :):)
Head uut!
Tean, et sellest probleemist palju räägitud!
Mul selline mure: Sõites lööb põlema veojõu ja kukub tühipöördele mõned sekundid oodates hakkab uuesti sõitma jõud kadunud ja nagu avarii reziimil .Sellised teated ees!
HDC fault system not available"
" engine system fault"
"transmission fault limited gear only!
Midagi kirjutab veel
emergency brake fault ÄKKI!
Masin ise 2010 Sport 3.0diisel
Kas on kellegil pakkuda milles võiks asi olla mida vaadata?