200 Tdi mootor ei taha soojaks minna
- teddy
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
- Asukoht: Tartu, Norra
200 Tdi mootor ei taha soojaks minna
Mure siis järgmine: seoses ootamatu ilmade jahenemisega selgus, et mu länd röövel 110 ei taha eriti sooja välja anda. Ärakülmumise eest hoiab talvisel ajal mind salongisoojendus (tänusõnad eelmisele omanikule), aga asi vist ikka päris õige pole. Koha peal käies ei taha teine üldse mingit sooja välja anda, ainus variant tuba soojendada on teha kiiret sõitu (nt välistemp +5) ja ka sellisel juhul on radikas eest kinni topitud, näidik siis on kergelt üle poole. Termostaat on vahetatud, aga tolku sest polnud. On kellelgi mingeid häid mõtteid? (Soojemaid riideid pliiz mitte pakkuda! ) Aga mine tea, äkki see ongi normaalne ja mina niisama virisen?
Drive defensively - buy a tank!
Paar küsimust:
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- teddy
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
- Asukoht: Tartu, Norra
Paar küsimust:
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
õhku tuleb sealt küll, aga rohkem seda pussu. kuumaks läheb asi alles siis, kui radikas eest totaalselt kinni katta ja maanteel irmsat itsi anda ( see siis länd röövli puhul 100+ )küll aga seisma jäädes jahtub kohe maha või siis koha peal käies vist peaks soojaksminemise aega kalendriga mõõtma.
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
regullib küll, annab leiget ja ka päris külma kui vaja:)
3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?
kui sa mõtled soojendusradikat, siis sinnani ma end veel läbi pole murdnud. et siis äkki on see suht umbes? may-be, may-be. mõtlesin enne lihtsamaid asju proovida ja küsida, kas on see defekate puhul sage nähe. kusjuures vana 2,5 tdi oskas väga kenasti ja kiiresti soojaks minna. proble tuli koheselt , kui peale lendas 200 tdi (Landy teab, miks see peale läks ) Sestap mõtlengi nüüd pingsalt, mille poolest see uuem põlvkond siis vanemast nii oluliselt erineb
kas jahutusvedeliku taset oled kontrollinud?
Temp. näit oli normist , kuid auto jäi külmaks.
no seda lihtsat asja ikka... siiani ei kao see kuhugi. no mul ju nii näit madal, kui tuba jahe...
Aga tänud ikkagi vastajatele, ükskord me võidame niikuinii!
1)Kas õhuavadest tulev õhuvool on tuntva tugevausega?
õhku tuleb sealt küll, aga rohkem seda pussu. kuumaks läheb asi alles siis, kui radikas eest totaalselt kinni katta ja maanteel irmsat itsi anda ( see siis länd röövli puhul 100+ )küll aga seisma jäädes jahtub kohe maha või siis koha peal käies vist peaks soojaksminemise aega kalendriga mõõtma.
2)Kas ventilastiooni ja kütte hoovastik ja reguleerimistrossid on korras?
regullib küll, annab leiget ja ka päris külma kui vaja:)
3)Äkki tuleks otsida viga "ahjust" ?
kui sa mõtled soojendusradikat, siis sinnani ma end veel läbi pole murdnud. et siis äkki on see suht umbes? may-be, may-be. mõtlesin enne lihtsamaid asju proovida ja küsida, kas on see defekate puhul sage nähe. kusjuures vana 2,5 tdi oskas väga kenasti ja kiiresti soojaks minna. proble tuli koheselt , kui peale lendas 200 tdi (Landy teab, miks see peale läks ) Sestap mõtlengi nüüd pingsalt, mille poolest see uuem põlvkond siis vanemast nii oluliselt erineb
kas jahutusvedeliku taset oled kontrollinud?
Temp. näit oli normist , kuid auto jäi külmaks.
no seda lihtsat asja ikka... siiani ei kao see kuhugi. no mul ju nii näit madal, kui tuba jahe...
Aga tänud ikkagi vastajatele, ükskord me võidame niikuinii!
Drive defensively - buy a tank!
Kuule, aga äkki tõesti on Tdi ja 200tdi salongi radikad erinevad?
proovin õhtul kataloogist uurida.
Äkki tasuks kogu soojenduse torustik läbi pesta?
proovin õhtul kataloogist uurida.
Äkki tasuks kogu soojenduse torustik läbi pesta?
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
- teddy
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
- Asukoht: Tartu, Norra
alver1 kirjutas:Proovi veel paari asja: 1) võta hüdromuhv või tiivik maha ja proovi siis
mõte oli endal ka see asi ära proovida, aga see vast ainult mingi talvine lahendus saaks olema.
2)veepumba tiivik on seest lahti
oma talupojamõistus ytlex selle peale, et kui tiivik vett ringi ei ajaks, siis peaks ta ju oopistykkis keema minema, minu mure paraku täpselt vastupidine
3)ja muidugi soendus radikas umbes.
on äkki häid mõtteid, mismoodi seda radikat kõige lihtsamini kätte saab ja mis ainega oleks see parim läbi loputada. või saaks seda pesu ka mahavõtmata teha?
Veeosuti seier peaks ikka keskel seisma, juhul kui ta sul õigesti näitab.
Drive defensively - buy a tank!
- teddy
- Edasi, ainult Hi-Lift'iga !
- Postitusi: 26
- Liitunud: R Apr 27, 2007 01:16
- Asukoht: Tartu, Norra
endal tekkis veel paar mõtet - äkitsi saata see siduriga propeller kus see ja teine ja installida elektriline (koos anduritega). teine mõte oli, et äkki sai mingi kamm tekitatud omavoliliste rihmade ja nende pingutusrullide aretustöö tulemusena äkitse lihtsalt veepump ajab kogu seda veemajandust liig kiiresti ringi?
Drive defensively - buy a tank!
- Veiko Varik
- Tunneb LR hingeelu!
- Postitusi: 264
- Liitunud: P Okt 14, 2007 20:38
- Asukoht: LR pesa
- Kontakt:
Peale eelmisel talvel esinenud ventika siduri purunemist sai minu Tdi mootoriga masinga sõidetud 1,5 kuud ilma propellerita. Panin tagasi alles siis,kui olin Hiiumaal aeglustiga2 tundi läbi sügva lume ramminud.Must Luik kirjutas:Seda suurt ventilaatorit ei ole sinna ette talveks vaja.Rajandes enda ja teiste kaasvõistlejate kogemustele siis võib öelda,et auto läheb ilma selleta kiiremini soojaks ja ka kütuse kulu väheneb.Ainuke asi on selles,et kui kinni jääd siis tuleb salongi soe põhja keerata ja mootorit jahutada.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Olen ka Disco 200 tdi-mootoriga värske omanik, ostsin alles kaks nädalat tagasi, ja sama probleem oli, et ei lähe soojaks salong.
Vahetasin kõik filtrid ja õlid nädalavahetusel, käisin peale seda sõitmas Kuusalu karjääris ja oli see teema lõpp , hakkas lekima tosol salongiradikast jalamatile , eile õhtul jõudsin armatuur lahti võtta, täna proovin ahi lahti võtta. Äkki sellest oli probleem, et raadikas oli umbes ja nüüd on puru tuli välja
Vahetasin kõik filtrid ja õlid nädalavahetusel, käisin peale seda sõitmas Kuusalu karjääris ja oli see teema lõpp , hakkas lekima tosol salongiradikast jalamatile , eile õhtul jõudsin armatuur lahti võtta, täna proovin ahi lahti võtta. Äkki sellest oli probleem, et raadikas oli umbes ja nüüd on puru tuli välja