LR Series 3

Land Rover'ite ost-müük

Moderaator: landy

Vasta
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

LR Series 3

Postitus Postitas pirx »

Tere, mind huvitab asjatundjate arvamus selle masina kohta www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=474834 . Head ja halvad küljed- mul tõsine huvi???
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Minu ainus füüsiline kokkupude antud isendiga oli LR sünnipäeval.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?


P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
Viimati muutis landy, N Sept 18, 2008 08:06, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

See auto osales LR kevadüritusel kena ja väga stiilse naispiloodiga roolis.
Seega see auto jaksab keskmise pikkusega maantesõitu teha küll. Ainult mäletan, et sillaõli oli lekkima hakanud ja 1 plekitükk lahti vibreerinud :)
Auto jättis küll natuke räämas mulje, pakiruum oli põhjata ja põhja all midagi ripendas. Hooletussejätmisele vihjab muidugi müügikuulutus ka.
Netis surfamise põhjal võiks väita, et autot on kasutatud hobusefarmi majandusautona.
Minu samasuguse mootoriga auto miskipärast nii ökonoomne ei ole.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Kjen,iga nõus. Üldseisukord vanuse kohta hea, kuid vajaks hoolitsevat kätt ja väikest kõpitsemist/puhastamist.

Arvan, et sellest saad endale suhteliselt väikese vaeva ja kuludega väga stiilse pühapäevaauto.... järgmiseks paarikümneks aastaks :-)

Jooksev sillaõli võib tekkida ka peale pikka seismist taas kasutusel võtust. Simmerid-tihendid kipuvad väsima.
Viimati muutis landy, N Sept 18, 2008 10:59, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kalamees
Hurraa, pooltuhat postitust!
Hurraa, pooltuhat postitust!
Postitusi: 520
Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)

Silla leke

Postitus Postitas Kalamees »

Alati tasub ka silla tuulutus üle kontrollida. Kui see umbes tekkib sõites surve sisse. Ühel oma isendil oli sama lugu, nagu tuulutuse avasin kostis paras vile.
pirx
Rohkem muda- PALUN!
Postitusi: 486
Liitunud: N Jaan 18, 2007 11:24
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Postitus Postitas pirx »

Landy kirjutas:Minu ainus füüsiline kokkupude antud isendiga oli LR sünnipäeval.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?


P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
Tasub siis osta või ei? Ma tahaks seda autot tegelikult selleks, et sõita vähe maastikul ja metsas. Plaanis oleks alla panna vähe tõsisemad maastikurehvid(suuremad/laiemad)-võibolla vints. Kas selleks see masin sobib? Kindlasti ei hakkaks see masin olema igapäevakasutuses.. Kusjuures sinna ma mahtusin isegi rooli taha ja sain isegi seda masinat juhtida. Defenderit roolida ei saa- lihtsalt ei mahu ära.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

pirx kirjutas: Tasub siis osta või ei? Ma tahaks seda autot tegelikult selleks, et sõita vähe maastikul ja metsas. Plaanis oleks alla panna vähe tõsisemad maastikurehvid(suuremad/laiemad)-võibolla vints. Kas selleks see masin sobib? Kindlasti ei hakkaks see masin olema igapäevakasutuses.. Kusjuures sinna ma mahtusin isegi rooli taha ja sain isegi seda masinat juhtida. Defenderit roolida ei saa- lihtsalt ei mahu ära.
1)Siin rääkisn masinast pikemalt:
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13051
2)Defenderi ja Serises LR kabiini mõõdud samad ;-)
P.S. Millise Defenderiga sa võrdled? Ega ometi uue Fordi mootoriga isendiga?
Seal on tõesti kitsas, uus armatuur ja uus iste võtavd kogu ruumi ära. Kalssikalises defaks hulga lahedam.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Kasutaja avatar
Kjen
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 166
Liitunud: T Juul 10, 2007 14:22
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Kjen »

Mis Sul ikka kaotada on? Ega nende turuväärtus enam ei vähene ja varuosi läheb vähe ja need on ka mõistliku hinnaga.
Kui Sinu metsaskäimised on maastiku "karmuselt" näiteks pigem sellised LR klubi ürituste moodi, siis see auto sobib väga hästi. Mina oma pika ja üsna kulunud AT-rehvidega seriesega olen päris mitmel klubi üritusel käinud ja saanud samaga hakkama, millega defekad.
Aga kui soovid läbida midagi, mis meenutab eesti 4x4 karikasarja etapi parimaid lõike, siis vaata midagi muud. Land Cruiserit näiteks. Sellest pole minul kahju vähemalt.
Suuremate rehvidega ära üle pinguta, autol on ju päris tilluke mootor ja lihtsalt purunevad sillaosad ja roolivarrastik.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Series- LR-ist on võimli kteha ka tõesilselt stiilne auto:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage18.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage24.htm
Konkreetnest masinat ehitati aastaid. (Tegelikult on pildidl S-III 109",. kuigi te seda võib olla ei usu).
Selle masina bensiinimootor käis vaikselt ja ühtlaselt nagu Singeri õmbkusmasin. (Olin seda kuuldes kadeduset roheline) Kütusekulu saadi ca 12L/100 kanti (mis on ülihea tulemus).
Alla pandi 235/85 R16 mudrehvid ja sfaritel liikus kenasti:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage43.htm

Kuid kihutada ei tasu, tegu ei ole ralliauatoga:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage30.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage32.htm

Samas on tegu vastupidava autoga.
1)Ratstele
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage34.htm
2)Õli kontroll mootoris
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage37.htm
3)Ja uuesti teele:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage39.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
31zgd
MT-rehvid ja muda!
Postitusi: 123
Liitunud: E Mär 12, 2007 09:40
Asukoht: Saku

Postitus Postitas 31zgd »

Tekkis küsimus sellel autol olevate kangide kohta, mida teeb kollase nupuga kang põrandal , punane oli aeglusti , lisan siia juurde ka pildi http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Asendid üles-alla: tagavedu-nelivedu.
Kui vedru on väsinud, siis võib nelikvedu ise põruda.

Siit veidi hoovastiku näha:
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2000/image1.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... mage41.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2002/image2.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

No aga siis ju ikkagi nii olnud, et vanadel mudelitel tuli 4wdsisse lülitada, tava olus siis ikkagi 2wd. Mul üks tuttav vaidles, landrover kogu aeg pidev nelik olnud. :)
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

1948-1950 Series I oli 4dw pidev ilma keskdifrita
1950-1985 (series mudelid lülitava nelikveoga)
1970-... Range Rover pidev nelikvedu
1983- ... Defender pidev nelikvedu
1989-... Discovery pidev nelikvedu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Rein
Land Rover-mu ainus armastus!
Postitusi: 1150
Liitunud: K Juul 16, 2008 19:49
Asukoht: Lõuna
Kontakt:

Postitus Postitas Rein »

Seria I ajal oli siis ikka tõesti raud veel rauast, et need hammakad vastu pidasid.
Kasutaja avatar
landy
Site Admin
Site Admin
Postitusi: 10446
Liitunud: R Juul 01, 2005 17:31
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas landy »

Rein kirjutas:Seria I ajal oli siis ikka tõesti raud veel rauast, et need hammakad vastu pidasid.
Pigem puudusid korralikud kõvakattega teed...
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Vasta