LR Series 3
Moderaator: landy
LR Series 3
Tere, mind huvitab asjatundjate arvamus selle masina kohta www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=474834 . Head ja halvad küljed- mul tõsine huvi???
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Minu ainus füüsiline kokkupude antud isendiga oli LR sünnipäeval.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?
P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?
P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
Viimati muutis landy, N Sept 18, 2008 08:06, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
See auto osales LR kevadüritusel kena ja väga stiilse naispiloodiga roolis.
Seega see auto jaksab keskmise pikkusega maantesõitu teha küll. Ainult mäletan, et sillaõli oli lekkima hakanud ja 1 plekitükk lahti vibreerinud
Auto jättis küll natuke räämas mulje, pakiruum oli põhjata ja põhja all midagi ripendas. Hooletussejätmisele vihjab muidugi müügikuulutus ka.
Netis surfamise põhjal võiks väita, et autot on kasutatud hobusefarmi majandusautona.
Minu samasuguse mootoriga auto miskipärast nii ökonoomne ei ole.
Seega see auto jaksab keskmise pikkusega maantesõitu teha küll. Ainult mäletan, et sillaõli oli lekkima hakanud ja 1 plekitükk lahti vibreerinud

Auto jättis küll natuke räämas mulje, pakiruum oli põhjata ja põhja all midagi ripendas. Hooletussejätmisele vihjab muidugi müügikuulutus ka.
Netis surfamise põhjal võiks väita, et autot on kasutatud hobusefarmi majandusautona.
Minu samasuguse mootoriga auto miskipärast nii ökonoomne ei ole.
Kjen,iga nõus. Üldseisukord vanuse kohta hea, kuid vajaks hoolitsevat kätt ja väikest kõpitsemist/puhastamist.
Arvan, et sellest saad endale suhteliselt väikese vaeva ja kuludega väga stiilse pühapäevaauto.... järgmiseks paarikümneks aastaks
Jooksev sillaõli võib tekkida ka peale pikka seismist taas kasutusel võtust. Simmerid-tihendid kipuvad väsima.
Arvan, et sellest saad endale suhteliselt väikese vaeva ja kuludega väga stiilse pühapäevaauto.... järgmiseks paarikümneks aastaks

Jooksev sillaõli võib tekkida ka peale pikka seismist taas kasutusel võtust. Simmerid-tihendid kipuvad väsima.
Viimati muutis landy, N Sept 18, 2008 10:59, muudetud 1 kord kokku.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-
- Hurraa, pooltuhat postitust!
- Postitusi: 520
- Liitunud: T Mär 13, 2007 19:43
- Asukoht: Rakvere (tihti Lõuna Eestis)
Silla leke
Alati tasub ka silla tuulutus üle kontrollida. Kui see umbes tekkib sõites surve sisse. Ühel oma isendil oli sama lugu, nagu tuulutuse avasin kostis paras vile.
Tasub siis osta või ei? Ma tahaks seda autot tegelikult selleks, et sõita vähe maastikul ja metsas. Plaanis oleks alla panna vähe tõsisemad maastikurehvid(suuremad/laiemad)-võibolla vints. Kas selleks see masin sobib? Kindlasti ei hakkaks see masin olema igapäevakasutuses.. Kusjuures sinna ma mahtusin isegi rooli taha ja sain isegi seda masinat juhtida. Defenderit roolida ei saa- lihtsalt ei mahu ära.Landy kirjutas:Minu ainus füüsiline kokkupude antud isendiga oli LR sünnipäeval.
Väidetavalt on oma vanuse kohta heas seisukorras.
Kõik sõltub sellest, milleks sul teda vaja on?
P:S. Ainult, et need rauad, küll sinna ette ei sobi.
RR II 2,5 D
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
Series III 79 a. 2,25 B
Discovery IIA td5
Defender 110 td5
RR III Vogue
Defender 110 300TDI SW '08 "LandLord II"
1)Siin rääkisn masinast pikemalt:pirx kirjutas: Tasub siis osta või ei? Ma tahaks seda autot tegelikult selleks, et sõita vähe maastikul ja metsas. Plaanis oleks alla panna vähe tõsisemad maastikurehvid(suuremad/laiemad)-võibolla vints. Kas selleks see masin sobib? Kindlasti ei hakkaks see masin olema igapäevakasutuses.. Kusjuures sinna ma mahtusin isegi rooli taha ja sain isegi seda masinat juhtida. Defenderit roolida ei saa- lihtsalt ei mahu ära.
http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?t=13051
2)Defenderi ja Serises LR kabiini mõõdud samad

P.S. Millise Defenderiga sa võrdled? Ega ometi uue Fordi mootoriga isendiga?
Seal on tõesti kitsas, uus armatuur ja uus iste võtavd kogu ruumi ära. Kalssikalises defaks hulga lahedam.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Mis Sul ikka kaotada on? Ega nende turuväärtus enam ei vähene ja varuosi läheb vähe ja need on ka mõistliku hinnaga.
Kui Sinu metsaskäimised on maastiku "karmuselt" näiteks pigem sellised LR klubi ürituste moodi, siis see auto sobib väga hästi. Mina oma pika ja üsna kulunud AT-rehvidega seriesega olen päris mitmel klubi üritusel käinud ja saanud samaga hakkama, millega defekad.
Aga kui soovid läbida midagi, mis meenutab eesti 4x4 karikasarja etapi parimaid lõike, siis vaata midagi muud. Land Cruiserit näiteks. Sellest pole minul kahju vähemalt.
Suuremate rehvidega ära üle pinguta, autol on ju päris tilluke mootor ja lihtsalt purunevad sillaosad ja roolivarrastik.
Kui Sinu metsaskäimised on maastiku "karmuselt" näiteks pigem sellised LR klubi ürituste moodi, siis see auto sobib väga hästi. Mina oma pika ja üsna kulunud AT-rehvidega seriesega olen päris mitmel klubi üritusel käinud ja saanud samaga hakkama, millega defekad.
Aga kui soovid läbida midagi, mis meenutab eesti 4x4 karikasarja etapi parimaid lõike, siis vaata midagi muud. Land Cruiserit näiteks. Sellest pole minul kahju vähemalt.
Suuremate rehvidega ära üle pinguta, autol on ju päris tilluke mootor ja lihtsalt purunevad sillaosad ja roolivarrastik.
Series- LR-ist on võimli kteha ka tõesilselt stiilne auto:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage18.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage24.htm
Konkreetnest masinat ehitati aastaid. (Tegelikult on pildidl S-III 109",. kuigi te seda võib olla ei usu).
Selle masina bensiinimootor käis vaikselt ja ühtlaselt nagu Singeri õmbkusmasin. (Olin seda kuuldes kadeduset roheline) Kütusekulu saadi ca 12L/100 kanti (mis on ülihea tulemus).
Alla pandi 235/85 R16 mudrehvid ja sfaritel liikus kenasti:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage43.htm
Kuid kihutada ei tasu, tegu ei ole ralliauatoga:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage30.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage32.htm
Samas on tegu vastupidava autoga.
1)Ratstele
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage34.htm
2)Õli kontroll mootoris
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage37.htm
3)Ja uuesti teele:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage39.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage18.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage24.htm
Konkreetnest masinat ehitati aastaid. (Tegelikult on pildidl S-III 109",. kuigi te seda võib olla ei usu).
Selle masina bensiinimootor käis vaikselt ja ühtlaselt nagu Singeri õmbkusmasin. (Olin seda kuuldes kadeduset roheline) Kütusekulu saadi ca 12L/100 kanti (mis on ülihea tulemus).
Alla pandi 235/85 R16 mudrehvid ja sfaritel liikus kenasti:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage43.htm
Kuid kihutada ei tasu, tegu ei ole ralliauatoga:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage30.htm
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage32.htm
Samas on tegu vastupidava autoga.
1)Ratstele
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage34.htm
2)Õli kontroll mootoris
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage37.htm
3)Ja uuesti teele:
http://www.landroverclub.ee/est/galerii ... mage39.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Tekkis küsimus sellel autol olevate kangide kohta, mida teeb kollase nupuga kang põrandal , punane oli aeglusti , lisan siia juurde ka pildi http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Land Rover 60 III koht Saku-Männiku mai 2008
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Talveretk 2008, 2009 läbitud freelanderiga!!
Freelander 2
A6
Asendid üles-alla: tagavedu-nelivedu.
Kui vedru on väsinud, siis võib nelikvedu ise põruda.
Siit veidi hoovastiku näha:
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2000/image1.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... mage41.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2002/image2.htm
Kui vedru on väsinud, siis võib nelikvedu ise põruda.
Siit veidi hoovastiku näha:
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2000/image1.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii ... mage41.htm
http://www.landrover.pri.ee/s2a/galerii/2002/image2.htm
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
1948-1950 Series I oli 4dw pidev ilma keskdifrita
1950-1985 (series mudelid lülitava nelikveoga)
1970-... Range Rover pidev nelikvedu
1983- ... Defender pidev nelikvedu
1989-... Discovery pidev nelikvedu
1950-1985 (series mudelid lülitava nelikveoga)
1970-... Range Rover pidev nelikvedu
1983- ... Defender pidev nelikvedu
1989-... Discovery pidev nelikvedu
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
Pigem puudusid korralikud kõvakattega teed...Rein kirjutas:Seria I ajal oli siis ikka tõesti raud veel rauast, et need hammakad vastu pidasid.
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!
-----------------------------------
SERIES II A 109"( '70 )-"Tindiplekk" / LR90 ( '88 )- "Inetu Pardipoeg" + palju unistusi
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud ja mudas müttamas aastast 1996!